تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به آدرس 78.38.114.105
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام آزمون نمونه دولتی در سامانه ثبت نام استانی انجام شده و برای هر استان متفاوت می باشد . متقاضیان آزمون مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به آدرس 78.38.114.105 اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام خود نمایند .  


مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان هر ساله به منظور پذیرش دانش آموز در مقطع تحصیلی دهم اقدام به برگزاری آزمون ورودی به صورت هماهنگ می نمایند . روند ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان 1400 - 1401 نسبت به سال تحصیلی گذشته دچار تغییرات زیادی شده است .
 ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 از طریق سامانه ثبت نام استانی صورت می گیرد که در خصوص استان سیستان و بلوچستان ، سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی به آدرس 78.38.114.105 در نظر گرفته شده است که تمامی مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان در شهرهای مختلف را پوشش می دهد .
جهت ارائه اطلاعات بیشتر به داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ سیستان و بلوچستان در ادامه این مقاله به شرح مواردی چون زمان و نحوه ثبت نام در سایت 78.38.114.105 می پردازیم .

زمان ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۹۹ - ۱۴۰۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا ، از 17 الی 27 خرداد ماه خواهد بود که داوطلبان می بایست در این بازه زمانی به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به نشانی 78.38.114.105 مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
 دانش آموزان می توانند برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 سیستان و بلوچستان از تاریخ 21 فروردین تا 31 فروردین به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به نشانی 78.38.114.105 مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.




ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ سیستان و بلوچستان از 21 فروردین آغاز شد و تا 31 همین ماه ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی


[تصویر:  madares.gif]


نحوه ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
انجام درست مراحل ثبت نام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ سیستان و بلوچستان از مواردی است که برای دواطلبان این آزمون دارای اهمیت بسیاری می باشد چرا که در صورت وجود نقص در ثبت نام مشکلات بسیاری برای داوطلب به وجود آمده و ممکن است باعث محرومیت از شرکت در آزمون شود .
به منظور راهنمایی بیشتر دانش آموزان علاقه مند شرکت در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ استان سیستان و بلوچستان در این بخش مراحل ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 سیستان و بلوچستان را به صورت ساده و خلاصه ارائه می کنیم .


نحوه ثبت نام در سایت مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱


ابتدا نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان به آدرس 78.38.114.105 را در قسمت آدرس مرورگر خود وارد نمایید .

در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را در محل مخصوص خود وارد نمایید .

پس از ورود به سامانه ثبت نام فرم ثبت نام را با دقت مطالعه کرده و تکمیل نمایید .

در آخر هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کرده و پس از تایید مراحل ثبت نام خود را نهایی سازید .


بیشتر بخوانید: سامانه ثبت نام نمونه دولتی

زمان اعلام نتایج آزمون در سایت مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به آدرس 78.38.114.105 تنها به منظور انجام ثبت نام نبوده و تمام امور آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مانند اعلام نتایج و تجدید نظر از طریق همین سامانه پیگیری خواهد شد . معمولا ، نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99-1400 حدود 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون ورودی در تمام کشور اعلام می گردد.
دانش آموزانی که در آزمون ورودی نمونه دولتی سیستان و بلوچستان قبول نشده اند در صورت اعتراض به نتایج خود می توانند در بازه زمانی مشخص پس از اعلام نتایج ، درخواست تجدید نظر خود را در سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ثبت نمایند .



در حال حاضر زمان مشخصی برای اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ سیستان و بلوچستان از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق ثبت نام در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .


بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%DB%8C.gif]


نحوه دریافت نتایج آزمون در سایت مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
داوطلبان پس از شرکت در آزمون نمونه دولتی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ استان سیستان و بلوچستان پیگیر دریافت نتایج آزمون و اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود خواهند بود . با توجه به اهمیت این موضوع و اطلاع به موقع از نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان در این بخش مراحل مشاهده این نتایج در سایت اعلام نتایج را بررسی کرده و تشریح می نماییم . 


نحوه دریافت نتایج آزمون در سایت مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱


ابتدا آدرس سایت اعلام نتایج نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان به آدرس 78.38.114.105 را در قسمت آدرس مرورگر خود وارد نمایید

در مرحله بعد اطلاعات خواسته شده را در محل مخصوص خود درج کرده و وراد پرتال دانش آموزی شوید .

در انتها گزینه اعلام نتایج را انتخاب کرده و نتایج آزمون خود را مشاهده نمایید .


برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه ثبت نام نمونه دولتی سیستان و بلوچستان می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس نمونه دولتی هیوا شده و یا صفحه مدارس نمونه دولتی هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال در خصوص سامانه ثبت نام نمونه دولتی سیستان و بلوچستان ، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی


سوالات متداول

1- ✔️ نحوه ثبت نام نمونه دولتی سیستان و بلوچستان در سامانه ثبت نام چگونه است ؟
✔️ داوطلبان می بایست پس از مراجعه به سایت ، ثبت نام خود را انجام دهند که در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی سیستان و بلوچستان را مشاهده نمایید .


2- ✔️ آیا ثبت نام مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان سایت جداگانه ای دارد؟
✔️ بله . ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 در سامانه ثبت نام هر استان به صورت جداگانه انجام می شود که آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی سیستان و بلوچستان در این مقاله آمده است .


3- ✔️ آدرس سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان چیست ؟
✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد ، سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به آدرس 78.38.114.105 می باشد .
منبع : سایت سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان به آدرس 78.38.114.105