تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیزر بانوان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هر روزه ، هزاران نفر در سراسر جهان به دنبال راه حل هایی برای بهبود تعدادی از جنبه های مختلف ظاهر خارجی خود هستند. افرادی که چین و چروک و خطوط ظریف دارند به دنبال روش های بوتاکس یا پر کننده های پوستی هستند در حالی که افرادی که موهایشان زیاد است (یا حتی موهای معمولی دارند) به دنبال راه حل هایی برای از بین بردن کامل این موارد هستند. اپیلاسیون و تراشیدن مو به گذشته تبدیل شده است. روش های حذف مو تا حدی از اثربخشی پیشرفته است که افراد بیشتری روزانه به دنبال این روش هستند.
 
بررسی سریع آمار منتشر شده توسط انجمن آمریکایی جراحی پلاستیک زیبایی در سال 2012 نشان می دهد که آمریکایی ها بیش از 11 میلیارد دلار برای اقدامات مختلف زیبایی با هدف بهبود ظاهر کلی خود هزینه کرده اند. از این میزان ، 367 میلیون دلار صرف اقداماتی مانند لیزر بانوان موهای زائد شد. البته ، روش زیبایی غیر تهاجمی شماره یک هنوز بوتاکس است.
 
با توجه به موارد بالا ، مشخص است که علی رغم افزایش انواع روشهای زیبایی که اکنون انجام می شود ، به نظر می رسد که روش لیزر بانوان موهای زائد همچنان بسیار محبوب است. در حقیقت ، تعداد روش های لیزر بانوانموهای زائد در تعداد قابل مقایسه در تمام گروه های سنی افزایش یافته بود ، اگرچه بیشترین افزایش در گروه بالای 55 سال مشاهده شد. یکی از دلایل این واقعیت این است که روش کار بسیار ایمن است و با عوارض جانبی نادر بسیار کمی همراه است. علاوه بر این ، می توان آن را با کمترین ناراحتی انجام داد و میزان رضایت بیمار بسیار زیاد است. تأثیرات می توانند برای مدتی منصفانه ادامه داشته باشند ، اگرچه در برخی موارد ممکن است به جلسات متعدد نیاز باشد.

 
اما چرا روش های لیزر بانوان موهای زائد بسیار محبوب شده اند؟
 
تعدادی از دلایل مختلف وجود دارد که چرا افراد به دنبال لیزر بانوان موهای زائد هستند. این ممکن است به دلایل کاملاً زیبایی باشد یا ممکن است به دلیل شرایط زمینه ای مانند هایپرتریکوز یا پرمویی باشد. به هر دلیلی ، ضروری است که روشی که انجام می شود ایمن و بدون عوارض جانبی نگران کننده باشد.
 
موهای زائد با لیزر بانوان با از بین بردن آرام ریشه فولیکول مو کار می کند. ریشه فولیکول مو سرشار از ماده ای به نام ملانین است. ملانین مسئول رنگ دادن به مو است. وقتی ملانین در معرض لیزر بانوان قرار می گیرد ، فوتون های موجود در نور لیزر بانوان را جذب می کند و در نتیجه باعث خرابی ملانین و فولیکول مو می شود. با از بین بردن موهای ریشه ، پوست صاف تری را ایجاد می کند که مدت زمان بیشتری از مو عاری است.
 
یکی دیگر از دلایل محبوبیت زیاد روش لیزر بانوان موهای زائد این است که توسط FDA تأیید می شود. این میزان اطمینان را به بیمار مایل به انجام این عمل می افزاید.
 
لیزر بانوان موهای زائد یک روش ایمن و موثر با عوارض جانبی بسیار کمی است. علاوه بر این ، فرآیند از بین بردن مو بسیار سریع است و انجام آن می تواند مدت کوتاهی طول بکشد. مطمئناً ، نتایج نهایی حاصل از روشهای لیزر بانوان موهای زائد به شخصی که این عمل را انجام می دهد و تجهیزات آنها نیز بستگی دارد. این روزها انواع مختلفی از لیزر بانوانها منتشر می شود که توسط انواع مختلفی از ماشین آلات ساطع می شود و همه نتایج متفاوتی دارند. به طور کلی ، به نظر می رسد که در دستان مناسب ، روش های لیزر بانوان موهای زائد می توانند نتایج عالی داشته باشند.
 
دلیل دیگر محبوبیت روشهای لیزر بانوان موهای زائد هزینه آن است. مسئله اصلی که به نظر می رسد مانع از جراحی های زیبایی در افراد می شود ، جنبه مالی آن است. از بین بردن موهای زائد با لیزر بانوان مقرون به صرفه است و با توجه به کیفیت نتایج ، جای تعجب نیست که هنوز هم اغلب به دنبال مردان و زنان در سنین مختلف است.