تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: برای درمان شقاق مقعدی به چه دکتر یا پزشک متخصص مراجعه کنیم؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  03-1-768x432.jpg]
شقاق مقعدی یکی از شایع ترین مشکلات مقعدی است. ساده ترین تعریف این بیماری ایجاد شکاف و ترک های طولی در پوست اطراف ناحیه ی مقعد است. این بیماری در مراحل خفیف و ابتدایی خود قابل مداراست ولی این ترک و شکاف با گذشت زمان می تواند عمیق تر شود و بافت های بیشتری را تخریب نماید در چنین شرایطی به مرور با افزایش درد و خونریزی مدارا با این مشکل سخت تر می شود و فرد باید ترس و خجالت را کنار بگذارد و برای درمان آن اقدام نماید.
رایج ترین سوالی که در این میان برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بهترین دکتر یا پزشک متخصص در زمینه ی بیماری شقاق مقعدی و درمان آن کیست و بهترین کلینیک درمانی در این زمینه کجاست؟
اگر به دنبال بهترین کلینیک در تهران و بهترین پزشک متخصص شقاق در زمینه ی تشخیص و درمان این بیماری و سایر بیماری های مقعدی هستید کلینیک زارعی یکی از معتبرترین نام ها در این زمینه است.
امروزه در و دیوار های شهر و دنیای مجازی پر از آگهی های تبلیغاتی مختلف در چنین زمینه هایی است . قصد ما زیر سوال بردن آنها نیست. تفاوت و منحصر به فرد بودن ما در سوابق کاری ماست. صدها پرونده ی پزشکی موفق و درصد بالای رضایت بیماران و مراجعین به کلینیک زارعی همان تفاوت ماست.
مراجعه به یک دکتر متخصص شقاق و با تجربه و انتخاب یک کلینیک درمانی معتبر برای درمان بیماری های مقعدی از جمله شقاق مقعدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چنین بیماری های از حساسیت های بالاتری برخوردار هستند و طبیعی است که بیماران خواسته ها و انتظارات بیشتری از پزشک معالج خود خواهند داشت.

متخصص درمان شقاق در تهران

زمانی که بیماران مبتلا به شقاق مقعدی به دنبال دکتر برای درمان می گردند، توقع دارند پزشک به قدری ماهر باشد تا بتواند در کوتاه ترین مدت و بهترین روش زخم آنها را درمان کند. به ویژه بیمارانی که از شهرستان برای درمان مراجعه می کنند، زمان زیادی برای ماندن در شهر ندارند. پس در این موارد انتخاب یک متخصص ماهر در تهران اهمیت به خصوصی دارد. جراح عمومی با کمک لیزر درمانی می تواند سریع ترین و قطعی ترین روش را به مراجعین عزیز ارائه دهد. از این رو دکتر علیرضا زارعی به صورت سرپایی و در عرض نیم ساعت می تواند به بیماران کمک کند تا زود تر از این عارضه خلاص شوند.

ادامه مطلب در کلینیک زارعی