تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان متقاضی نام نویسی و ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام در سایت سنجش نشده اند در صورت تمدید شدن زمان ثبت نام آزمون می توانند در فرصت ارائه شده برای این آزمون نام نویسی کنند . معمولا در طی دوره های اخیر ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش زمان ثبت نام به مدت چند روز تمدید شده است .


داوطلبان و علاقه مندان به استخدام در رشته های دبیری وزارت آموزش و پرورش می توانند با آگاهی کامل از قوانین ثبت نام و پذیرش در آزمون استخدامی سال 1400 در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش برای شرکت در رشته شغلی مورد نظر خود ثبت نام کنند . بدیهی است که امکان ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ خارج از مهلت تعیین شده امکان پذیر نمی باشد .
در هر حال برخی از داوطلبان ممکن است بنا به عدم اطلاع و یا عدم دسترسی به مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون سال جاری ، در مهلت اعلام شده از سوی سازمان سنجش موفق به تکمیل فرم های ثبت نام خود نشوند . معمولا سازمان سنجش با درنظر گیری این موضوع مهلت ارائه شده ثبت نام استخدام آموزش و پرورش را به مدت چند روز تمدید می کند .
لذا با توجه به ضرورت آگاهی از مهلت دقیق ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ به منظور نام نویسی جا ماندگان و یا ویرایش اطلاعات داوطلبان ، در ادامه این مقاله جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 و فرصت مجدد ارائه شده را توضیح داده ایم .

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
[تصویر:  1590847250_check.png] در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش پرورش از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور ، مهلت نام نویسی این آزمون طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان و همزمان با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش آغاز می شود .

[تصویر:  1590847250_check.png] همانطور که پیش از این اشاره شده است داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 باید در مهلت ارائه شده از سوی سازمان سنجش حتما اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام این آزمون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت کنند .

[تصویر:  1590847250_check.png] این دسته از داوطلبان که از رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطلع بوده و واجد شرایط نام نویسی آزمون هستند در صورت عدم موفقیت به ثبت نام به موقع می توانند در صورت تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 ، در فرصت چند روزه ارائه شده ثبت نام خود را تکمیل کنند .

[تصویر:  1590847250_check.png] با توجه به اظهارات برخی از مسئولین در مورد زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال جاری احتمالا ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ در بازه زمانی ۲۳ اردیبهشت آغاز شود و مهلت ارائه شده نام نویسی نیز به مدت چند روز تمدید شود .

[تصویر:  1594821062_65%20(3).jpg]
به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد .

[تصویر:  1594802955_bell.png] مجددا خاطر نشان می شود که به محض اعلام جزئیات فرصت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 در این مقاله و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . متقاضیان می توانند در مهلت تمدیدشده این آزمون برای ویرایش اطلاعات خود نیز اقدام کنند .
در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

[تصویر:  academy1.gif]

اگر پس از مطالعه مقاله تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]



[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آیا امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد ؟
✔️ بله . معمولا مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش تمدید می شود که به محض تمدید مهلت ثبت نام این دوره از آزمون در این مقاله اطلاع رسانی می شود .


2- ✔️ آیا در مهلت تمدید شده آزمون آموزش و پرورش به جز ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد ؟
✔️ بله همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان در مهلت ارائه شده می توانند علاوه بر ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام کنند .


3- ✔️ مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا چه مدت تمدید می شود ؟
✔️ در هر دوره از نام نویسی این آزمون بنا به تشخیص سازمان سنجش فرصتی چند روزه به داوطلبان داده می شود که به محض مشخص شدن جزئیات در این مقاله اطلاع رسانی می شود .
منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400