تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 1400 با فاصله چند هفته بعد از برگزاری هر مرحله از آزمون دکتری خواهد بود که بر این اساس زمان اعلام نتایج اولیه دکتری آزاد احتمالا در اردیبهشت ماه، تاریخ اعلام جواب انتخاب رشته دکتری آزاد احتمالا در خردادماه و اعلام نتیجه نهایی دکتری آزاد احتمالا در شهریور ماه خواهد بود.


زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 1400 پس از برگزاری این آزمون در سه مرحله فرا می رسد و داوطلبانی که در آزمون دکتری شرکت کرده اند بی صبرانه منتظر فرا رسیدن تاریخ اعلام نتیجه دکتری آزاد هستند تا ثمره تلاش و کوشش خود را ببینند.
با فرا رسیدن زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، در مرحله اول سازمان سنجش تراز آزمون کتبی ، درصد دروس ، وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و شهریه پرداز و سایر اطلاعات از این دست را در قالب کارنامه اولیه منتشر می کند که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در این کارنامه کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را دریافت می کنند .
پس از اتمام فرآیند انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400، نتایج انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد از طریق وبسایت رسمی این دانشگاه منتشر می شود که داوطلبان با مشاهده این نتایج ، از رشته محل هایی که در آن دعوت به مصاحبه شده اند مطلع می شوند .
در نهایت نوبت به اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد می رسد که سازمان سنجش به وسیله آن وضعیت قبولی یا عدم قبولی و کد رشته محل قبولی داوطلب در صورت پذیرفته شدن را اعلام می کند . از آنجا که اطلاع دقیق از زمان هر یک از این مراحل به داوطلبان کمک می کند با آرامش بیشتری فرآیند آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را پشت سر بگذارند ، در ادامه زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 1400 اطلاع رسانی شده است .

زمان اعلام نتایج اولیه دکتری دانشگاه آزاد 1400
سازمان سنجش معمولا حدود تا دو ماه پس از برگزاری آزمون دکتری نتایج اولیه این آزمون را برای دانشگاه های سراسری و آزاد در سایت sanjesh.org منتشر می کند که می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا ، به سرعت از این موضوع باخبر شوید . مدتی پس از اعلام نتایج اولیه نیز مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد آغاز می شود و داوطلبان مجاز می توانند در این زمان 80 کد رشته محل را انتخاب نمایند.


زمان اعلام نتایج اولیه دکتری آزاد 1400 اواسط هفته آینده (هفته آخر فروردین) خواهد بود.


آخرین اخبار اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری آزاد 1400
یکشنبه 22 فروردین: طبق آخرین گفته سخنگوی سازمان سنجش زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 در اواسط هفته آینده خواهد بود .
حتما بخوانید: راهنمای اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

[تصویر:  academy1.gif]

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از سراسری و از طریق سایت اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می گیرد و داوطلبان می توانند حدودا در خردادماه 1400 با مراجعه به این سایت و وارد کردن کد دسترسی به انتخاب رشته و کد ملی خود ، این نتایج را مشاهده نمایند . زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ بلافاصله پس از اعلام شدن به اعضای کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .


با مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد


[تصویر:  doktora.gif]


زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1400
در مرحله پایانی فرآیند آزمون دکتری سازمان سنجش با بررسی نمره آزمون کتبی ، نمره مصاحبه و سهمیه های موثر در پذیرش داوطلبان دانشگاه آزاد ، نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را از طریق سایت sanjesh.org منتشر می کند . با عضویت در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا می توانید به موقع از این رویداد باخبر شوید .


با مشخص شدن تاریخ اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد

[تصویر:  1480617919_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]


تلاش مشاوران هیوا بر این است که بهترین راهنمایی ها را در اختیار داوطلبان قرار دهند و داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد می توانند هر زمان که در رابطه با مراحل آزمون دکتری با مشکلی مواجه شدند ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند .


سوالات متداول

1- ✔️ نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
✔️ سازمان سنجش نتایج اولیه آزمون دکتری را برای متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد حدودا در مرداد ماه منتشر می کند که به محض اعلام تاریخ دقیق ، این مقاله به روز رسانی می شود . 


2- ✔️ چه زمانی می توان نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را دریافت کرد ؟
✔️ داوطلبان می توانند احتمالا در شهریور ماه نتایج انتخاب رشته خود را مشاهده کنند که زمان دقیق این رویداد به محض اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود . 


3- ✔️ تاریخ اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟
✔️ طبق متن مقاله نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد احتمالا در مهر ماه اعلام می شود و تاریخ دقیق آن پس از اعلام شدن توسط سازمان سنجش در متن مقاله ارائه می شود . 
منبع : زمان اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد 1400