تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت در ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد در سال 1400 مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام است . علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون این دانشگاه می توانند قبل از انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود ، هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ را در سایت دانشگاه آزاد پرداخت نمایند .


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود که داوطلبان به منظور اعلام علاقه مندی برای تحصیل در رشته محل های بدون آزمون این دانشگاه ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان هزینه ثبت نام می باشند .
مطابق دفترچه ثبت نام ، میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای هر مقطع توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تعیین و در اطلاعیه منتشر خواهد شد . معمولا هر ساله هزینه ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد کمی کتفاوت تر است.
داوطلبان در صورتی می توانند فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند که در بازه زمانی اعلام شده ، کارت اعتباری شان را خریداری کرده باشند . تهیه کارت اعتباری با پرداخت هزینه ثبت نام امکان پذیر است و داوطلبان با داشتن کارت اعتباری مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته هستند . در ادامه این مقاله زمان و نحوه و لینک خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه بدون کنکور دانشگاه ازاد ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم . 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
طبق روال سال های گذشته داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط و انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود باید نسبت به خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند . لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 در هر مقطع همزمان با شروع ثبت نام و فعال شدن لینک ثبت نام فعال می شود .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر سال گذشته از اوایل مرداد آذر ماه آغاز شده است . لذا احتمالا زمان پرداخت هزینه مشابه سال گذشته بوده و میزان هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۰ کمی بیشتر از هزینه برای مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته حدودا 53000 تومان ، برای مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته حدودا مبلغ 51000 سال گذشته تومان می باشد .


پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 همزمان با آغاز مهلت ثبت نام شروع می شود.

پس از اعلام دقیق هزینه ثبت نام این مقاله به روزرسانی شده و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه خرید کارت اعتباری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400
در صورت اینترنتی بودن ثبت نام ، هزینه ثبت نام نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد قابل پرداخت خواهد بود . برای این کار لازم است به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نمایید . مراحل پرداخت هزینه ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد :

ورود به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org و انتخاب گزینه " ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی و کارشناسی مهر / بهمن سال 1400 "

ورود به سامانه پذیرش و انتخاب گزینه " خرید کارت " برای پرداخت هزینه و تهیه سریال ثبت نامی

انتخاب نوع کارت ( مقطع و نظام آموزشی ) و انتخاب گزینه ادامه

وارد کردن اطلاعات خواسته شده از داوطلب و تایید موارد درج شده

ورود به پرتال پرداخت الکترونیکی و طی مراحل پرداخت آنلاین

اتمام پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ و دریافت سریال ثبت نام

به محض آغاز شدن مهلت پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 لینک ورود به درگاه خرید سریال ثبت نام در این قسمت فعال شده و در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .
حتما بخوانید : نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید و یا در پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری با مشکل مواجه شدید خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شما جهت رفع مشکل می باشد .


[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای ورودی مهر ماه چگونه خواهد بود ؟
✔️ نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای ورودی مهر احتمالا به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه ازاد خواهد بود که در این مقاله مراحل پرداخت هزینه ثبت نام ، آورده شده است .


2- ✔️ چه زمانی لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 فعال خواهد شد ؟
✔️ لینک پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 همزمان با شروع ثبت نام فعال خواهد شد که در این مقاله زمان شروع ثبت نام را گفته ایم .


3- ✔️ هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای مقاطع کاردانی و کارشناسی چه مقدار خواهد بود ؟
✔️ در سال گذشته هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای مقاطع کاردانی و کارشناسی حدودا 45 هزار تومان بود که به محض اعلام هزینه ثبت نام مقاله به روزرسانی خواهد شد .
منبع : مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400