تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: درمان زگیل مقعدی کلینیک اچ پی وی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  %D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B2%DA%AF%DB...%DB%8C.png]
انتخاب روش درمان زگیل تناسلی مقعدی به تعداد، محل زگیل، شرایط بیمار و … بستگی دارد. ما در ادامه موثر ترین روش های درمان این نوع زائده ها را برای شما کاملا توضیح داده ایم…

روش های درمان موثر و سریع زگیل مقعدی
گزینه های درمان ممکن است بسته به شدت و موقعیت این زائده های گوشتی مورد استفاده قرار گیرند. این درمان ها عبارتند از:
درمان با لیزر : در این روش با استفاده از انرژی اشعه لیزر CO2 که جدید ترین روش درمانی با پاسخگویی قطعی می باشد، برای از بین بردن زگیل های مقعد استفاده می شود. مزیتی که درمان با لیزر نسبت به سایر روش های دیگر دارد این است که به راحتی زگیل های داخل مقعد را نیز درمان می کند و ریشه آنها را از بین برده تا احتمال رشد مجدد به صفر برسد. لیزر برای انواع خال های ناحیه تناسلی و زائده های گوشتی دیگر هم مناسب است.
[list]
[*]کرایو تراپی : در این روش از نیتروژن مایع برای از بین بردن زگیل استفاده می کنند. پس از انجماد، زگیل ها از روی پوست ناحیه تناسلی جدا می شوند و ظاهر آنها از بین می رود.
[*]Electrocautery : در این روش پزشکان از یک جریان الکتریکی برای سوزاندن زگیل ها استفاده می کنند.
[/list]روش های بالا سریعترین و بهترین روش درمان هستند و در حدود 20 الی 30 دقیقه بسته به تعداد زگیل ها کل مراحل درمان انجام میگردد.
نقل‌قول: می دانستید که درمان با لیزر تنها در 30 دقیقه و به شکل سرپایی انجام می شود و بیمار بلافاصله می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد؟ درد های زمان نشستن دیگر وجود ندارند و به هیچ عنوان با آنها مواجه نمی شوید.
گزینه های جراحی
این گزینه برای زگیل های بزرگتر که به سایر درمان ها پاسخ نمی دهند، کاربرد دارد. همچنین از این روش برای درمان زگیل های درون کانال مقعد نیز استفاده می شود. درمان جراحی معمولا به صورت سرپایی انجام می شود.اما این به این معنی نیست که شما می توانید در همان روز جراحی به خانه بروید. در طی این روش جراح از یک ابزار ویژه برای از بین بردن زگیل ها استفاده می کنند.
جراحی معمولاً با استفاده از بی حس کننده موضعی انجام می شود، ولی اگر تعداد و یا محل زگیل های مقعدی گسترده باشد، ممکن است از  بیهوشی عمومی استفاده نمایند.
منبع : کلینیک اچ پی وی