تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: لیزر مو زائد در کرج با بهترین دستگاه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برای لیزر مو زائد در کرجچه انتظاری دارم؟
 
لیزر مو زائد در کرج به صورت سرپایی انجام می شود. ممکن است قبل از درمان از یک ژل بی حس کننده موضعی استفاده شود و خنک شدن پوست در طی مراحل به راحتی شما کمک می کند. در بیشتر موارد ، شما باید حداقل درد را تجربه کنید و ممکن است در طول عمل کمی احساس سوزش کنید. بیشتر روشهای لیزر مو زائد در کرج پانزده تا سی دقیقه طول می کشد. با این حال ، بسته به منطقه تحت درمان ، ممکن است مدت زمان طولانی تری لازم باشد.
 
    جراح شما برنامه درمانی را که با شما بحث شده دنبال خواهد کرد.
    پس از اتمام مراحل ، می توانید به خانه برگردید و فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.
 
مراقبت های بعدی و بهبودی
 
در بیشتر موارد بلافاصله پس از درمان ممکن است به کار و سایر فعالیتهای روزمره خود برگردید. پس از انجام این روش ، شما دستورالعمل های دقیق در مورد مراقبت های خود را پس از درمان دریافت خواهید کرد ، از جمله اطلاعاتی در مورد:
 
    مراقبت از پوست
    علائم طبیعی را تجربه خواهید کرد
    علائم بالقوه عارضه
 
مهم است که تمام دستورالعمل های مراقبت از بیمار را که توسط جراح ارائه شده است دنبال کنید. جراح همچنین در مورد علائم طبیعی که تجربه می کنید و علائم احتمالی عوارض ، دستورالعمل های دقیق ارائه می دهد.
 
بلافاصله پس از لیزر مو زائد در کرج چه باید کرد
 
بلافاصله پس از درمان پوست صاف تر و کاهش تعداد موهای ناحیه تحت درمان خواهید داشت. بعد از درمان ممکن است متوجه قرمزی یا تحریک جزئی پوست شوید ، اما این معمولاً به سرعت برطرف می شود. ممکن است لازم باشد از محصولات مخصوص مراقبت از پوست و یا یک رژیم مراقبت از پوست استفاده کنید. کرم های ضد آفتاب در هر منطقه ای که در معرض قرار بگیرند ضروری است. در صورت ادامه یافتن قرمزی و تحریک پوست باید با جراح خود تماس بگیرید تا مشکلی وجود داشته باشد که باید درمان شود.
 
هفته دو تا هشت
 
ممکن است متوجه افزایش رشد مو در ناحیه تحت درمان شوید زیرا فولیکول های خفته مو که تحت تأثیر لیزر قبلی قرار نگرفتند وارد مرحله رشد فعال خود می شوند. اکثر جراحان فواصل معالجه پیگیری را تقریباً 4 تا 8 هفته توصیه می کنند.

نتایج چه مدت طول می کشد؟
 
حذف مو دائمی است اما ممکن است سه تا هشت جلسه مختلف طول بکشد تا اطمینان حاصل شود که تمام فولیکول های مو با رشد فعال برطرف شده اند.
 
با جراح زیبایی پلاستیک خود رابطه برقرار کنید
 
برای ایمنی ، و همچنین زیبا ترین و سالم ترین نتیجه ، مهم است که در زمان های تعیین شده و هر زمان که تغییراتی در مناطق درمان مشاهده کردید ، برای ارزیابی پیگیری به مطب جراح پلاستیک خود مراجعه کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی از تماس با جراح خود دریغ نکنید.
هزینه های مرتبط
 
هزینه لیزر مو زائد در کرج از یک پزشک به پزشک دیگر و از یک منطقه جغرافیایی به منطقه دیگر متفاوت است. هزینه ها همچنین مربوط به ناحیه ای از بدن است که تحت درمان قرار می گیرد ، خواه یک ناحیه کوچک از صورت در مقایسه با پاها یا پشت باشد. از آنجا که برای دستیابی به نتایج جلسات درمانی متعدد لازم است ، بسیاری از جراحان برای مناطق خاص بدن قیمت گذاری بسته ارائه می دهند.
 
میانگین کشوری هزینه های پزشک در هر روش را مشاهده کنید.
این اعداد فقط هزینه های پزشک / جراح سال گذشته را منعکس می کند و هزینه های مربوط به مرکز جراحی ، بیهوشی ، آزمایشات پزشکی ، نسخه ها ، لباس های جراحی یا سایر هزینه های متفرقه مربوط به این روش را شامل نمی شود.
 
لیزر مو زائد در کرج یک روش انتخابی است. بنابراین ، بیمه این هزینه ها را پوشش نمی دهد. بسیاری از جراحان برای مقرون به صرفه تر بودن این روش ، برنامه های مالی بیمار را ارائه می دهند.
 
جراح خود را بر اساس کیفیت ، آموزش و تجربه انتخاب کنید - نه هزینه.
 
ببینید که چرا اعضای ASAPS با مشاهده گواهینامه های اساسی ، آموزش و گواهینامه های خود در زمینه جراحی زیبایی پلاستیک به بالاترین استانداردها توجه می کنند.
محدودیت ها و خطرات
 
 لیزر مو زائد در کرج با بهترین دستگاه
خوشبختانه عوارض قابل توجه ناشی از لیزر مو زائد در کرج به ندرت اتفاق می افتد. خطرات خاص شما در از بین بردن موهای زائد با لیزر در هنگام مشاوره مورد بحث قرار می گیرد.
 
همه روشهای جراحی تا حدی خطر دارند. برخی از عوارض احتمالی همه جراحی ها عبارتند از:
 
    واکنش نامطلوب به بیهوشی
    هماتوم یا سروما (تجمع خون یا مایعات در زیر پوست که ممکن است نیاز به برداشتن داشته باشد)
    عفونت و خونریزی
    تغییر در احساس
    جای زخم
    عکس العمل های آلرژیتیک
    آسیب به سازه های زیرین
    نتایج نامطلوبی که ممکن است به مراحل اضافی نیاز داشته باشد
 
خطرات دیگر مخصوص لیزر مو زائد در کرج در زیر بیان شده است:
 
    تاول پوست
    تغییر در رنگ پوست و / یا بافت
    رشد مو افزایش یافته است
    آسیب دیدگی چشم
 
شما می توانید با پیروی از توصیه ها و دستورالعمل های جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره ، چه قبل و چه بعد از لیزر مو زائد در کرج ، خطرات خاصی را به حداقل برسانید.
تجارب و داستانهای بیمار
آنجلا: لیزر مو زائد در کرج مثر است
 
 لیزر مو زائد در کرج مثر است
 
به دلیل رنگ و روی صورت ، برداشتن موهای زائد با لیزر را در از بین بردن موهای تیره خود بسیار موثرتر از اصلاح یا اپیلاسیون دانست. تراشیدن مو باعث ریشه موهای او روی پوست شد و اپیلاسیون هم دردناک و هم خسته کننده بود. از آنجایی که تعداد بیشتری از دوستانش در لیزر مو زائد در کرج موفق شدند ، آنجلا فکر کرد که این گزینه می تواند گزینه خوبی برای او باشد.