تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویژگی های یک لوگو و آرم حرفه ای
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=BYekan]1- منحصر به فرد بودن لوگو[/font]
[font=BYekan][font=iransans]طراحی لوگو شما باید قدرت حضور در بازار را داشته و بلافاصله توسط مخاطبان شما تشخیص داده شود. یک راه بسیار مناسب برای انجام این کار، عدم استفاده نشان های عمومی، تصاویر و یا آیکون های تکراری است. در حالی که طرح باید معرف کسب و کار شما باشد ولی در عین حال نشان دادن محصول یا خدماتی که شما فراهم می کنید در آرم الزامی نیست. استفاده از خلاقیت بالا، طراحی نوشتاری حرفه ای و تایپوگرافی نیز می تواند، ضمن اضافه کردن اعتبار به طرح لوگو، به منحصر به فرد بودن نام تجاری شما نیز کمک کند.[/font][/font]
[font=BYekan]2- به یاد ماندنی بودن لوگو[/font]
[font=BYekan]یک طراحی حرفه ای و عالی ، نیاز به ایجاد یک حس طنین انداز در کاربران با نگاه اول دارد تا آن را به نشانی به یاد ماندنی تبدیل کند .به رسمیت شناختن نام تجاری شما در میان مخاطبان، به ساخت یک رابطه بین شما و مشتریانتان کمک خواهد کرد و باعث افزایش درصد اعتماد به نام تجاری شما و اعتبار شما در بازار خواهد شد. استفاده از یک طرح عالی و حرفه ای همراه با بازاریابی مناسب کمک خواهد کرد تا نام تجاری شما در صنف های مرتبط با کسب و کار شما در میان مخاطبان پای به عرصه بگذارد و همچنین این نام تجاری یک رقیب جدی برای دیگر رقبا در عرصه ی فعالیت به شمار آید.[/font]
[font=BYekan]3- انعطاف پذیر بودن طرح[/font]
[font=BYekan]یک لوگو طراحی شده حرفه ای باید بتواند به خوبی و بدون تغییر ماهیت و هدف خود در سراسر رسانه های مختلف جای بگیرد. به عنوان مثال قرار گیری آرم یک کمپانی در وب سایت رسمی آن شرکت ، باید توسط مشتریان، فوق العاده به نظر برسد. همچنین این نشان باید مشتریان بالقوه ای که کارت تجاری شما را دریافت می کنند و یا آرم شما را بر روی یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ می بینند، تحت تاثیر قرار دهد. این به این معنی است که نشان شما باید طوری طراحی شود که در هر کانال تبلیغاتی به خوبی جای بگیرد و مشکلاتی از قبیل ترکیب بندی ضعیف، کیفیت نامناسب و یا دیگر مشکلات مقیاسی را نداشته باشد. اگر آرم شما قابلیت انتقال بی وقفه از یک رسانه به رسانه ی دیگری را نداشته باشد، مشروعیت شرکت شما را می تواند  تحت تاثیر قرار دهد.[/font]
[font=BYekan]4- گویا بودن نشان[/font]
[font=BYekan]اگرچه طراحی شما شاید به طور مستقیم  نشان دهنده ی محصولات و یا خدمات شما نباشد، اما به طور یقین باید هدفی در مورد ارزش ها و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند. در حالت ایده آل فرهنگ شرکت شما ، افکار و عقاید مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. درک و شناخت مخاطبان، شما را قادر می سازد تا به سادگی یک آرم تاثیر گذار و مناسب برای نام تجاری خود طراحی کنید، به طوری که این طرح مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار داده و بر مشروعیت کسب و کار شما بیافزاید. بخشی از ایجاد یک طرح فریبنده، انتخاب یک رنگ مناسب (یا همان رنگ سازمانی)است که کمک می کند تا شمااحساسات بیننده ی خود را جادو کنید.[/font]
https://tarahienamad.tebyan.net/
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо