تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویرایش ثبت نام کتاب درسی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانش آموزانی که در سامانه ثبت نام کتاب درسی اقدام به سفارش کتاب نموده اند می توانند در مهلت تعیین شده جهت ویرایش ثبت نام کتاب‌ درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به سامانه irtextbook.com و یا irtextbook.ir مراجعه کرده و هر گونه اطلاعات اشتباه وارد شده در زمان ثبت نام را در این سامانه اصلاح نمایند .

طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، دانش‌آموزان می ‌توانند به صورت شیوه ‌های فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب درسی 1400 - 1401 خود اقدام کنند . در شیوه فردی اولیا می ‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، بسته آموزشی مورد نیاز را سفارش دهند . در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه سناد نسبت به سفارش کتاب‌ های درسی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ اقدام می‌کنند .
گاهی اوقات ممکن است اولیا یا دانش آموزان در حین ورود اطلاعات ، قسمتی از اطلاعات را به صورت نادرست وارد نمایند که به منظور اصلاح این اشتباهات ، سامانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، زمانی را برای ویرایش ثبت نام و اصلاح سفارش کتاب درسی 1400 - 1401 فراهم نموده است .
در صورتی که دانش آموزان در زمان اصلاح سفارش کتاب ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ خطاهای موجود در سفارش را ویرایش نکنند مهلت مجددی برای آن ها در نظر گرفته نشده و ممکن است در زمان تحویل کتاب های درسی 1400 - 1401 دچار مشکلات متعددی شوند.
با توجه به اهمیت موضوع اصلاح ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در ادامه این مقاله به شرح زمان ویرایش ثبت نام و نحوه ویرایش سفارش کتاب درسی 1400 - 1401 پرداخته ایم .

زمان ویرایش ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
ویرایش ثبت نام کتب درسی 1400 - 1401 از طریق  سایت ثبت نام کتاب درسی برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم انجام می پذیرد.
دانش آموزان و یا والدین آن ها با در زمان مقرر جهت اصلاح سفارش کتاب درسی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به سامانه ثبت نام کتاب مراجعه کرده و اشتباهات موجود را برطرف نمایند. هرگونه اشکال در ثبت اطلاعات مانند ثبت نادرست نشانی گیرنده و یا انتخاب اشتباه بسته آموزشی بر عهده خود دانش آموز می باشد و در صورتی که در زمان ویرایش سفارش کتاب 1400 - 1401 اصلاح سفارش انجام نشود مشکلات زیادی در زمان تحویل کتاب برای دانش آموزان ایجاد خواهد شد.
با توجه به این که تاریخ اصلاح سفارش کتاب درسی دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته در ابتدای تیرماه ماه و اوایل تابستان تعیین گردید لذا پیش بینی می شود که زمان ویرایش کتاب درسی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نیز در حدود همین تاریخ در نظر گرفته شود.



زمان اصلاح سفارش کتاب درسی 1400 - 1401 ، از 12 تیرماه آغاز شده و تا 31 شهریور ماه 1400 ادامه می یابد.


بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ویرایش ثبت نام کتاب های درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
دانش آموزان و والدین آن ها باید به منظور اصلاح سفارش کتب درسی 1400 - 1401 مقاطع مختلف در بازه زمانی اعلام شده وارد سایت ثبت نام کتاب درسی به آدرس irtextbook.com و یا irtextbook.ir شده و سفارشات خود را اصلاح نمایند.
در صورتی که ویرایش سفارش کتاب درسی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ دانش آموزان به درستی انجام نشود به همان صورت ثبت شده و در صورت وجود هر گونه اشکال در سفارش، امکان ویرایش مجدد برای دانش آموزان وجود نخواهد داشت.
با توجه به مطالب ذکر شده و اهمیت انجام درست مراحل اصلاح سفارش کتاب های درسی 1400 - 1401 در این بخش نحوه ویرایش ثبت نام کتاب درسی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به ترتیب مراحل و به طور خلاصه ارائه می نماییم.


مراحل اصلاح سفارش کتاب درسی ۱۴۰۰

۱وارد کردن آدرس irtextbook.com یا irtextbook.ir در نوار آدرس مرورگر

۲ثبت کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه

۳اصلاح اشتباهات ثبت شده در سفارش قبلی و تایید نهایی


بیشتر بخوانید: ثبت نام کتاب درسی


[تصویر:  madares2.gif]


برای اطلاع از آخرین اخبار ویرایش ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هرگونه سوال درباره ویرایش ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید .

در ادامه بخوانید: قیمت کتاب های درسی

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آیا در صورت اشتباه کردن در هنگام ثبت نام کتاب های درسی ، می توان اطلاعات را ویرایش نمود ؟
✔️ همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، امکان اصلاح و ویرایش سفارش کتاب های درسی در بازه زمانی مشخص وجود دارد .


2- ✔️ زمان ویرایش ثبت نام کتاب های درسی 1400 - 1401 در چه تاریخی می باشد ؟
✔️ تاریخ دقیق ویرایش سفارشات کتب درسی 1400 - 1401 در این مقاله اطلاع رسانی شده است.


3- ✔️ نحوه ویرایش ثبت نام کتاب های درسی به چه صورت است ؟
✔️ اصلاح و ویرایش ثبت نام کتب درسی از طریق ورود به سامانه irtextbook.ir امکان پذیر می باشد که در این مقاله به شرج مراحل ویرایش ثبت نام کتاب های درسی پرداخته شده است .
منبع : ویرایش ثبت نام کتاب درسی 1400