تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نرم افزار شاد وب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برنامه شاد علاوه بر ارایه بر روی گوشی های اندروید و برای استفاده آن دسته از کاربرانی که دسترسی به گوشی هوشمند اندرویدی ندارند به صورت نسخه تحت وب شاد نیز طراحی شده است . جهت دسترسی به نسخه تحت وب  این برنامه باید آدرس نسخه وب را در یکی از مرورگرهای کامپیوتر خود درج کرده و وارد محیط نرم افزار شوید . 

گسترش شیوع بیماری کرونا در تمام مناطق دنیا باعث ایجاد تغییرات بسیاری در روند زندگی روزمره افراد شده است . از جمله مواردی که این بیماری تاثیر بسیاری زیادی بر آن گذاشته است مسئله آموزش و تحصیل دانش آموزان می باشد .
با وجود تعطیلی مدارس و آموزش های حضوری دانش آموزان ، اما یادگیری و آموزش آن ها تعطیل نبوده و یادگیری دروس به روش های گوناگون و غیر حضوری ادامه یافته است .
از جمله روش های ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش کشور طراحی و ارائه پیام رسان دانش آموزی شاد می باشد که تا به امروز با استقبال دانش آموزان و معلمان پایه های مختلف روبرو بوده و در به روزرسانی های نسخه های مختلف این برنامه امکانات آن نیز افزایش می یابد .
با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده ممکن است بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آن ها قادر به خرید گوشی های هوشمند نباشند لذا به منظور کمک به این دانش آموزان در دسترسی به خدمات اپلکیشن مدارس شاد ، نسخه تحت وب این برنامه نیز طراحی و اجرا شده است که تمامی موارد نسخه شاد گوشی را شامل شده و دسترس پذیری ساده ای نیز دارد .
جهت ارائه اطلاعات بیشتر در رابطه با نسخه تحت وب نرم افزار شاد و راهنمایی دانش آموزان در ورود به این برنامه و استفاده از آن در ادامه مقاله به جزئیات مربوطه از جمله لینک ورود به نسخه وب برنامه ، راهنمای ورود به نسخه تحت وب نرم افزار شاد می پردازیم .


لینک ورود به نسخه وب برنامه شاد
برنامه شاد علاوه بر نسخه های اندروید و IOS در نسخه وب نیز برای استفاده کاربرانی که به گوشی های هوشمند دسترسی ندارند ایجاد شده است . به منظور راحتی کاربران در استفاده از برنامه شاد طراحی این نرم افزار به صورتی انجام گرفته است که محیط کاربری و نحوه استفاده از برنامه شاد در اپلیکیشن های موبایلی و نسخه وب تقریبا مشابه هم باشند . 
به منظور دسترسی راحت تر و ساده تر دانش آموزان به نسخه تحت وب نرم افزار شاد در این قسمت امکان ورود مستقیم به محیط نرم افزاری برنامه شاد را در اختیار آن ها قرار داده ایم .


ورود به نسخه وب برنامه شاد


بیشتر بخوانید: دانلود برنامه شاد برای ایفون



راهنمای ورود به نسخه وب برنامه شاد
باوجود این که محیط کاربری برنامه شادساده بوده و دسترسی به بخش های مختلف ان بسیار راحت است اما ممکن است بسیاری از دانش آموزان و کاربران این برنامه در استفاده از نسخه تحت وب برنامه شاد دچار مشکل شوند ، لذا با توجه به اجباری بودن شرکت در کلاس ها و آموزش های اپلیکیشن شاد برای دانش اموزان و اهمیت استفاده از آن در ادامه این بخش نحوه ورود به نسخه وب نرم افزار شاد را به صورت راهنمای تصویری ارائه می نماییم .

 راهنمای تصویری ورود به نسخه وب برنامه شاد

 ابتدا بر روی لینکی که در بالا قرار داده شده بود کلیک و وارد صفحه زیر شوید . 



 در این مرحله ضمن خوش آمد گویی از طرف سامانه شاد شماره همراه شما دریافت می شود . دقت شود که در این مرحله باید شماره تماسی وارد شود که در سامانه شناد دانش آموزی ثبت شده است . با ثبت شماره تماس وارد صفحه زیر می شوید .



در این صفحه باید کدی که از طرف سامانه شاد برای شما به صورت پیامک ارسال شده است را ثبت نموده و وارد صفحه اصلی برنامه شاد تحت وب شوید . 



در نهایت از طریق ابزار هایی که در سمت راست صفحه قرار داده شده به احراز هویت خود پرداخته و سپس وارد کانال های برنامه شاد و گروه های درسی خود شوید .

 توجه داشته باشید همان طور که اشاره شد نسخه تحت وب برنامه شاد برای استفاده در کامپیوتر ها و لپ تاپ های شخصی می باشد . 

بیشتر بخوانید: دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر
” شماره تلفن ۴۳۰۸۱ ؛ پشتیبانی رسمی آموزش و پرورش برای شبكه شاد “


[تصویر:  madares2.gif]


[تصویر:  1598079158_phone.png]در صورتی که در مورد نحوه استفاده از نسخه تحت وب برنامه شاد سوال داشتید می توانید از کارشناسان سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید . همچنین توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار مدارس و برنامه شاد عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا را دنبال نمایید .
در ادامه بخوانید: رفع خطای شاد







سوالات متداول

1- ✔️ نسخه تحت وب برنامه شاد چه زمانی ارائه می شود ؟
✔️ این نسخه از 25 فروردین توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار دارد .


2- ✔️ برای ورود به نسخه وب اپلیکیشن شاد حتما باید از کامپیوتر استفاده شود ؟
✔️ خیر همانطوری که در متن مقاله اشاره شده می توانید با نرم افزار های مرورگر گوشی همراه و یا تب لب خود نیز وارد این برنامه شوید .


3- ✔️ نحوه ورود به نسخه تحت وب نرم افزار شاد به چه صورت می باشد ؟
✔️ برای ورود به این برنامه باید شماره همراه ثبت شده در سامانه سناد وارد شود که راهنمای کامل آن در متن مقاله قرار داده شده است .
منبع : نرم افزار شاد وب