تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانش آموزانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام کتاب درسی خود در سال تحصیلی 1400 - 1401 نشده اند ، می توانند در مهلت مجددی که توسط سازمان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تمدید می شود ، نسبت به ثبت نام کتاب های درسی خود اقدام نمایند . این دانش آموزان می بایست جهت ثبت سفارش کتب درسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه نمایند .


ثبت نام کتاب های درسی هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.com صورت می پذیرد . دانش آموزان می توانند به دو روش فردی و گروهی ثبت نام خود را در این سایت تکمیل نموده تا کتاب های درسی خود را برای سال تحصیلی جدید از مدرسه دریافت نمایند .
ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در بازه زمانی مشخص و از بهار سال 1400 آغاز شده و تا قبل از شروع سال تحصیلی به پایان می رسد ، چرا که می بایست زمان کافی را برای توزیع کتاب ها به منظقه و سپس به مدارس در نظر گرفت . اما متاسفانه گاهی اوقات تعدادی از دانش آموزان به دلایل مختلف از ثبت نام جا مانده و موفق به تکمیل ثبت نام کتاب درسی خود در بازه زمانی مشخص نمی شوند .
به همین دلیل ، سازمان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی معمولا مهلت ثبت نام کتاب درسی را برای مدتی محدود تمدید می کند . در ادامه این مقاله به بررسی زمان تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 و نحوه ثبت سفارش کتاب درسی  پرداخته ایم .

تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
در سال تحصیلی گذشته ، عامل مهمی مانند شیوع ویروس کرونا و به تاخیر افتادن اعلام نتایج آزمون های ورودی مدارس مختلف مانند مدارس تیزهوشان ، باعث تمدید چند باره ثبت نام کتاب درسی گردید . اما پیش بینی می شود در سال تحصیلی 1400 - 1401 ، مهلت ثبت نام کتاب درسی فقط یک بار تمدید گردد . 
پیش بینی می شود زمان ثبت نام کتاب درسی از بهار آغاز شده و تا دهه اول شهریور به پایان برسد . هم چنین در صورت تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ، در ااین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .



تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 هنوز اعلام نشده است. به محض دریافت خبرهای بیشتر، در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کتاب درسی

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
برای تکمیل ثبت نام کتاب درسی 1400 - 1401 می بایست به سایت ثبت نام کتاب درسی به نشانی irtextbook.com یا irtextbook.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه وارد پنل دانش آموزی خود شد .
لازم به ذکر است ، ثبت نام در این سایت برای سفارش کتاب های درسی تنها در صورت ثبت نام دانش آموز در یک مدرسه و درج اطلاعات وی در سامانه سناد توسط مدیر امکان پذیر خواهد بود . هم چنین در صورتی که از زمان ثبت نام کتاب های درسی جا مانده اید ، هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که می توانید خرید کتاب درسی به صورت آزاد را امتحان نمایید . 

دانش آموزان گرامی می توانند برای دسترسی راحت به محتوای کتاب های درسی 1400 - 1401 در گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر فایل PDF کتب درسی پابه خود را به صورت کاملا رایگان دانلود نمایند . هم چنین نمونه سوالات امتحانی تمامی پایه ها در لینک زیر در دسترس دانش آموزان و اولیای گرامی قرار گرفته است .

در ادامه بخوانید: سوالات امتحانی


[تصویر:  madares2.gif]


کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند دانش آموزان و اولیای محترم را در ثبت نام کتاب درسی 1400 -1401 در زمان تمدید مهلت ثبت نام همراهی نمایند . هم چنین برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید .

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ مهلت ثبت نام کتاب درسی تا چه زمانی تمدید می شود ؟
✔️ این زمان معمولا تا قبل از شروع سال تحصیلی تمدید شده و به پایان می رسد که به محض دریافت خبرهای بیشتر در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد .


2- ✔️ آیا دانش آموزان می توانند در صورت اشتباه در سفارش خود در زمان تمدید مهلت به ویرایش سفارش کتاب درسی بپردازند ؟
✔️ همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، معمولا در مهلت مجدد ثبت نام کتاب درسی ، امکان ویرایش ثبت نام نیز وجود خواهد داشت .


3- ✔️ آیا پرداخت هزینه کتاب های درسی در زمان ثبت نام اجباری است ؟
✔️ بله . همان طورکه در این مقاله نیز ذکر شد ، تکمیل ثبت سفارش منوط به پرداخته کامل هزینه کتاب های درسی در آخرین مرحله ثبت نام می باشد .
منبع : تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی 1400