تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کشور هر ساله  به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام نمونه دولتی استانی انجام می شود . دانش آموزانی که متقاضی شرکت در ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 جهت ورود به پایه دهم می بایست ثبت نام خود را  در زمان مقرر انجام دهند .


چند سالی است که آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول به مدارس هیات امنایی تغییر کرد . بنابراین ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 -1401 مطابق با محل سکونت و همانند مدارس دولتی به صورت عادی انجام و دیگر آزمونی برای ورود به پایه هفتم مدارس نمونه دولتی برگزار نخواهد شد .
ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای پایه نهم به دهم در سال تحصیلی [b]۱۴۰۰ - ۱۴۰۱[/b] ، همانند سال های قبل انجام شده و پذیرفته شدگان در این آزمون می توانند در مدارس نمونه دولتی کشور به ادامه تحصیل بپردازند .
با توجه به این که سامانه یکپارچه ای برای اعلام زمانبندی ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 وجود ندارد ، اولیا و دانش آموزان زیادی از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اطلاع پیدا نمی کنند . به همین دلیل و به منظور سهولت والدین و دانش آموزان عزیز ، در ادامه این مقاله به بررسی زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی [b]۱۴۰۰ - ۱۴۰۱[/b] پرداخته ایم .

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
با توجه به زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سال های گذشته ،زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 از 21 فروردین ۱۴۰۰ لغایت 31 همین ماه خواهد بود . با این حال ، معمولا مهلت مجددی نیز برای جاماندگان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در نظر گرفته می شود .



شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401، از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، و مهلت ثبت نام این مدارس از 21 فروردین 1400 تا 31 همان ماه می باشد.


در ادامه بخوانید: سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

[تصویر:  academy1.gif]



[تصویر:  madares.gif]



برای مشاوره درباره زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 ، می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای برقرای ارتباط با مشاوران این مرکز کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید . هم چنین آخرین اخبار آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس نمونه دولتی هیوا به اطلاع مخاطبان عزیز مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می رسد .

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]




سوالات متداول

1- ✔️  ثبت نام آزمون نمونه دولتی در چه تاریخی انجام می شود ؟
✔️  تاریخ ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است که در این مقاله به شرح جزئیات آن پرداخته ایم .


2- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی چه زمانی منتشر می شود ؟
✔️ دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی احتمالا در فروردین ماه منتشر می شود که در این مقاله اطلاع رسانی درباره زمان انتشار دفترچه ثبت نام انجام خواهد شد .


3- ✔️ نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به چه صورت می باشد ؟
✔️ همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق سایت ثبت نام استانی صورت می گیرد .
منبع : زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400