تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دفترچه ثبت نام نهمین آزمون دستگاه های اجرایی با محتوای جزئیات ثبت نام جهت راهنمایی داوطلبان این آزمون همزمان با شروع ثبت نام منتشر می شود و علاقه مندان به شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ موظف به مطالعه و بررسی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی 1400 پیش از مراجعه به سایت و انجام پروسه ثبت نام هستند .


چند سالی است که دستگاه های اجرایی اقدام به جذب نیرو از طریق برگزاری آزمونی جامع در سراسر کشور کرده که نهمین دوره این آزمون در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد . متقاضیان شرکت و ثبت نام این آزمون لازم است ابتدا شرایط ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی سال 1400 علی الخصوص شرایط اختصاصی مربوط به دستگاه مورد تقاضای خود و لیست شغل محل های ارائه شده با به دقت بررسی کنند .
با توجه به اهمیت اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 برای داوطلبان و هم چنین اطلاع از رشته شغل های ارائه شده ، در ادامه این مقاله لینک دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ را به همراه توضیحات بخش های این دفترچه و شرایط نام نویسی آزمون ارائه داده ایم .

دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400

 نام نویسی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی تابع شرایط و ضوابط خاصی می باشد که از سوی مجری برگزاری این آزمون یعنی سازمان سنجش و آموزش تعیین می شود . هم چنین استخدام در سازمان ها و ارگان های متقاضی نیز قوانین خاص خود را دارد و داوطلبان پس از شرکت در جلسه امتحان در زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می بایست مطابق ضوابط مراحل تعیین شده را طی کنند .

 علاوه بر قوانین و شرایط ثبت نام و استخدام دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، لیست رشته ها و مقاطع تحصیلی مجاز به ثبت نام و لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون سال 1400 نیز از سوی شرکت ها و سازمان های متقاضی به مجری این آزمون اعلام می شود .
در نهایت سازمان سنجش با جمع بندی و طبقه بندی شرایط ، قوانین ، رشته ها ، منابع و .... دستورالعمل نام نویسی آن دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را تدوین کرده و تحت عنوان دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به داوطلبان ابلاغ می کند . البته دفترچه راهنمای این آزمون به صورت یکپارچه بوده و برای نام نویسی آزمون هر ارگان به صورت مجزا منتشر نمی شود .

 دفترچه راهنمای استخدام دستگاه های دولتی معمولا با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از سوی سازمان سنجش منتشر می شود . با اعلام سازمان سنجش استخدامی اجرایی و مشخص شدن زمان نام نویسی این آزمون لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی احتمالا در تاریخ ۲۳ اردیبهشت فعال خواهد شد .

دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 احتمالا در تاریخ ۲۳ اردیبهشت فعال خواهد شد .

 مجددا خاطر نشان می شود که به محض اعلام زمان دقیق انتشار دفترچه و یا به محض منتشر شدن فایل راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ این مقاله بروزرسانی خواهد شد . 
حتما بخوانید: آزمون استخدامی


توضیحات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400
 داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی پس از دانلود دفترچه راهنمای آزمون سال ۱۴۰۰ باید تمامی بخش ها و نکات مندرج این دفترچه را مطالعه و با آگاهی کامل از ضوابط ذکر شده پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در آزمون نام نویسی کنند . دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی 1400 شامل 13 قسمت است که به اختصار در مورد هر قسمت توضیحاتی را ارائه داده ایم :



 مقدمه : در این قسمت با ذکر شماره بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور ، علاوه بر معرفی و اعلام هدف برگزاری آزمون ، رسمیت و قانونیت این آزمون را اعلام ی کند .

 تعاریف بخش اول دفترچه از اصطلاحات به کار رفته در دفترچه را تعریف کرده است که باعث رفع ابهام می شود .
 شرایط عمومی : بخش دوم متشکل از بندهایی می باشد که شرایط عمومی را که برای تمامی دستگاه های اجرایی یکسان است ، عنوان کرده است .

 مواد آزمون : بخش سوم عنوان دروسی که از آن مباحث به عنوان دروس عمومی در آزمون کلیه دستگاه های اجرایی سوال مطرح می شود را آورده است . ( منابع تخصصی هر آزمون در جدول شماره 1 آمده است . )

 امتیازات و سهمیه های قانونی : در بخش چهارم تمامی امتیازات و سهمیه های موثر در آزمون توضیح داده شده است .

 مراحل آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 : بخش پنجم دفترچه مراحل ثبت نام اعم از سایت ، هزینه ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را شرح داده است .

 اعلام نتایج زمان حدودی و سایت اعلام نتایج و همچنین توضیحاتی درباره اعلام نتایج مصاحبه برخی از دستگاه ها در بخش ششم به تشریح بیان شده است .

 تذکرات مهم : تذکرات مهم شامل توضیحاتی پیرامون دوره کارآموزی ، نحوه قرارداد ، بیان اصول اخلاقی جهت استخدام و درخواست نقل و انتقالات بعد از استخدام است .

 تذکرات شرایط اختصاصی هر دستگاه اجرایی : در این قسمت با عنوان کردن نام برخی از دستگاه های اجرایی که شرایط ویژه ای جهت استخدام دارند ، به بررسی آن شرایط اختصاصی پرداخته است .

جدول شماره 1 : در این جدول کد و عناوین شغلی و مواد اختصاصی آزمون هر یک از دستگاه ها آورده شده است .

 جدول شماره 2 کد و نام استان ، نام و کد شهرستان که موقع ثبت نام مورد نیاز است در این جدول درج شده است .

 جدول شماره 3 : داوطلبان فهرست شغل محل های دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ را در این جدول می توانند پیدا کنند .

 فرم پیش نویس ثبت نام ارائه شده است که کمک شایانی به پیش گیری از بروز خطا در هنگام ثبت نام اطلاعات می کند .

 داوطلبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سال 1400 می توانند در آزمون سال جاری ثبت نام کرده و با تهیه منابع آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، مطالعه خود را آغاز کنند .

 هم چنین به داوطلبان علاقه مند به استخدام و فعالیت در حوزه رشته خود و یا سایر رشته ها می توانند برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 در آزمون استخدامی شرکت های بخش خصوصی سال 99 نیز نام نویسی کنند .

اگر پس از مطالعه مقاله رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ، سوالی درباره رشته های این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .
در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت





سوالات متداول

1- ✔️ آیا دفترچه جداگانه برای آزمون استخدامی دستگاه های مختلف اجرایی منتشر می شود ؟
✔️ خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، تمامی ظرفیت وشرایط شغل محل های دستگاه های اجرایی در یک دفترچه منتشر می شد .


2- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی منتشر می شود ؟
✔️ معمولا دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با نام نویسی این آزمون منتشر می شود و در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .


3- ✔️ از چه طریقی می توان رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی اجرایی را دریافت کرد ؟
✔️ داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ارائه شده در این مقاله ،  رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی اجرایی را مشاهده کنند .
منبع : دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی
[url=https://www.heyvagroup.com/shownews/5788/%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C.html][/url]