تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: انواع چشم گربه ای و گل مخ ترافیکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انواع چشم گربه ای و گل مخ ترافیکی
چشم گربه ای ترافیکی یک وسیله ایمنی بازتابنده است. برای خرید گل میخ پارکینگ راه‌های متفاوتی وجود دارد و خرید اینترنتی آن با قیمت مناسب خیال شما را از انتخاب کالای با کیفیت راحت می‌کند. چشم گربه ای همچنین به نام های چشم گربه ای جاده ای ، میخ چشم گربه ای ، گل میخ چشم گربه ای ، گل میخ ترافیکی یا نشانگرهای روسازی شده بازتابی نیز شناخته می شود. قیمت چشم گربه ای ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.
چشم گربه ای پلاستیکی یک طرفه
گل میخ ترافیکی یک طرفه چیست همراه با کاربرد آن؟ در جاده‌های یک طرفه از این نوع گل میخ استفاده می‌گردد. گل میخ ترافیکی یک طرفه با داشتن چراغ‌های شیشه‌ای در یک سمت خود با ایجاد نور برای خودروهایی که از یک سمت می‌آیند آن‌ها را در مسیر مشخص هدایت می‌کنند.
استفاده از چشم گربه ای ترافیکی یک طرفه از حرکت خودروها در مسیر غلط جلوگیری می‌کند و مانع از آن می‌شود که مسیر حرکت خودروها مسدود شود. هر گل‌ میخ ترافیکی استفاده مخصوص به خود را دارد که باش مطالعه این مقاله می‌توانید کاربرد آن را بشناسید و در جای خود استفاده نمایید. برای چسباندن چشم گربه ای ترافیکی یک طرفه می‌توانید از چسب چشم گربه ای یک طرفه استفاده کنید. این محصول از قدرت چسبانندگی بالایی برخوردار است و ضربه‌های وارده باعث جدا شدن آن از سطح کناری خیابان نمی‌شود.
چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه
به منظور هشدار دادن به رانندگان جهت خارج نشدن از مسیر از چشم گربه ای ترافیکی دو طرفه استفاده می‌شود. در دو طرف این نوع گل میخ نگین‌هایی جهت انعکاس نور به طرف ماشین‌هایی که عبور می‌کنند تعبیه شده است.
از چشم گربه ای ترافیکی پلاستیکی می‌توان به صورت دو طرف استفاده نمود، بدین معنی که آن را در وسط جاده دو طرفه قرار داد و از هر دو طرف چشم گربه ای برای بازتاب نور به خودروهایی که در دو جهت عکس حرکت می‌کنند استفاده کرد.
چراغ چشم گربه ای پارکینگ برای نوردهی نیاز به هیچ گونه باتری یا انرژی الکتریکی ندارد و از نور چراغ خودروها به منظور دادن آگاهی به رانندگان بهره می‌برد.
جنس گل میخ پارکینگ به‌گونه‌ای انتخاب شده است که در برابر سایش مقاوم بوده و در رنگ‌های مختلف به پارکینگ داران ارائه می‌گردد. قیمت چشم گربه ای دو طرفه فرق زیادی با نوع یک طرفه ندارد در عوض می‌توان از آن به جای دو ردیف استفاده کرد.
فاصله انواع چشم گربه ای ترافیکی از هم باید به گونه‌ای انتخاب شود که ایجاد یک خط ممتد نماید و آن‌قدر زیاد نباشد که رانندگان ارتباط بین دو گل میخ را نفهمند. گل میخ رفلکتور دار پارکینگ با چسبندگی زیادی که دارد به کف جاده می‌چسبد و با عبور خودروهای سنگین کنده نمی‌شود. این گل میخ با وزن سبکی که دارد برای نشانه گذاری خطوط جاده‌ها و پارکینگ‌ها مناسب است و با گارانتی و تضمین کیفیت به فروش می‌رسد.
چشم گربه ای طلق دار
به منظور هدایت رانندگان در مسیرهای معین استفاده از چشم گربه ای ترافیکی طلق دار امر ضروری می‌باشد. رنگ خاص این گل میخ باعث جلب توجه رانندگان شده و آن‌ها را از خطر برخورد با گارد ریل جاده و سایر خطرها آگاه می‌کند. در صورتی که رانندگان هوشیاری لازم را در جاده نداشته باشند گل میخ ترافیکی با ایجاد تکان‌هایی باعث هوشیار شدن رانندگان می‌گردد.
برای نصب چشم گربه ای ترافیکی طلق دار می‌توان از چسب اپوکسی دو جزئی چشم گربه ای استفاده نمود. مأموران راهنمایی و رانندگی همیشه به دنبال راه‌هایی هستند که کمترین خطر متوجه رانندگان گردد. استفاده از گل میخ پارکینگ یکی از روش‌های ابداعی بوده است که علاوه بر بینایی باعث به وجود آمدن حس لرزش در رانندگان می‌گردد و از خطرات احتمال می‌کاهد.
چشم گربه ای ترافیکی قیمت بالایی ندارد و برای استفاده در پارکینگ به منظور راهنمایی رانندگان به محل‌های مربوطه مناسب می‌باشد. این کالا قابلیت نصب سریع و آسان دارد و شما را قادر می‌سازد تا با زحمتی کم پارکینگ خود را به محلی امن تبدیل نمایید. شما برای نصب این نوع از گل میخ نیازی به شکستن آسفالت و یا جایی که می‌خواهید آن را نصب کنید ندارید و با استفاده از چسب مایع می‌توانید آن به آسفالت بچسبانید.
چشم گربه ای پلاستیکی
برای کنترل تردد خودروها و حفظ ایمنی جاده‌ها مأمورین راهنمایی و رانندگی از گل میخ ترافیکی پلاستیکی رفلکتور دار استفاده می‌کنند. این محصول با استفاده از انواع چسب چشم گربه ای ترافیکی به کناره‌های جاده‌ها می‌چسبد و از منحرف شده خودروها جلوگیری می‌کند.
از گل میخ ترافیکی به منظوری کاهش سرعت خودروها نیز استفاده شده و مانند سرعت‌گیر در جاده‌ها نصب می‌گردد. چشم گربه ترافیکی از دور شبیه عکس میخ های قرمز رنگ دیده می‌شود و با ایجاد این حس که ممکن است خودرو پنچر شود باعث می‌شود که سرعت خودروها کاهش پیدا کند.
گل میخ شبرنگ علاوه بر اینکه با ایجاد حالت ویبره داخل ماشین به راننده هشدار می‌دهد که در مسیر درست رانندگی کند و از جاده خارج نشود با ارسال نور در شب به راننده خود را نشان می‌دهد و این پیام را به خودروها می‌رساند که نباید روی گل میخ حرکت کنند.
خرید چشم گربه ای و گل میخ ترافیکی
اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای و گل میخ ترافیکی مطلع شوید.
 
[تصویر:  y2ez_traffic-stud-1.jpg]
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting