تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی بازی های دخترانه و سرگرم کننده برای اندروید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
از آن دوران زمان زیادی می‌گذرد که بازی کردن فقط مختص پسرها بود و بس. حالا دیگر بازی های دخترانه اندروید جذابی وجود دارد که دخترها می‌توانند آن‌ها را دانلود کرده و از بازی کردن لذت ببرند.
 
معرفی سه  بازی دخترامه جذاب
 
 [تصویر:  oi3x_best-mobile-games-for-girls-01-min-780x439.jpg]
بازی کوییز آف کینگز
این بازی دخترانه آیفون و اندروید، یک بازی رقابتی است. با ثبت‌نام در بازی کوییز آف کینگز می‌توانید با افراد دیگری که به صورت آنلاین در این بازی هستند، به صورت یک در میان در شش مرحله، هر بار به سه سوال پاسخ داده و منتظر رقیبتان شوید تا او هم به سوالات پاسخ دهد. روند انتخاب سوال‌ها به این صورت است که موضوع سوالات سه مرحله از بازی را شما تعیین کرده و موضوع سوالات سه مرحله دیگر از بازی را رقیبتان تعیین می‌کند. موضوعات مختلفی که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید شامل سینما، برنامه‌های تلویزیونی، زبان انگلیسی، جغرافیا، طبیعت، تاریخ، لوگو و سرگرمی، تکنولوژی، فوتبال، ورزشی، علم و دانش، غذا و نوشیدنی، ادبیات، مذهبی، ریاضی و هوش، موسیقی، فرهنگ و هنر، اطلاعات عمومی و بازی‌های ویدیویی می‌شوند. کوییز آف کینگز یکی از بهترین بازی های دخترانه ایرانی اندروید و آیفون محسوب می‌شود.
 
 
 
بازی Sims
Sims یکی از بهترین بازی های دخترانه اندروید و آیفون است. این بازی بسیار شبیه خانه عروسک هاست، اما با شخصیت ها و امکانات نامحدود. شما باید در این بازی کاراکترهای سیمز بسازید و شخصیت‌های مختلفی به آنها بدهید. کاراکتر های ایجاد شده دارای زندگی شخصی، خانه، سرگرمی مخصوص به خود و غیره هستند. شما می‌توانید جزئیات کوچک مانند لباس، مو، سبک زندگی، آرایش و موارد دیگر را شخصی سازی کنید. شما می‌توانید با دوستان خود نیز بازی کنید. مهمانی و دورهمی برگزار کنید و دوستان‌تان را به بازی در کنار خود دعوت کنید. سیمز یکی از بهترین بازی های دخترانه در جهان محسوب می‌شود.
 
 
 
بازی Cinderella Gives Birth Games
Cinderella gives birth games یکی دیگر از بازی های دخترانه پرنسسی اندروید است. بچه‌ها مهمترین افراد زندگی ما هستند. همه ما آرزو داریم که پدر و مادر شویم و از بچه‌ها مراقبت کنیم تا زمانی که بزرگ شوند. یک کودک به عشق و درک نیاز دارد و امروز شما با یک مادر بسیار خوب ملاقات خواهید کرد. او یک مادر معمولی نیست، او یک شاهزاده خانم زیبا است که به زودی مادر خواهد شد. همه اعضای خانواده خوشحال هستند زیرا به زودی عضوی جدید در خانواده خواهند یافت. با استفاده از این بازی جالب دخترانه قادر خواهید بود به همه ثابت کنید که کودکی کاملاً مسئولیت‌پذیر هستید که ممکن است در آینده به یک پزشک مشهور تبدیل شود.
 

همچنین شما در این لینک می توانید لیستی کامل از بازی های دخترانه برای اندروید و همچنین گوشی های آیفون را دانلود نمایید.