تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: گل میخ و چشم گربه ای
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گل میخ و چشم گربه ای
چشم گربه ای ترافیکی یک وسیله ایمنی بازتابنده است. برای خرید گل میخ پارکینگ راه‌های متفاوتی وجود دارد و خرید اینترنتی آن با قیمت مناسب خیال شما را از انتخاب کالای با کیفیت راحت می‌کند. چشم گربه ای همچنین به نام های چشم گربه ای جاده ای ، میخ چشم گربه ای ، گل میخ چشم گربه ای ، گل میخ ترافیکی یا نشانگرهای روسازی شده بازتابی نیز شناخته می شود. قیمت چشک گربه ای با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.
گل میخ آلومینیومی
به دلیل برخورد مداوم تایر خودروهای عبوری از جاده با گل‌میخ‌های ترافیکی احتمال شکسته شدن این گل‌میخ‌ها وجود دارد. استفاده از گل میخ ترافیکی آلومینیومی به دلیل مقاومت زیاد این فلز می‌تواند از رسیدن آسیب به گل میخ در اثر تردد زیاد خودروها جلوگیری نماید.
نصب چشم گربه ای ترافیکی آلومینیومی با پایه‌ای که دارد باعث می‌شود در اثر فشار حاصل از تایر اتومبیل‌ها این گل میخ از زمین کنده نشود. اغلب دیده می‌شود که استفاده از چسب نامناسب باعث کنده شدن گل میخ از جاده می‌شود که با استفاده از گل میخ آلومینیومی امکان به وجود آمدن چنین مشکلی کاهش پیدا می‌کند.
چشم گربه ای تجهیزات ترافیکی است که برای مشخص کردن مسیر عبوری ماشین‌ها استفاده می‌شود و علاوه بر اینکه حس بینایی رانندگان را درگیر می‌کند با ایجاد یک سطح ناهمتراز باعث تکان خودرو شده و راننده را از وجود خطر احتمالی آگاه می‌کند.
این نوع گل میخ ترافیکی به دلیل وجود نگین‌های شیشه‌ای روی سطح خود مانند یک رفلکتور عمل می‌کند و نور چراغ خودروها را به درون اتاقک خودرو بازتاب می‌دهد.
چشم ببری ترافیکی
چشم ببری ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟ یکی از تجهیزات ترافیکی که جدیداً وارد بازار شده است چشم ببری ترافیکی است که برای اعلام هشدار به رانندگان برای کم کردن سرعت و حرکت در خط مخصوص می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
چشم گربه ای سولار
خرید چشم ببری سیگ لایت به دلیل ظاهر زیبایی که در پارکینگ و جاده‌ها ایجاد می‌کند در حال افزایش است. این محصول علاوه بر کاربردهایی که دارد باعث ایجاد یک نمای مدرن به پارکینگ می‌شود.
انواع مختلفی از تجهیزات ترافیکی چشم گربه طی این سال‌ها به بازار محصولات پارکینگی معرفی شده‌اند که در پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و تردد اتومبیل‌ها را کنترل می‌نمایند.
گل میخ سولار پلاستیکی یک طرفه
گل میخ ترافیکی در جاده‌ها به منظور هشدار به صورت لرزشی برای رانندگان به کار می‌رود. گل میخ سولار پلاستیکی یک طرفه مجهز به سلول‌هایی برای ذخیره نور خورشید در روز است این سلول‌ها نور ذخیره شده را در طول شب به فضای بیرون می‌تابانند و رانندگان را از خارج شدن از محدوده مجاز آگاه می‌کنند.
معمولاً در جاده‌هایی که امکان خطر زیاد است از انواع گل میخ ترافیکی استفاده می‌کنند. در پارکینگ‌های خصوصی از چشم گربه ای ترافیکی به منظور مشخص نمودن مسیر حرکت خودروها استفاده می‌شود.
با استفاده از گل میخ سولار پلاستیکی در پارکینگ در تاریکی شب بدون وجود چراغ می‌توانید مطمئن باشید که رانندگان راه خود را گم نمی‌روند و به جای پیش بینی شده می‌رسند.
ماده مورد استفاده برای تولید این نوع از گل میخ ترافیکی پلاستیک با کیفیت می‌باشد که در برابر نور خورشید خاصیت خود را از دست نمی‌دهد و رنگ خاص آن باعث جلب توجه رانندگان شده و آن‌ها را از خطرهای احتمالی آگاه می‌نماید.
گل میخ رفلکتور دار به منظور بازتاب نور تابیده از چراغ خودروها در شب استفاده می‌گردد و دارای نگین‌هایی از شیشه است که مانند آینه عمل می‌کنند و با بازتاب نور چشمان راننده را تحریک می‌کنند.
گل میخ سولار پلاستیکی دو طرفه
ذخیره نور خورشید در طول روز و تاباندن آن در طول شب فناوری جدیدی است که در چشم گربه ای سولار پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از فناوری‌های جدید همیشه حلال مشکلاتی بوده است که تابه‌حال می‌شد راه حلی برای آن وجود ندارد. قیمت چشم گربه ای سولار به دلیل استفاده و کاربردهایی که دارد ارزان به نظر می‌رسد این گل میخ در تاریکی شب بدون اینکه ماشین‌ها چراغی داشته باشند راه را به آنان نشان می‌دهد.
گل میخ سولار به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا قابلیت استفاده در پارکینگ‌ها و جاده‌های متفاوت را دارد و جزء آن دسته از انواع چشم گربه ای ترافیکی است که علاوه بر کارایی از زیبایی خاصی نیز برخوردار است.
گل میخ سولار آلومینیومی یک طرفه
گل میخ رفلکتور دار پارکینگ چیست؟ گل‌میخ‌هایی که نور تابیده شده از چراغ خودروهای عبوری را بازتاب می‌کنند را گل میخ رفلکتور دار می‌گویند. گل‌میخ‌های سولار علاوه بر بازتاب نور حاصل از چراغ ماشین‌ها از طریق ذخیره انرژی خورشید در طول روز به تولید نور در شب می‌پردازند.
نور به وجود آمده از طریق گل میخ ترافیکی باعث می‌شود رانندگان از طریق دیدن این نور مسیر عبوری را تشخیص دهند و از جاده منحرف نشوند. وجود چشم گربه ای در جاده از خطرات زیادی که می‌تواند جان مسافران را به مخاطره بیندازد جلوگیری می‌نماید.
قیمت گل میخ ترافیکی با توجه به ویژگی‌های آن از قبیل تولید نور و مقاومت در برابر سایش تعیین می‌گردد. بدنه این نوع از گل میخ از آلومینیم مقاوم ساخته شده است و در برابر ضربه و سایش مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. در بین انواع چشم گربه ای ترافیکی، گل میخ سولار آلومینیومی یک طرفه از ویژگی‌های متمایزی برخوردار است و برای پارکینگ‌های پر رفت و آمد بسیار مناسب می‌باشد.
گل میخ سولار دوطرفه
سلول‌های سیلیکونی موجود در داخل گل میخ سولار با ذخیره نور خورشید در روز، این امکان را فراهم می‌کنند که رانندگان بتوانند در شب به دیوار یا ستون پارکینگ شما برخورد نکنند. جنس آلومینیوم در بین فلزات برای محل‌های مرطوب نیز به کار می‌رود و علاوه بر اینکه مقاومت در برابر سایش دارد در شرایط آب و هوایی مختلف زنگ نمی‌زند. چشم گربه ای ترافیکی قیمت مناسبی در مقایسه با کارایی‌های خود دارد.
گل میخ سولار آلومینیومی دو طرفه
چشم گربه ای سولار به وسیله سلول‌های خورشیدی که در قسمت بالایی آن تعبیه شده است با تابش نور خورشید شروع به تولید الکتریسیته می‌نماید این الکتریسیته ذخیره شده و در طول شب به صورت نور به بیرون منتشر می‌شود.
استفاده از این ایده خلاقانه در چشم گربه ای ترافیکی باعث شده است که دیدن آن در طول شب به راحتی انجم گیرد و رانندگان با دیدن چراغ چشم گربه ای سولار متوجه می‌شوند که نباید از خط مستقیم خارج شوند و یا باید از سرعت خود بکاهند.
سلول‌های خورشیدی موجود روی گل میخ ترافیکی چند طرفه قابلیت نگه‌داری انرژی الکتریکی را تا ۱۲۰ ساعت دارا می‌باشد و یک نوع باتری خورشیدی نیز محسوب می‌گردد.
تولید کننده چشم گربه ای سولار آن را برای شرایطی پرتردد طراحی کرده است و مقاومت این گل میخ در برابر سایش زیاد است و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است.
خرید چشم گربه ای و گل میخ ترافیکی
اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای و گل میخ ترافیکی مطلع شوید.
 
[تصویر:  qvee_roadstud.jpg]
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru