تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: میکروبلیدینگ در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در انتصاب میکروبلیدینگ در کرج چه انتظاری باید داشته باشید
 میکروبلیدینگ در کرج برای بانوان
چند نکته پیگیری که می خواهم ذکر کنم: میکروبلیدینگ در کرج دردناک است. مانند ، در بعضی مواقع ، بسیار دردناک. بالاخره شخصی در حال استفاده از چاقوی جراحی کوچک برای تراشیدن پوست شما و سپس پر کردن آن با جوهر است. اگرچه متخصص از یک کرم بی حس کننده (و باید) استفاده کند ، من فهمیدم که این در واقع به درد کمک نمی کند. با تکرار تیغه ریز از روی پیشانی ام ، سعی در جلوگیری از درد و همچنین صدای خراش آور بسیار ناراحت کننده ای که تیغ ایجاد کرده است ، دیگر هرگز این کار را انجام نمی دهم. اما بعد به آینه نگاه کردم و ابروهایم را دیدم. من داخلی داشتم "آن دختری که می بینم کیست؟" لحظه مولان ، و ناگهان دردی که دقایقی قبل احساس کرده بودم هیچ چیز به نظر نمی رسید.
میکروبلیدینگ در کرج ابرو دخترانه
آوا فلسفه و تکنیک خود را توضیح می دهد: "من روند ابرو را دنبال نمی کنم. آنچه را که متناسب با صورت شما است انجام می دهم. چهره همه متفاوت است و من ابروهایی را تنظیم می کنم که از نظر شما چاپلوسانه تر باشند." من باید آن را به او بدهم ، او می داند چه کاری انجام می دهد. ابروهای من خیلی خوب به نظر می رسید. چند دقیقه درد بی حس کننده ذهن در مقایسه با یک سال کامل (یا بیشتر) ابروهای خوب چیست؟
میکروبلیدینگ در کرج با بهترین و مناسب ترین قیمت
در مرحله دوم ، می خواهم به این نکته اشاره کنم که در انتهای فیلم ابروهای من بسیار قرمزتر و خیره تر به نظر می رسند تا الان. آوا توضیح داد که بلافاصله بعد از قرار ملاقات من ابروهای من بسیار تیره به نظر می رسد ، و او حق داشت. چند هفته بعد ، موهای ابرو به حالت سایه و شکل بسیار طبیعی کمرنگ شده بودند.
عوارض جانبی و مراقبت های بعدی
 میکروبلیدینگ در کرج به صورت کاملا تخصصی
بعد از قرار ملاقاتم ، تمام تلاشم را کردم تا 10 روز توصیه نشده ابروهایم خیس نشود ، و هفته اول متوجه جرم ضخیم ملایم شدم. برای مقابله با این موضوع ، آوا می گوید: باعث حیرت و خوشحالی این واقعیت است که اکنون من یکی از آن دخترانی هستم که به جای رژیم ابرو کامل فقط باید از ژل ابرو رنگی روی قوس های خود استفاده کنم.
 میکروبلیدینگ در کرج
توجه به این نکته نیز مهم است: بسیاری از متخصصان پوست این سرویس را توصیه نمی کنند زیرا می تواند در ساختار فولیکول تداخل ایجاد کند. افرادی که دارای پوست چرب هستند تمایل دارند به مرور مرور "سکته مغزی" را از دست بدهند زیرا جوهر می تواند به داخل پوست خونریزی کند. همچنین ، اگر از ، رتینول ها یا کرم های آکنه تجویز شده استفاده می کنید ، باید قبل از انجام این روش استفاده از آنها را متوقف کنید.
 
اگر تصمیم به درمان دارید ، شش تا نه ماه بعد پیگیری کنید ، زیرا رنگ جوهر تغییر می کند.
قبل و بعد
 
 میکروبلیدینگ در کرج