تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: افزوده شدن قابلیت مشاهده فایل PDF به آفیس اندروید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  d632ebab-763a-41d2-8219-58cf1c62e90a.jpg]

تیم آفیس مایکروسافت اخیرا از یک به‌روزرسانی جدید برای هر سه اپلیکیشن تحت نظارت خود، ورد، اکسل و پاورپوینت رونمایی کرده‌ است. قابلیت‌های جدید این به‌روزرسانی برای تمام کسانی که در پروژه اینسایدر ثبت‌نام کرده‌اند قابل دسترسی است؛ اما به‌زودی در نسخه‌های نهایی نیز قرار خواهد گرفت.
برای کسانی که به پروژه‌ی اینسایدر آفیس مایکروسافت برای اندروید ملحق نشده‌اند،‌ امکاناتی که به‌زودی در صورت استفاده از یکی از سه اپلیکیشن آفیس در دستگاه‌های اندروید در اختیار شما قرار خواهد گرفت، معرفی می‌کنیم. اول از همه، اپلیکیشن ورد قابلیت مشاهده فایل‌ PDF را در اندروید دریافت می‌کند. با وجود اینکه شما اکنون می‌توانید این کار را با اپلیکیشن وان‌درایو نیز انجام دهید، مایکروسافت تصمیم گرفته است این قابلیت را به اپلیکیشن ورد نیز اضافه کند. علاوه بر این، اپلیکیشن اکسل برای اندروید نیز با یک ویژگی جدید به‌روزرسانی شده است که به کاربران اجازه باز کردن فایل‌های دارای متون و اسناد حاوی پارامترها و جداول جستجو را می‌دهد
در نهایت، هر سه اپلیکیشن آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت) اکنون به کاربران اجازه افزودن افکت‌های سایه و انعکاس برای بهبود اسناد آفیس‌شان را می‌دهند. برای این منظور، باید یک فایل تصویر وارد کنید، آن را انتخاب و از تب picture افکت دلخواه خود را اضافه کنید. این قابلیت‌های جدید در این لحظه تنها برای کاربران اینسایدر آفیس قابل دسترسی است؛ اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده برای استفاده عموم نیز منتشر شوند. هدف ما تنها مطلع کردن شما از محتوای به‌روزرسانی پیش‌ رو بود.