تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اهمیت بازاریابی محتوایی در تجارت امروزی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازاریابی محتوایی پاسخی زیرکانه از جانب بازاریابان بدین گوشه و کنار تازه بازار میباشد که در آن خریدار بسیار هوشمند گردیده است و خرید بر طبق رابطه با مشتری شکل می‌پذیرد.
 
بازاری که ما امروزه در آن معاش می کنیم به شدت گوناگون از آن چیزی میباشد که بخش اعظمی از بازاریابان در پیشین با آن روبرو بودند. فروشندگان و کارگر کارشناس بودند و برندها و کسب‌وکارها میلیون‌ها تومان صرف تبلیغات به خواسته جذب استفاده کننده و مشتری نو می کردند.
 
طبق آماری که در کتاب Epic Content Marketing نوشته جو پولیتسی در بازاریابی رویدادها ارائه می‌نماید، هر شخص در پیشین روزمره با 500 تبلیغ مواجه می‌شد که امروزه این مقدار چیزی حدود 5000 تبلیغ میباشد.
 
امروزه این خریدار میباشد که حرفه ای است و در پی برندها و کسب و امور میاید. مثلا:
 
یک خریدار بی آلایش حدود 60% تا 90% مسیری که پیش از اینً فروشنده ها آن را طی می کردند را خویش جاری ساختن میدهد.
81% خریداران پیش از اینکه وارد فروشگاهی شوند به طور آنلاین به تحقیق می‌پردازند.
مصرف کنندگان به صورت معدل حدود 79 روز را سرگرم پژوهش ها آنلاین می‌باشند و بعد از آن مبادرت به خرید می نمایند.
 
پاسخی برای این محیطی که مشتری خویش مبادرت به خرید می نماید وجود دارااست: محتوا.
به دنیای بازاریابی محتوا وارد گردید…
 
بازاریابی محتوا رویکردی استراتژیک در بازاریابی میباشد که بر روی ساخت و انتشار محتوای باارزش، دارای ارتباط و مداوم به مراد رابطه با مشتریان فعلی و جذب مخاطبین نو میباشد تا در غایت فایده کمپانی را ارتقا دهد.
 
به جای این که کالا یا این که خدماتتان را به مشتری معرفی نمایید، با محتوایی دارای ربط و کارکشته اشتباهات و سوال ها مشتریان و مخاطبین خویش را حل نمائید.
خریداران و مصرف کنندگان امروزه در وب پیرو جوابی برای نیازهایشان میباشند و اسم های تجاری را گزینش می نمایند که محتوایی مطلوب و خاص به آنها عرضه می کنند. فایده این عمل برای کسب و امور مشتمل بر مورد ها تحت میباشد:
 
ارتقاء دوراندیشی از مارک: وقتی که خریداران در وب در پی پاسخی برای نیازهایشان می باشند، سایت کمپانی شما در موردها گوناگون در نتیجه ها کاوش برای آن ها اکران داده گردد.
ارتقا ترجیح مارک: ساخت‌و‌ساز محتوای مداوم به کمپانی شما یاری می‌نماید تا در صنعت خویش نامی در ذهن‌ها باشد که در سود رابطه با مشتریان را تقویت می‌نماید.
بازدید کننده بیشتر با هزینه کمتر: بازاریابی محتوایی استراتژی وجود ندارد که در کوتاه زمان فیض بدهد. اما به گذر زمان فرصت کتابخانه‌ای بزرگ از محتوا را به وجود می آورد که مخاطبین متعلق به آن می گردند.
 
محتوای مطلوب بایستی هسته بازاریابی شما باشد.
بازاریابی محتوایی به وسیله برندهای پیشرو به کار گیری می‌گردد
 
مبنی بر پژوهش ها هر ساله موسسه بازاریابی محتوایی ، گروه وسیعی از بازاریابان از بازاریابی محتوایی به کار گیری می‌نمایند.
 
در واقع، اکثری از سازمان‌های پر رنگ در عالم مانند P&G، مایکروسافت و Cisco از بازاریابی محتوایی تحت عنوان ابزاری قادر و نو به مراد جلب رضایت مشتریان و جذب استفاده کننده نو به کارگیری می‌نمایند.
 
در کنار این سازمان‌های توانمند، کمپانی‌های کوچک و حتی اکثری از مغازه‌هایی که به وسیله یک نفر رئیس می گردند نیز به بازاریابی محتوایی روی آورده اند. چرا؟ چون که‌این شیوه فیض‌ای شگرف داراست.
چه اتفاقی خواهد زمین‌خورد در حالتی که مخاطبین شما درپی اخذ بازاریابی شما باشند؟ چه می گردد در صورتیکه آنها بعد از اخذ آن از روش چاپی، آدرس اینترنتی و وب سایت حدود 15 یا این که 30 یا این که 45 دقیقه از وقت خودشان را برای نظارت آن سپری نمایند؟ چه اتفاقی می‌ افتد چنانچه بعد از محاسبه، آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارند؟
شیوه ساخت و ساز محتوای دیدنی
 
پباده سازی، چیزی بیشتر از قالب رنگ‌ها و عکس‌هاست. پروسه پباده سازی برای هر دسته بازاریابی گوناگون میباشد و حتی‌د‌ر بعضی مورد ها برای هر نوع محتوا نیز می تواند تفاوت داشته باشد.
در کل پباده سازی استراتژی بازاریابی محتوایی به مفاد مهمی مانند شعور پرسونای مارک و هدف ها بازاریابی بستگی دارااست. با دقت به‌این مفاد شما میتوانید مسیر بازاریابی محتوایی خویش را معلوم فرمائید.
 
استراتژی قادر بازاریابی محتوایی دربرگیرنده مفاد مختلفی میباشد برای مثال نوع محتوا، وقتی که مفاد ابتدایی معلوم می گردد، موارد ذیل اهمیت پیدا می‎نماید:
پست‌های وب لاگ
 
استراتژی بازاریابی محتوایی شرکتتان را با نرم افزار و استراتژی وب لاگ ترکیب فرمایید. پست‌های بلاگ قادر است فضایی باشد تا مخاطبین تازه را با مارک خویش آشنا نمایید. برای این عمل به طبعً طرح ریزی مطلوب و روزنگار محتوا داشته باشید.
 
در صورتی‌که در گروه بازاریابی کسی با مبانی بهینه سازی (سئو وب سایت برای لغت ها کلیدی در موتورهای کاوش مانند گوگل) آشنا وجود ندارد، با هر کس تخصص این زمینه را داراست مشاوره فرمائید.
کتاب‌های الکترونیکی
 
محتوای کتاب الکترونیکی بایستی ساختاری مطلوب داشته باشد و دارنده طرح‌های تصویری متعددی باشد. مقصود کتاب الکترونیکی ارائه داده ها تخصصی آموزشی میباشد، البته این نکته را فراموش نکنید که در حین فراهم سازی آن لحن مارک و پرسونای خویش را مراقبت فرمایید.
کاغذ تقلب
 
این نوع از محتوا، دربرگیرنده حداکثر 2 الی 3 برگه میشود که به‌این معناست فضای متعددی برای قرار دادن عکس نیست، براین اساس بایستی از محتوای متنی به کار گیری نمایید تا کاربر تخت گاز بتواند آن را مطالعه نماید. به مراد ارائه داده ها بیشتر، در‌این کاغذ‌ها به منابع دیگر اشاره نمائید. برای مثال می توانید مهمترین قانون ها مالیاتی روز را به طور عنوان در‌این صفحه های قرار دهید.
کتابچه‌ها و قالب‌های راهنما
 
شایسته ترین روشی که میتوانید در مقابل خریداران خویش قرار بگیرید ساختن راهنماهایی میباشد تا مخاطبین بتوانند از آنان برای کارشان به کار گیری کنند.
 
از جمله در نوشته‌علمی “سوابق کاری چه می‌باشد” در دانشنامه سپیدار سیستم، قالبی فراهم گردیده است تا اشخاص بتوانند برای تایپ کردن رزومه از آن به کارگیری کنند.
اینفوگرافی
 
از نام آن معلوم میباشد: ارائه داده ها (info) از روش گرافیک (Graphic). تا میتوانید از متن کمتری استعمال فرمائید و نصیب بیشتر را به گرافیک بسپارید. در حالتی‌که در کمپانی گرافیست ماهر ندارید، از یک گرافیست بیرونی امداد بگیرید.
اسلاید
 
نوع دیگری که مانند کتاب الکترونیکی میباشد و میتوانید محتوای آموزشی از روش آن ارائه نمایید، ساخت و ساز اسلاید میباشد که ولی بایستی اعتنا داشته باشید محتوا درین موردها در هر اسلاید نباید خیلی وقتگیر باشد.
 
در غایت میتوانید این اسلایدها را در وب سایت‌هایی مانند SlideShare قرار دهید تا مخاطبین این تارنما‌ها از آن سود مند شوند.
ویدیو
 
نکته‌ای که بایستی در ویدئوها برای اثرگذاری بیشتر تحت عنوان بخشی از بازاریابی محتوایی دقت نمائید کوتاه بودن مجال آن میباشد.
 
.در غیر این شکل مجبورید هر سال ویدئوها را بروزرسانی فرمائید. ویدئوهای کیفیت عالی می توانند در وب سایت‌های ویدئویی قرار داده شوند و در‌این‌صورت‌ تعداد متعددی از مخاطبین آنها را مشاهده می‌نمایند
مطالعات موردی
 
فراهم سازی مطالعه موردی از کسب‌وکارهای حقیقی و واقعی به مخاطبین علت بیشتر می دهد. چون که درین مفاد در ارتباط مارک خودتان سخن نمیکنید.
 
مجدد به تعریف‌و‌تمجید بازاریابی محتوایی مراجعه‌کنید. این توشه لغت ها “نفیس” و ” دارای ارتباط” را حذف نمائید. این تفاوت بازاریابی محتوایی و دیگر آشغال‌های اطلاعاتی میباشد که کمپانی‌هایی که سعی در فروش محصولی به شما دارا هستند از آن به کارگیری می‌نمایند.
 
کمپانی‌های متعدد همواره داده ها متفاوت برای ما ارسال می‌نمایند، البته در بیشتر مورد ها این داده ها خیر باارزش می‌باشند و خیر دارای ارتباط (به عبارتی چیزی که ما به آن اسپم می گوییم).
 
اینجا به عبارتی بخشی میباشد که بازاریابی محتوا در محیطی که یوزرها روزمره هزاران پیام بازاریابی اخذ می‌نمایند، بسیار جالب جلوه می‌نماید.
بازاریابی فارغ از ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی ممکن وجود ندارد
 
سوای اعتنا به هر نوع طرز بازاریابی که اکنون استعمال میکنید، بازاریابی محتوایی بایستی بخشی از فرآیندها باشد و آن را از سایر طرز‌ها غیروابسته نکنید.
 
محتوای باکیفیت بخشی از تک تک شرایط‌های بازاریابی میباشد:
 
بازاریابی کانال‌های اجتماعی: استراتژی بازاریابی محتوایی پیش از استراتژی بازاریابی کانال‌های اجتماعی اهمیت داراست.
seo وب سایت برای موتورهای کاوش (سئو): موتورهای کاوش به تارنما‌ها و کسب‌وکارهایی که محتوای کیفیت بالا و مداوم منتشر می‌نمایند اهمیت میدهد. (برای مشاهده مثال سئوی مطلوب ، در گوگل عبارت ” اپ حسابداری ” را کاوش نمایید و روی لینک و پیوند وبسایت سپیدار سیستم که در حاصل نخستین است کلیک نمائید.)
رابطه ها همگانی: غالب‌ترین استراتژی‌های رابطه ها همگانی، بر روی آنچه اختلال مخاطبین و خواننده‌گان میباشد اهمیت می دهند. استراتژی‌های ضعیف بر روی تجارت تمرکز می‌نمایند.
بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing): محتوا، کلید اساسی ارتقا بازدید کننده و سرنخ فروش در بازاریابی محتوایی می گردند.
استراتژی محتوا: استراتژی محتوا بخشی از استراتژی بازاریابی محتوایی میباشد.
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт