تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت دانشگاه آزاد به نشانی iau.ir سامانه جدیدی است که دانشگاه آزاد از آن برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ رونمایی کرده است. در این سامانه تمامی سایت هایی که مربوط به فعالیت های تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد هست، گردآوری شده تا دانشجویان دسترسی راحت تری به همه امکانات دانشگاه آزاد داشته باشند.


دانشگاه آزاد اسلامی از سامانه جدید خود به نشانی iau.ir در سال جدید رونمایی کرده است. با ورود به این سامانه می توان علاوه بر مشاهده سایت هایی مانند آموزشیار، پژوهشیار، منادا و ... به انجام سایر فعالیت هایی که به نحوی با دانشگاه آزاد مرتبط هست نیز پرداخت. در واقع تمامی امکاناتی را که دانشجویان در طول سال های تحصیل خود به آن ها نیاز دارند در این سامانه قرار دارد.
سایت جدید دانشگاه آزاد هم اکنون برای تمامی دانشجویان و اساتید واحدهای مختلف دانشگاه آزاد فعال و قابل دسترس است. اما از آنجایی که این سایت جدید بوده ممکن است برخی از دانشجویان اطلاع کافی از امکانات و نحوه ورود بخش های مختلف آن نداشته باشند، به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات سایت جدید دانشگاه آزاد به نشانی iau.ir بپردازیم.

ورود به سایت دانشگاه آزاد iau.ir
سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی از فروردین ماه 1400 فعال شده و در اختیار دانشجویان و اساتید دانشگاهی دانشگاه آزاد قرار گرفته است. در این سامانه که به نشانی iau.ir می باشد، تمامی اطلاعیه های دانشگاه آزاد و همچنین سایت هایی مانند سایت آموزشیار که دانشجویان برای انجام فعالیت های پژوهشی و دانشگاهی خود نیاز دارند قرار دارد تا از این طریق همه امکانات به طور منظم در دسترس افراد قرار بگیرد.

پورتال جدید دانشگاه آزاد دارای ویژگی های مطلوب و استانداردی بوده که قابلیت نمایش انواع مدیاهای مختلف از جمله متن، تصویر، پادکست های صوتی و ویدئو کلیپ ها را دارد و از آنجایی که از لحاظ چینش برنامه ها دارای نظم خاصی هست، کاربران به راحتی می توانند وارد سایت شده و بخش مورد نظر خود را پیدا کنند.

برای ورود به سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی iau.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده تا به طور مستقیم وارد سایت دانشگاه آزاد شده بخش های مختلف آن را مشاهده نمایید.


برای ورود مستقیم به سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir کلیک کنید


علاوه بر سایت آموزشیار، یکی از پرکاربردترین سایت های دانشگاه آزاد، سامانه پژوهشیار می باشد که دانشجویان از طریق آن می توانند به انجام امور پژوهشی، پایان نامه و رساله خود بپردازند. برای مطالعه جزئیات این سامانه می توانید به متن مقاله زیر مراجعه نمایید.
بیشتر بخوانید: سامانه پژوهشیار

[تصویر:  academy1.gif]

امکانات سایت دانشگاه آزاد iau.ir
همانطور که گفته شد با ورود به آدرس iau.ir می توان بخش های مخلف سایت جدید دانشگاه آزاد را مشاهده کرد. هانطور که در تصویر زیر نیز مشخص می باشد سایت های آموزشیار، پژوهشیار، سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و همچنین سامانه استعلام دانشنامه دانشگاه آزاد در این سامانه قرار داده شده اند.

[تصویر:  1617519500_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D...AF%202.jpg]

موارد نمایش داده شده در تصویر بالا تنها بخشی از امکانات مهم سایت دانشگاه آزاد می باشد. سایر امکانات مانند آزمون EPT و یا سامانه دانشجویار و ... که ممکن است در برخی از فعالیت ها مورد استفاده دانشجو قرار گیرد در تصویر زیر نمایش داده شده است.

[تصویر:  1617519529_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D...AF%201.jpg]

در مقاله زیر می توانید امکاناتی را که سامانه دانشجویار در اختیار دانشجویان گذاشته را مطالعه و سپس با توجه آن وارد بخش مرتبط با فعالیت خود شوید.

بیشتر بخوانید: سامانه دانشجویار


[تصویر:  bedonekonkoor.gif]


علاوه بر مطالب گفته شده، سایت جدید دانشگاه آزاد دارای امکاناتی است که در تصویر زیر نشان داده شده و با وارد شدن به هر بخش آن می توان اطلاعات جامعی در خصوص انواع رشته های تحصیلی در مقاطع مختلف و همچنین تقویم آموزشی دانشگاه آزاد را به دست آورد.

[تصویر:  1617520052_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D...AF%203.jpg]

کاربرانی که برای ورود به سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی دچار مشکل شده اند می توانند با کارشناسان سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته و راهنمایی شوند. همچنین برای آشنایی با بخش های مختلف این سامانه می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران هیوا صحبت کرده و وارد بخش مورد نظر خود شوید.

در ادامه بخوانید: سامانه پایش دانشگاه آزاد

[تصویر:  1480676883_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%B1.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آدرس سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی چیست ؟
✔️ سایت جدید دانشگاه آزاد به نشانی iaur.ir می باشد که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار دارد.


2- ✔️ امکانات سایت جدید دانشگاه آزاد چیست ؟
✔️ این سامانه به عنوان یک سایت جامعی می باشد که تمامی فعالیت های مرتبط با دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد را در خود جای داده است. برای مطالعه انواع این امکانات به متن مقاله مراجعه شود.


3- ✔️ آیا برای ورود به سامانه جدید دانشگاه آزاد نیاز به ثبت نام در سایت است ؟
✔️ خیر، سایت جدید دانشگاه آزاد برای همه کاربران سراسر کشور فعال است، ولی برای ورود به سایت های تحصیلی و پژوهشی دانشگاه آزاد باید دارای کد و رمز عبور باشید.
منبع : سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir