تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ، توسط سازمان سنجش در مهر ماه به مدت یک هفته تا ده روز انجام می شود . احتمالا این سازمان به منظور مساعدت با جاماندگان از ثبت نام ، بازه زمانی در نظر گرفته شده را برای چند روز تمدید کند . معمولا تمدید مهلت ثبت نام این آزمون استخدامی بلافاصله بعد از مدت قانونی زمان ثبت نام در نظر گرفته می شود .


سازمان سنجش با برگزاری آزمون مجزایی تحت عنوان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ اقدام به استخدام علاقمندان به ارگان های مختلف اعم از سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان شیلات ایران ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان هواشناسی ، مرکز آمار ایران ، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت امور خارجه ، وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، وزارت نیرو و ... می کند .
علاقه مندان به شرکت در این آزمون استخدامی می بایست در زمان ثبت نام به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را پشت سر گذارند . طبق روال سالیان گذشته مهلت در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ از طریق اخبار و اطلاعیه های سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان رسیده و امکان تکمیل فرم اینترنتی را برای داوطلبان واجد شرایط ثبت نام فراهم می کند .
به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از این بازه زمانی در ادامه این مقاله به بررسی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 و تمدید آن پرداخته شده است تا متقاضیان استخدام به دلیل عدم آگاهی ، از این فرصت استخدامی جا نمانند .

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400
بر اساس تجربیات سالیان گذشته پیش بینی می کنیم مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، یک هفته الی 10 روز و در هفته سوم شهریور ماه باشد . در این مهلت ، متقاضیان لازم است پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 را دانلود نموده و با مطالعه دقیق شرایط ، ضوابط و قوانین مندرج در آن مراحل ثبت نام این آزمون استخدامی را پشت سر بگذارند .
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 هنوز اعلام نشده اما به گفته رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام آزمون استخدامی احتمالا از 23 اردیبهشت ماه 1400 آغاز خواهد شد .

[تصویر:  1597206255_1595673030_988.jpg]
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ احتمالا از ۲۳ اردیبهشت آغاز می شود.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 را دارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از سایر نکات مربوط به ثبت نام مطلع شوند.
حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

[تصویر:  academy1.gif]

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400
با توجه به کوتاه بودن مهلت ثبت نام این آزمون استخدامی ، گاها با داوطلبانی مواجه هستیم که از این مرحله جا مانده و موفق به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نشده اند . سازمان سنجش معمولا هر سال با تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 موافقت کرده و فرصت مجددی در اختیار علاقمندان قرار می دهد .

[تصویر:  1597206350_1589190849_65%20(3).jpg]
مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 هنوز مشخص نشده است

به محض تمدید شدن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، جزئیات فرصت مجدد ارائه شده ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .
حتما بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


[تصویر:  1597208095_1589110377_989%20(2).jpg]
ممکن است حین ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و یا پس از اتمام آن ، برخی از داوطلبان متوجه شوند که اطلاعاتی را در فرم ثبت نام خود اشتباه وارد کردند . از آنجا که صحت اطلاعات ثبت نامی از اهمیت بالایی برخوردار است ، سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان امکانی را فراهم کرده تا در دو مرحله ثبت نام ، تمدید مهلت ثبت نام بتوانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی خود ، وارد سایت سازمان سنجش شده و اطلاعات اشتباه مندرج در فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند .

[تصویر:  1597206518_phone.png]سامانه مشاوره هیوا با داشتن متخصصان و مشاوران حرفه ای درصدد پاسخگویی به سوالات شما در خصوص مهلت و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ می باشد . لذا شما می توانید ابهامات خود درباره ثبت نام این آزمون استخدامی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا رفع کنید .
در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ در چه بازه زمانی صورت می گیرد ؟
✔️ ثبت نام این آزمون استخدامی در بازه های زمانی مختلفی انجام می شود که جزئیات کامل آن در متن مقاله ارائه شده است .


2- ✔️ مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چند روز است ؟
✔️ معمولا مهلت نام نویسی این ازمون به مدت یک هفته تا 10 روز خواهد بود که البته به محض مشخص شدن بازه زمانی مذکور در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .


3- ✔️ آیا در مهلت تمدید شده نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد ؟
✔️ بله همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان در فرصت ارائه شده می توانند علاوه بر ثبت نام در آزمون ، اطلاعات ثبت نام یخود را نیز ویرایش کنند .
منبع : مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی 1400