تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم سال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام استانی ، فرم مربوطه را با اطلاعات دانش آموزی خود تکمیل نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ، فرآیند ثبت نام را به پایان برسانند .


دوره دوم متوسطه یکی از مهم ترین مقاطع تحصیلی برای دانش آموزان است ، چون در بدو ورود به این دوره یعنی پایه دهم آن ها موظف اند رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند . از این رو دانش آموزان و والدین آن ها تمایل دارند تا این مقطع حساس را در مدرسه ای با امکانات آموزشی و علمی بیشتر تحصیل نمایند .
یکی از مدارسی که هر ساله در این مقطع اقدام به پذیرش دانش آموز می کنند ، مدارس نمونه دولتی می باشد که برای تحصیل در این مدارس باید در آزمون ورودی نهم به دهم نمونه دولتی شرکت نمایید . در ادامه به شرح زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 می پردازیم .

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
زمان ثبت نام آزمون ورودی نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 از 21 لغایت 31 فروردین 1400 بوده و کلیه مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی و یا سامانه همگام مدارس به نشانی hamgam.medu.ir انجام می پذیرد .


شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401، از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و مهلت ثبت نام این مدارس از 21 فروردین 1400 تا 31 همان ماه خواهد انجام خواهد شد.


حتما بخوانید: زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401

[تصویر:  academy1.gif]

سایت و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان می بایست در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی و یا سامانه hamgam.medu.ir ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را دریافت و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط ذکر شده اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند .
داوطلبان پس از مراجعه به سایت مذکور در زمان مشخص شده باید ابتدا کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایند پس از ورود به پرتال دانش آموزی خود فرم مربوطه را باید با اطلاعات دانش آموزی تکمیل نموده و در انتها با پرداخت هزینه ثبت نام نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، ثبت نام خود را نهایی نمایند . در جدول زیر می توانید سایت ثبت نام نمونه دولتی هر استان را مشاهده نمایید .

نام استان
آدرس سامانه ثبت نام
آذربایجان شرقی
azmoon.eamedu.ir
آذربایجان غربی
snj.awaedu.ir
اردبیل
217.219.153.218
اصفهان
sanjesh.isfedu.ir
البرز
azmoon.albmedu.ir
ایلام
ilam.natije.ir
بوشهر
sanjesh.buedu.ir
تهران
azmoon.tehranedu.ir
شهرستان های تهران
sanjesh.teo.ir
چهارمحال و بختیاری
sanjesh.chbedu.ir
خراسان جنوبی
azmoon.skedu.ir
خراسان رضوی
nemone.razavi.medu.ir
خراسان شمالی
azmoon.nkhedu.ir
خوزستان
azmoon.khouzedu.ir
زنجان
sabtenam.zanjanedu.ir
سمنان
iranschl.ir
سیستان و بلوچستان
78.38.114.105
فارس
sanjesh.farsedu.ir
قزوین
nemooneh.qazvinedu.ir
قم
qom.natije.ir
کردستان
10.249.7.204
کرمان
sanjesh.kermanedu.ir
کرمانشاه
azmoonkedu.ir
کهگیلویه و بویراحمد
azmoon.kbedu.ir
گلستان
nemooneh.goledu.ir
گیلان
sanjesh.giledu.ir
لرستان
lorestan.natije.ir
مازندران
217.219.172.53
مرکزی
markazi.natije.ir
هرمزگان
10.187.50.22
همدان
hamedan.natije.ir
یزد
result.yazdedu.ir

لازم به ذکر است که آدرس های اینترنتی ارائه شده در جدول فوق برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 بوده و بر اساس آخرین تغییرات مربوط به این آزمون منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401


[تصویر:  madares.gif]


شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 نیازمند داشتن برخی شرایط و ضوابط توسط دانش آموزانی که قصد ثبت نام در این آزمون را دارند می باشد. رعایت شرایط ذکرز شده در دفترچه ثبت نام داوطلبان ضروری بوده و در صورت عدم رعایت آن ها ثبت نام دانش آموزان با مشکل مواجه می گردد.
به منظور راهنمایی بیشتر دانش آموزان و دواطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در ادامه به شرح برخی از شرایط مهم مربوط به این آزمون می پردازیم.

شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نهم به دهم در تمامی استان ها به شرح زیر می باشد.

از جمله شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ داشتن تابعیت ایرانی است که البته دانش آزموان غیر ایرانی نیز با شرایط خاص می توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند .

از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم می توان به کسب معدل حداقل 17 در نیم سال اول تحصیلی و از شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401نیز کسب معدل کل سالانه حداقل 17 در پایه نهم اشاره کرد .

پذیرش دانش آموزان در دبیرستان های دوره دوم متوسطه نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ بر اساس محاسبه میانگین 50 درصد معدل کل پایه نهم و 50 درصد امتیاز کل آزمون ورودی انجام می شود .

پذیرش نهایی در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه برای رشته های تحصیلی ( علوم تجربی ، ریاضی فیزیک و ادبیات و علوم انسانی ) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق آیین نامه هدایت تحصیلی است .

ضمنا تغییر رشته در مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی در سال اول پذیرش ممنوع بوده و شرط تغییر رشته در سال بعد نیز کسب کف امتیاز قبولی در رشته ی مورد نظر در آزمون ورودی دبیرستان مقصد و دارا بودن شرایط تغییر رشته تحصیلی می باشد .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]


در صورت تمایل برای رفع ابهام یا سوالات خود در خصوص ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 می توانید از طریق برقراری یک تماس تلفنی با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید .


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم چه زمانی می باشد ؟
✔️ ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم از تاریخ 21 فروردین آغاز شده است که جزئیات آن در این مقاله ارائه شده است.


2- ✔️ نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 چگونه است ؟
✔️ هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب با مراجعه به سایت مرکز ملی استعداد های درخشان پرداخت می شود که در این مقاله به آن اشاره شده است .


3- ✔️ برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باید به چه سایتی مراجعه نمود ؟
✔️ داوطلبان جهت دریافت دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 باید به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان مراجعه نمایند که در این مقاله آدرس آن ذکر شده است .
منبع : ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم سال