تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به آخرین اطلاعیه بانک ملت، زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت در سال 1400، پنجشنبه 19 فروردین ماه می باشد. بنابراین، افراد متقاضی استخدام در بانک ملت باید خودشان را برای شرکت در آزمون در تاریخ ذکر شده آماده کنند و حدود 4 روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.


هر ساله بانک های مختلفی افراد زیادی را از طریق آزمون های کتبی و مصاحبه استخدام می کنند. بانک ملت نیز هر ساله با برگزاری آزمون های کتبی و انجام مراحل مربوط به گزینش و مصاحبه افراد، افراد متقاضی واجد شرایط استخدام در این بانک را استخدام می نماید. با توجه به آخرین اطلاعیه بانک ملت، آزمون کتبی این بانک در سال 1400 برگزار خواهد شد. افراد متقاضی ثبت نام در این آزمون باید در زمان تعیین شده به سایت بانک ملت مراجعه و مراحل مربوط به ثبت نام خود را انجام می دادند تا هنگام انتشار کارت ورود به جلسه بتوانند از زمان و محل برگزاری آزمون خود مطلع شوند.
اطلاع دقیق از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت الزامی بوده، چراکه عدم حضور و یا مراجعه با تاخیر به حوزه برگزاری آزمون به منظور انصراف داوطلب از شرکت در این آزمون استخدامی تلقی خواهد شد. بنابراین برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۰ قصد داریم در ادامه این مقاله به برگزاری تاریخ دقیق آن و مدارکی که در زمان حضور در جلسه باید با خود به همراه داشته باشیم می پردازیم.

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۰
بانک ملت هر ساله آزمون کتبی در تاریخ های متفاوتی را برای استخدام افراد متقاضی برگزار می کند. استخدام در بانک ملت، به گونه ای است که افراد ابتدا باید در زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت در آزمون شرکت کنند و منتظر اعلام نتیجه اولیه آزمون کتبی باشند. سپس افرادی که حد نصاب قبولی را به دست آوردند، می توانند برای شرکت در مصاحبه حضوری اقدام کنند. زمان برگزاری مصاحبه های حضوری بعد از برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک ملت 1400، از طریق سایت بانک ملت اعلام خواهد.

همانطور که گفته شد، اولین مرحله برای استخدام در بانک ملت، شرکت در آزمون کتبی می باشد. افراد متقاضی شرکت در آزمون کتبی استخدامی سال ۱۴۰۰ بانک ملت می بایست از تاریخ 13 اسفند ماه سال 1399 تا تاریخ 27 اسفند ماه به سامانه اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملت به آدرس bankmellat.iran-azmoon.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را در این سامانه انجام می دادند.

با توجه به آخرین اطلاعیه بانک ملت، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت در سال 1400، 19 فروردین می باشد. بنابراین، افراد متقاضی شرکت در این آزمون می بایست در زمان برگزاری آزمون بانک ملت به محل برگزاری آزمون مراجعه نمایند و در آزمون مربوطه شرکت کنند.


زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت 1400 در 19 فروردین ماه می باشد.

داوطلبان با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی استخدامی هیوا می توانند هر گونه اخبار جدید در این خصوص را مشاهده نمایند و از زمان برگزاری و یا تعویق در تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: استخدام دستگاه های اجرایی

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره شرکت در آزمون استخدامی بانک ملت ۱۴۰۰
همانطور که می دانید برای شرکت در هر آزمونی، دارا بودن کارت ورود به جلسه الزامی می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک ملت، حدود 4 روز قبل از زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت در سال 1400 منتشر می شود. بنابراین، طبق آخرین اطلاعیه بانک ملت، افرادی که در زمان مقرر اقدام به ثبت نام در این آزمون نموده اند، باید در تاریخ 15 فروردین ماه تا تاریخ 17 فروردین ماه به سامانه آزمون استخدامی بانک ملت مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

[تصویر:  1617438400_استخدام%20بانک%20ملت%201.jpg]

دقت کنید که در این زمان ذکر شده، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود کنید و حتما کارت پرینت شده ورود به جلسه خود را در زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت همراه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: استخدام بانک تجارت


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مانند تمامی آزمون های استخدامی، برای ورود به جلسه و شناسایی هویت شما در آزمون بانک ملت، نیاز است که در زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت، علاوه بر کارت ورود به جلسه کارت شناسایی معتبر (کارت ملی) یا شناسنامه عکس دار خود را به همراه داشته باشید.

همچنین، لازم است که برای جلوگیری از هرگونه مشکل و ازدحامی، در زمان مقرر و حتی زمانی زودتر از زمان برگزاری آزمون در محل آزمون حضور داشته باشید.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز داوطلبانی را که قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک ملت دارند راهنمایی کرده و آن ها را از تاریخ دقیق برگزاری این آزمون مطلع می سازد. برای دریافت هر گونه اطلاعات در این خصوص می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.
منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت