تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از بررسی مدارک مشمولان توسط دانشگاه های علوم پزشکی ، اعلام نتایج طرح نیروی انسانی 1400 در قالب پیامک برای افراد پذیرفته شده ارسال می گردد . پذیرفته شدگان می بایست موافقت خود را با محل بکارگیری اعلام کرده و منتظر انتشار معرفی نامه از سایت رشد وزارت بهداشت باشند .


داوطلبان شرکت کننده در طرح نیروی انسانی 1400 با مراجعه به سامانه توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت از نتیجه ثبت نام خود آگاه شده و در صورت تأیید محل خدمت می توانند معرفی نامه خود را برای حضور در دانشگاه محل خدمت دریافت کنند . معرفی نامه ها توسط دانشگاه ها صادر شده و در قسمت وضعیت پیگیری سایت قرار دارد .
معرفی نامه ها زمانی بر روی سایت قرار می گیرند که مشمولان طرح نیروی انسانی ۱۴۰۰ موافقت خود با محل خدمت را به ثبت رسانده باشند در غیر این صورت معرفی نامه صادر نشده و این امر ممکن است مشکلاتی را برای داوطلبانی که دارای محدودیت زمانی به علت اجباری بودن طرح خود هستند ، ایجاد کند به همین دلیل در ادامه مقاله به توضیح اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1400 می پردازیم .

زمان اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت ۱۴۰۰
همانطور که گفته شد بکارگیری طرح نیروی انسانی ۱۴۰۰ در دو مرحله انجام می شود . ابتدا ثبت نام متقاضیان در سامانه و ارسال مدارک صورت گرفته و در مرحله دوم داوطلب در نوبت بکارگیری قرار می گیرد . زمان اعلام نتایج طرح پزشکان و پیراپزشکان بر اساس امتیاز بندی و یا تاریخ ثبت نام مشخص شده از سوی دانشگاه می باشد و جواب آن از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود .

مشمولان برای مشاهده نتیجه بکارگیری خود می بایست به بخش پیگیری وضعیت در سایت تأمین و توزیع نیروی انسانی مراجعه کنند . مدتی پس از موافقت داوطلب با محل خدمت خویش ، معرفی نامه داوطلب در سایت قرار گرفته و متقاضیان با در دست داشتن آن می توانند به دانشگاه محل خدمت مراجعه و آماده بکارگیری شود . برای مشاهده سایت اعلام نتایج طرح می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید .


پس از اینکه داوطلب به محل قبولی مراجعه کرده و مدت طرح خود را گذارند باید تکلیف خود را از جهت تمدید طرح و یا دریافت گواهی پایان طرح مشخص نماید . متقاضیان برای تمدید طرح وزارت بهداشت مجددا می بایست به سامانه طرح نیروی انسانی مراجعه کرده و به ثبت نام در طرح بپردازند ، اما اگر قصد دریافت گواهی اتمام خدمت خود را دارند می بایست به سامانه پایان طرح بهداشت مراجعه کنند .

به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع از اخبار طرح نیروی انسانی 1400 عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: سامانه طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت


[تصویر:  arshad.gif]


نکات قابل توجه اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت ۱۴۰۰
دانشگاه ها در اعزام داوطلبان به واحد های تابعه شهرستان خود مجاز هستند بنابراین داوطلبان در صورت مخالفت با محل ، نوبت خود را از دست داده ، به انتهای صف بکارگیری منتقل شده و کلیه امتیازات خود را به مدت یک ماه از دست می دهند .

داوطلبانی که پس از مشاهده جواب نتایج طرح نیروی انسانی ۱۴۰۰ در هیچ دانشگاهی برای خدمت قبول نشده اند می توانند دوباره مدارک خود را ارسال کرده و در ثبت نام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت نام نویسی کنند .

در صورت انصراف متقاضیان از ثبت نام ، امکان مجدد ثبت نام تا یک ماه وجود نخواهد داشت .

دانشگاه ها در پذیرش و رد متقاضیان مختار هستند و داوطلبان در صورت مردود شدن می بایست در دانشگاه دیگری ثبت نام کنند .

امکان تداوم خدمت در برخی از رشته های اجباری وجود دارد . به طور مثال امکان تمدید طرح پرستاری در برخی مواقع که بیمارستان ها با کمبود کادر درمان مواجهه می شوند ، وجود دارد .

داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستند می توانند خود را برای کنکور ارشد پزشکی آماده کرده و از این طریق وارد رشته های پزشکی و پیراپزشکی وزارت بهداشت شوند .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده پاسخگویی به هرگونه سوال شما درمورد طرح نیروی انسانی 1400 از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا هستند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت به چه صورت اعلام می شود ؟
✔️ مدتی پس از انتظار داوطلبان در صف بکارگیری ، نتایج طرح نیروی انسانی در بخش پیگیری وضعیت و در سایت توزیع نیروی انسانی که لینک آن در مقاله موجود است اعلام می شود .


2- ✔️ پس از اعلام نتایج در صورت رد شدن در بکارگیری طرح نیروی انسانی چه باید کرد ؟
✔️ پس از اعلام نتایج طرح نیروی انسانی اگر داوطلبی در دانشگاه محل تعیین شده خود قبول نشده باشد می تواند مدارک خود را برای دانشگاه دیگری فرستاده و ثبت نام نماید . سایر توضیحات در متن مقاله موجود است .


3- ✔️ آیا امکان معافیت از بکارگیری طرح نیروی انسانی پس از اعلام نتایج وجود دارد ؟
✔️ متقاضیان رشته های اجباری به جز پزشکی و دندانپزشکی با توجه به شرایط ذکر شده در متن مقاله امکان ارسال درخواست معافیت مازاد بر نیاز دانشگاه را دارند .
منبع : اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1400