تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید کتاب درسی تک جلدی سال 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
فارغ التحصیلان داوطلب کنکور نظام جدید ، متقاضیان تغییر رشته ، معلمان و دیگر افرادی که به دلایل متعدد می خواهند کتاب های درسی را در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به صورت تک جلدی خریداری نمایند، می توانند در بازه زمانی مشخص به سایت خرید کتاب درسی تک جلدی به نشانی azad.irtextbook.ir مراجعه کرده و مراحل خرید خود را تکمیل کنند.


ثبت نام کتاب های درسی چند سالی است به صورت اینترنتی انجام شده و دانش آموزان تمامی مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، در زمان مشخص برای دریافت کتاب های درسی 1400 - 1401 خود در این سایت ثبت نام نموده و با پرداخت هزینه ، ثبت نام خود را نهایی کنند .
علی رغم اعلام زمان آغاز و پایان ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از سوی وزارت آموزش و پرورش و تمدید مهلت آن در بازه زمانی مشخص ، ممکن است تعدادی از دانش آموزان به دلایلی همچون تغییر رشته و سایر موارد مشابه دیگر از ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 جا بمانند.
توجه داشته باشید که فقط دانش آموزانی که در مدارس ثبت نام کرده و نام آنان در سامانه سناد ثبت شده باشد می توانند ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  در سامانه سفارش کتاب درسی را انجام دهند. به همین دلیل فارغ التحصیلان داوطلب کنکور و معلمانی که می خواهند کتاب ها را به صورت تک جلدی خریداری نمایند ، امکان ثبت نام در این سامانه را نخواهند داشت.
با توجه به موارد ذکر شده ، وزارت آموزش و پرورش امکان خرید کتاب درسی تک جلدی را برای این افراد در سال تحصیلی 1400 - 1401 فراهم نموده که در ادامه این مقاله بدان خواهیم پرداخت .

زمان خرید کتاب درسی تک جلدی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401 معمولا پس از پایان زمان ثبت نام کتاب درسی آغاز شده و از طریق سایت azad.irtextbook.ir انجام می شود . متقاضیان خرید کتاب درسی تک جلدی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می توانند با مراجعه به این سایت در زمان مقرر ، کتاب های مورد نظر خود را به صورت تک جلدی و آزاد خریداری نمایند. 
طبق زمان بندی اعلام شده از طرف وزات آموزش و پرورش خرید کتاب های درسی 1400 - 1401 به صورت آزاد و از طریق سامانه خرید کتاب از 25 شهریور ماه امکان پذیر بوده و تا 7 اسفند ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.



زمان خرید تک جلدی کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  ، از 25 شهریور برای معلمان و 17 مهر ماه 1400 برای دانش آموزان آغاز شده و تا 7 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: قیمت کتاب های درسی



نحوه خرید کتاب درسی تک جلدی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
با پایان ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 و فعال شدن سرویس ثبت سفارش کتاب درسی تک جلدی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱، سایت کتاب درسی آزاد به نشانی azad.irtextbook.ir باز شده و متقاضیان می توانند با انجام مراحل زیر ، سفارش کتاب درسی آزاد خود را نهایی کنند.


مراحل خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401 از سامانه azad.irtextbook.ir


۱در اولین ورود به سامانه azad.irtextbook.ir ، باید در سایت عضو شوید.

۲پس از ثبت نام، با استفاده از کد ملی و رمز عبور ، وارد شوید

۳پایه ها و کتاب های مورد نیاز خود را انتخاب نمایید .

۴مشخصات و آدرس محل تحویل را وارد کنید .

۵با پرداخت هزینه ، سفارش خود را نهایی نمایید .



فارغ التحصیلان داوطلب کنکور نظام جدید که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند ، برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه خود باید بهترین منابع سراسری رشته خود را در نظر بگیرند . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منابع کنکور سراسری هر رشته به صورت جداگانه ، خواندن مقاله زیر پیشنهاد می شود .

در ادامه بخوانید: منابع کنکور سراسری





راهنمای تصویری خرید کتاب درسی تک جلدی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
دانش آموزان و معلمانی که قصد خرید کتب درسی 1400 - 1401 خود را به صورت آزاد دارند می توانند با توجه به راهنمای تصویری قرار داده شده در این بخش ثبت سفارش و خرید کتاب درسی 1400 - 1401 خود را انجام دهند.


راهنمای تصویری خرید کتاب درسی تک جلدی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱


۱ابتدا آدرس سامانه خرید کتاب درسی به صورت آزاد 1400 - 1401 را در قسمت آدرس مرورگر وارد کنید .





۲وارد سامانه ثبت نام کتاب درسی به صورت آزاد شوید .




۳پس از ورود به سامانه کد ملی خود را ثبت کرده و وراد قسمت ثبت نام شوید .





۴در قسمت ثبت نام اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید .





۵در انتها اطلاعات وارد شده را تایید نمایید تا ثبت نام شما تکمیل گردد .





۶در مرحله بعد سفارش کتاب خود را با انتخاب ثبت سفارش جدید آغاز نمایید .





۷سپس دوره ، سال تحصیلی و رشته موردنظر خود را انتخاب نمایید .




۸در این مرحله باید کتاب یا کتاب های مورد نظر خود را انتخاب نموده و ثبت کنید .





۹وارد قسمت سبد خرید خود شده و گزینه خرید خود را نهایی کنید را انتخاب نمایید .





۱۰در این بخش گزینه افزودن آدرس جدید را انتخاب نمایید





۱۱در صفحه ظاهر شده آدرس خود را ثبت کرده و اطلاعات در خواستی را وارد نمایید .




۱۰در مرحله آخر پرداخت هزینه سفارش خود را کارت های بانکی عضو شتاب انجام دهید .

لینک ورود مستقیم به سامانه خرید کتاب درسی


[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]


 اگر در مورد سفارش کتاب درسی تک جلدی[b] [/b]۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ سوالی داشتید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید . هم چنین آخرین اخبار مرتبط با خرید کتاب درسی تک جلدی 1400 - 1401 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا اطلاع رسانی می شود .


سوالات متداول

1- ✔️ خرید تک جلدی کتاب درسی چگونه انجام می شود ؟
✔️ برای سفارش کتاب درسی به صورت آزاد و یا تک جلدی می بایست به سامانه ثبت سفارش کتاب درسی آزاد مراجعه نمود که در این مقاله به بررسی آن پرداخته شده است .


2- ✔️ چه زمانی امکان خرید تک جلدی کتاب درسی از سامانه وجود دارد ؟
✔️ معمولا پس از پایان ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان ، امکان خرید تک جلدی کتاب درسی وجود خواهد دارد که زمان دقیق آن در این مقاله اطلاع رسانی شده است.


3- ✔️ چگونه می توان وارد سامانه خرید تک جلدی کتاب درسی شد ؟
✔️ این سامانه مانند وب سایت های دیگر دارای نشانی اینترنتی بوده که آدرس آن در این مقاله قرار داده شده است .
منبع : خرید کتاب درسی تک جلدی سال 1400