تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1400 برای تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی و پذیرش نهایی در آزمون به برخی مدارک و اطلاعات نیاز دارند . مشخصات فردی ، شناسایی ، تحصیلی و محل سکونت از مهم ترین اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ می باشد .


هشتمین دوره از آزمون استخدامی مشترک و فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1400 ، به منظور تکمیل کادر اجرایی سازمان های دولتی کشور برگزار می شود . این آزمون مانند دوره های قبلی تحت نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور و با پیروی از قوانین و ضوابط وضع شده این سازمان برگزار می شود .
متقاضیان واجد شرایط استخدام در دستگاه های اجرایی می توانند در مهلت تعیین شده فرم ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده و نام نویسی خود را تکمیل کنند . این دسته از داوطلبان باید برای ثبت نام در آزمون برخی از مدارک تعیین شده را در سایت سازمان بارگذاری کرده و اطلاعات مندرج در برخی مدارک را به صورت دقیق در فرم وارد کنند .
با توجه به اهمیت تطابق اطلاعات و مدارک داوطلب با مدارک و شرایط تعیین شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ، در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان تمامی مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم .

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400
[تصویر:  1596538684_check.png] همانطور که پیش از این اشاره شده است ، مجری ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1400 نیز مانند دوره های پیشین ، سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد . داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

[تصویر:  1596538684_check.png] داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی سال جاری باید مدارک و اطلاعات خود را آماده کرده و به صورت دقیق تمامی اطلاعات را در فرم ثبت نام وارد کرده و یا مدارک خواسته شده را در سامانه بارگذاری کنند . این دسته از داوطلبان مانند تمام دوره های قبلی باید سریال ثبت نام را با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، دریافت کنند .

[تصویر:  1596538684_check.png] متقاضیان پس از دریافت شماره سریال می توانند وارد صفحه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ شده و تک تک بند های فرم نام نویسی را تکمیل کنند . در ادامه مهم ترین مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ارائه شده است .

[تصویر:  1596538764_666%20(3).jpg]

1 - فایل عکس 3*4 داوطلب
2 - اطلاعات فردی مانند نام ، نام خانوادگی ، نام پدر
3 - اطلاعات شناسایی مانند کد ملی ، شماره شناسنامه و جنسیت
4 - اطلاعات مربوط به نظام وظیفه ( داوطلبان آقا )
5 - اطلاعات مربوط به سهمیه ایثارگران ( در صورت تقاضا برای استفاده از سهمیه )
6 - اطلاعات شغلی مانند نوع سازمان ، سابقه ، نوع قرارداد و ...
7 - اطلاعات تحصیلی مانند رشته ، مقطع ، تاریخ فارغ التحصیلی
8 - اطلاعات محل سکونت مانند استان ، شهر ، آدرس دقیق و ...

[تصویر:  1596538711_communications.png] داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، می بایست نخست رشته های تحصیلی مورد پذیرش ( مدارک تحصیلی ) و رشته های شغلی ارائه شده در آزمون را بررسی کرده و سپس برای این آزمون نام نویسی کنند . در ادامه لیست رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ارائه شده است .
بیشتر بخوانید: رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

[تصویر:  academy1.gif]

[تصویر:  1596538684_check.png] هم چنین به داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ و علاقه مند به اشتغال در ارگان های دولتی ، توصیه می شود علاوه بر آزمون استخدامی سازمان های دولتی سال 1400 ، برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1400 نیز نام نویسی کنند .

[تصویر:  1596538684_check.png] علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دقت داشته باشند که آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت همزمان برگزار می شوند . متقاضیان با مطالعه مقاله زیر می توانند از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1400 مطلع شوند .
در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


[تصویر:  1596538723_phone.png] اگر پس از مطالعه مقاله مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آیا تمامی مدارک تعیین شده برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را باید در سایت ثبت نام بارگذاری کرد ؟
✔️ خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده است برخی مدارک باید در سایت آپلود شده و اطلاعات برخی مدارک را باید به صورت دستی وارد کرد .


2- ✔️ چه مدارکی برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی لازم است ؟
✔️ داوطلبان برای نام نویسی این آزمون به برخی مدارک شناسایی ، تحصیلی ، شغلی و ... نیاز دارند که لیست کامل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این مقاله ارائه شده است .


3- ✔️ شماره سریال ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را از چه طریقی باید تهیه کرد ؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان با پرداخت هزینه ثبت نام می توانند کارت اعتباری حاوی شماره سریال را خریداری کنند .
منبع : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی