تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان سال
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدارس تیزهوشان هر ساله برای پذیرش دانش آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ، اقدام به برگزاری آزمون ورودی می نمایند . ثبت نام این آزمون حدودا اواخر بهمن ماه و از طریق سایت استعداد های درخشان انجام می شود . 


مدارس تیزهوشان به تایید نهاد ریاست جمهوری زیر نظر سازمان استعداد های درخشان فعالیت می کنند . این مدارس به دلیل سطح بالای آموزشی و همچنین داشتن امکانات رفاهی ، سال هاست که مورد توجه دانش آموزان و والدین آن ها هستند .
اگر شما داوطلب آزمون مدارس تیزهوشان هستید ، باید از زمان ثبت نام در این آزمون اطلاع کافی داشته باشید و به دور از استرس جا ماندن از زمان ثبت نام ، بتوانید به موقع فرم شرکت در این آزمون را پر کنید ؛ به همین دلیل در ادامه به شرح جزئیات زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 پرداخته شده است . 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
دانش آموزان متقاضی آزمون ورودی پایه هفتم و دهم مدارس تیزهوشان ، باید بلافاصله پس از اعلام زمان ثبت نام با داشتن مدارک لازم ، ثبت نام خود را انجام داده و پس از پرداخت هزینه رسید نهایی را دریافت کنند . 



طبق اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان ثبت نام مدارس تیزهوشان در پایه های هفتم ودهم از 11 فروردین ماه 1400 آغاز شد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

[تصویر:  academy1.gif]

برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
دانش آموزانی که در آزمون مدارس تیزهوشان  ثبت نام نموده اند، در هریک از پایه های تحصیلی هفتم و دهم شرکت نموده اند، باید در زمان تعیین شده جهت برگزاری آزمون با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون این مدارس حاضر شوند.

تاریخ در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان پایه هفتم در تاریخ 20 خرداد ماه و برای داوطلبان پایه دهم مورخ 21 خرداد 1400 تعیین شده است.


در ادامه بخوانید: [/url][url=https://www.heyvagroup.com/shownews/3518/نحوه-دریافت-رمز-عبور-همگام-ثبت-نام-آزمون-مدارس-تیزهوشان.html]رمز عبور همگام


[تصویر:  madares.gif]


در صورت داشتن هر گونه سوال درباره آزمون تیزهوشان 1400 - 1401، می توانید از طریق خدمات تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید.

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 در چه تاریخی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام در این آزمون از 11 فروردین ماه آغاز خواهد شد که جزئیات آن در این مقاله اطلاع رسانی شده است.


2- ✔️ داوطلبان آزمون تیزهوشان در چه سایتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند ؟
✔️ در سایت استعداد های درخشان که آدرس آن در این مقاله ارائه شده است .


3- ✔️ آیا زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت همزمان انجام می شود ؟
✔️ بله ثبت نام هر دو پایه از 11 فروردین آغاز شده و تا 25 همین ماه ادامه خواهد داشت که جزئیات آن در این مقاله اطلاع ذکر شده است.
منبع : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان سال