تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی سال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ برای پایه دهم در بازه زمانی مشخص انجام می شود اما با توجه به امکان جا ماندن برخی متقاضیان از ثبت نام ، معمولا هر ساله زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 برای مدت محدودی تمدید می گردد .

ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر سال توسط آموزش و پرورش کلیه استان ها در یک بازه زمانی مشخص انجام می شود و داوطلبان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می بایست در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی فرم ثبت نام را پر کنند .
 در این میان ممکن است بعضی از داوطلبان به هردلیلی موفق به ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نشوند لذا در ادامه مقاله درباره تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ توضیحاتی ارائه شده است .

تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 احتمالا در بهار سال 1400 آغاز شده و داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان محل سکونت خود ، می توانند فرم مربوطه ثبت نام را پر کنند و در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ثبت نام کنند .
ممکن است بعضی از داوطلبان به هر دلیلی مثل عدم آگاهی یا اطلاع به موقع از زمان ثبت نام موفق نشوند در آزمون نمونه دولتی ثبت نام کنند ولی جای نگرانی نیست چون با توجه به روال سال های گذشته امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 برای داوطلبان وجود دارد اما نکته قابل توجه این است که فرصتی که تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱اعلام می شود خیلی محدود و فقط چند روز است .

لازم به ذکر است که تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در شهر های مختلف متفاوت بوده و به محض انتشار در جدول پایین اعلام خواهد شد.


نام استان
 تمدید مهلت ثبت نام
ثبت نام مدارس نمونه دولتی تهران
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایلام 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 
-
 ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی 
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی سمنان
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی قم 
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی کرمانشاه
 -
ثبت نام مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی مرکزی
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی همدان
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی زنجان
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری
-
ثبت نام مدارس نمونه دولتی کردستان
-



شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401، از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی، توسط اداره کل آموزش و پرورش هر استان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و مهلت ثبت نام این مدارس از 21 فروردین ۱۴۰۰ تا 31 همان ماه می باشد. در صورت تمدید مهلت ثبت نام استان های دیگر ، در این مقاله اطلاع رسانی شده و به جدول بالا افزوده خواهند شد.


در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی

[تصویر:  academy1.gif]



[تصویر:  madares.gif]



برای اطلاع از آخرین اخبار تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 عضو کانال مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را در اینستاگرام دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .


[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آیا مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تمدید شده است ؟
✔️ معمولا ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر سال به مدت محدودی تمدید می شود که در این مقاله می توانید اطلاعات تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی هر استان را مشاهده نمایید . 


2- ✔️ در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ، چگونه می توان ثبت نام را انجام داد ؟
✔️ همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، روند ثبت نام در زمان تمدید ، همانند ثبت نام معمولی آزمون مدارس نمونه دولتی صورت می گیرد .


3- ✔️ آیا امکان ویرایش اطلاعات نیز در زمان تمدید مهلت ثبت نام نمونه دولتی وجود دارد ؟
✔️ امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون نمونه دولتی معمولا پس از اتمام مهلت ثبت نام وجود دارد که در این مقاله به مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی اشاره شده است .
منبع : تمدید مهلت ثبت نام مدارس نمونه دولتی سال