تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج لاتاری 2022
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 آمریکا، 8 می 2021 ( مصادف با 18 اردیبهشت 1400 )  بوده و افرادی که در این قرعه کشی شرکت کرده اند می توانند با مراجعه به سایت اصلی لاتاری ( Lottery ) به نشانی dvprogram.state.gov و وارد کردن مشخصات خود از نتایج لاتاری باخبر شوند .


لاتاری ( Lottery ) نام قرعه کشی است که دولت آمریکا هر ساله با هدف ایجاد توازن در تنوع نژادی کشور خود در بین مردم سراسر جهان برگزار و به برندگان این بخت آزمایی مجوز اقامت در آمریکا یا همان گرین کارت آمریکا را به صورت رایگان اعطا می کند .
مطابق سال های گذشته مهلت ثبت نام لاتاری 2022 نیز در تاریخ 7 اکتبر ( 17 مهر ماه ) آغاز و در 10 اکتبر ( 20 آبان ماه ) پایان یافت و تمامی افرادی که واجد شرایط بودند و در این بازه زمانی اقدام به ارائه مدارک موزد نیاز و ثبت نام در لاتاری کردند شامل حال قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۲ خواهند شد .
تمامی این افراد شرکت کننده پس از ثبت نام موفقیت آمیز در لاتاری 2022 منتظر انجام این قرعه کشی و اعلام نتایج آن هستند ، لذا در ادامه این مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲  آمریکا پرداخته شده است .


زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲
با توجه به این که زمان ثبت نام لاتاری 2022 مطابق سال های گذشته برگزار شد و عوامل و اتفاقات جهانی اخیر ( مانند شیوع بیماری کرونا ) تاثیری در روند ثبت نام این قرعه کشی نشد، لذا زمان اعلام نتایج قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۲  آمریکا نیز مانند سال های گذشته ( به استثنا لاتاری 2021 که به دلیل شیوع بیماری کرونا نتایج در 17 خرداد ماه اعلام شد ) تاریخ 8 ماه مه 2021 ( معادل 18 اردیبهشت ماه 1400 ) می باشد .
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج لاتاری

مشاوره اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲
این اعلام نتایج مانند سال های گذشته از طریق اداره مهاجرت آمریکا اعلام و در سایت اصلی لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov قرار می گیرد . افرادی که موفق به ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ شده اند برای اطلاع از زمان اعلام نتیجه قرعه کشی و مشاهده آن باید به این سایت مراجعه کنند و اطلاعات خود را وارد کنند و یا به شرکت واسطه ای که عملیات ثبت نام آن ها را انجام داده مراجعه و از جواب قرعه کشی با خبر شوند .
مدارک مورد نیاز برای دریافت جواب قرعه کشی لاتاری 2022 شامل نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد و کد پیگیری که در هنگام ثبت نام شخص به شماره تلفن ثبت شده وی در سایت ارسال گشته می باشد ، فرد با وارد کردن این اطلاعات در قسمت مربوط به نتیجه لاتاری در سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری آن از وضعیت برنده شدن و یا برنده نشدن خود مطلع می شود .
[تصویر:  1605449560_star.png]
برای مشاهده سایت اصلی لاتاری کلیک کنید .

شرکت کنندگان که برنده قرعه کشی لاتاری گشته اند لازم است تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به سفارت آمریکا در ایران مراجعه و اقدام به گذراندن تمامی مراحل مربوط به دریافت گرین کارت رایگان آمریکا کنند .

[تصویر:  1605449560_star.png]
لازم به ذکر است که تاریخ مصاحبه برای برندگان قرعه کشی لاتاری دو سال بعد از زمان اعلام نتیجهیعنی در سال ۲۰۲۲  می باشد .


چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی فرصت ثبت نام و شرکت در قرعه کشی لاتاری 2022 را از دست داده اید و تمایل به شرکت در این بخت آزمایی دارید می توانید شانس خود را برای سال بعد و شرکت در قرعه کشی لاتاری 2023 امتحان کنید که برای این منظور مطالعه مقاله راهنمای ثبت نام لاتاری 2023 به شما توصیه می شود .
در ادامه بخوانید: راهنمای ثبت نام لاتاری
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 پاسخ دهند .

سوالات متداول

1- ✔️ زمان اعلام نتایج لاتاری 2022 در چه تاریخی می باشد ؟
✔️ زمان اعلام نتایج مانند سال های گذشته در اواسط اردیبهشت ماه می باشد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

2- ✔️ برای مشاهده نتایج لاتاری چگونه باید عمل کرد ؟
✔️ برای مشاهده نتایج لاتاری 2022 باید به سایت اصلی آن مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه داد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

3- ✔️ مدارک مورد نیاز برای دریافت نتایج لاتاری چه چیز هایی می باشند ؟
✔️ برای دریافت نتایج لاتاری به مدارکی مانند نام و نام خانوادگی و مواردی از این دست نیاز است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است
منبع : زمان اعلام نتایج لاتاری 2022