تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: روند خرید آپارتمان در جهانشهر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
روند خرید آپارتمان در جهانشهر
 
راهنمای مفید ما گام به گام مراحل خرید آپارتمان در جهانشهررا به شما راهنمایی می کند.
 
اگر به دنبال فروش هستید ، همچنین می توانید ارزیابی املاک را با یک متخصص املاک محلی رزرو کنید تا ارزیابی دقیق از آپارتمان ، آپارتمان یا آپارتمان های ییلاقی خود را بدست آورید.
 مسکن ایوان مدائن شما عزیزان را در روند خرید آپارتمان همراهی مییکند
سایر راهنماهای مفید در این مجموعه عبارتند از:
اولین بار راهنمای خریدار
نکات مشاهده آپارتمان
راهنمای آپارتمان متحرک
 
    هزینه های جابجایی خود را تعیین کنید.
 
    هزینه های حقوقی ، هزینه های وام دهنده ها ، عوارض حذف و کارگزاران - به زودی جمع می شود. بررسی کنید که هزینه این حرکت اکنون چقدر است ، بنابراین هیچ اتفاق شگفت انگیزی وجود ندارد. با خدمات مالی همکاری کرده است و مشاوران مالی حرفه ای آنها می توانند به شما در محاسبه هزینه های خرید آپارتمان کمک کنند. مسکن ایوان مدائن
    دریابید که چقدر می توانید وام بگیرید.
 
    ما توصیه می کنیم که یک قرار ملاقات اولیه رایگان با شرکای خود ، خدمات مالی پذیر بگذارید تا ببینید چه نوع وام مسکن را می توانید پرداخت کنید. معمولاً با دستیابی به طیف گسترده ای از وام های رهنی در سراسر بازار ، مشاوران وام مسکن در موقعیت خارق العاده ای قرار دارند تا در مورد گزینه های مختلف به شما مشاوره دهند. معمولاً مشاوران به شما کمک می کنند تا از یک وام دهنده مناسب "تصمیم در اصل" را بدست آورید ، که به شما اعتماد به نفس می دهد تا به دنبال یک ملک بروید
شروع به جستجوی یک ملک کنید. مسکن ایوان مدائن
 
اکنون شما ایده ای را از آنچه که توانایی پرداخت آن را دارید زمان دارید که می توانید به دنبال آپارتمان ای برای خرید بروید. مشاورین املاک و درگاه های املاک به شما امکان می دهند برای به روزرسانی روزانه املاک جدید ثبت نام کنید. برای دریافت مشاوره لازم است با آژانسهای املاک در منطقه ای که به دنبال آن هستید تماس بگیرید. نکات مهم آنها را برای محله های در حال آمدن پیدا کنید و فراموش نکنید که خارج از چارچوب فکر کنید - به عنوان مثال ، اگر به دورتر از شهرهای اطراف بروید ، می توانید در هزینه های شما صرفه جویی کنید.
ترتیب بازدید
 
هنگامی که ملکی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید ، زمان رزرو بازدید از آن فرا رسیده است. قبل از مراجعه به نکات مشاهده آپارتمان ما نگاهی بیندازید. بیشتر آژانسهای املاک هم اکنون نمایش های مجازی و همچنین نمایش های فیزیکی را ارائه می دهند تا بتوانید قبل از اختصاص وقت برای بازدید شخصی از یک ملک ، ایده ای را که دوست دارید دوست دارید یا نه.
پیشنهاد دادن. مسکن ایوان مدائن
 
به شما یک "تصمیم در اصل" ارائه شده است که به این معنی است که وام دهنده شما آماده است تا یک درخواست رهن را تا سقف مبلغ تعیین شده از شما بررسی کند. می توانید وکیل خود را نیز آماده کنید. وقت آن است که پیشنهادی ارائه دهیم. اگر اولین پیشنهاد شما پذیرفته نشد ، آشفته نخواهید شد - به یاد داشته باشید که هم شما و هم فروشنده در حال مذاکره برای بهترین قیمت هستید.
فروش موافقت کرد.
 
وقتی آژانس املاک فروشنده مشخصات وکلای هر دو طرف را داشته باشد ، آنها توافق می کنند که فروش به شرط قرارداد منعقد شده است. برای تأیید این موضوع ، یک یادداشت فروش دریافت خواهید کرد.
یک وکیل پیدا کنید. مسکن ایوان مدائن
 
به نظر می رسد "انتقال" چیزهای حقوقی خسته کننده ای است ، اما همه چیزهایی است که باید اتفاق بیفتد تا ملک به طور رسمی متعلق به شما شود. این می تواند یک روند گیج کننده باشد و برای تحقق آن به یک وکیل نیاز دارید. می تواند شما را به یک وکیل معرفی کند و خدمات حمل و نقل بدون هیچ هزینه ای را با قیمت ثابت تضمین شده ارائه می دهد (این مبلغ را شامل نمی شود) برای آسان نگه داشتن همه چیز.
درخواست رهن خود را تکمیل کنید.
 
اکنون زمان آن است که با مشاور وام خود در تماس باشید تا در مورد یک قرارداد رهنی مناسب برای شما به توافق برسید و برنامه را تکمیل کنید. زمان مناسبی است تا به نحوه محافظت از رهن خود توجه کنید. اگر اتفاق بدی رخ دهد چه می شود؟ اگر شما برای حمایت مالی از آنها نبودید - به دلیل بیماری یا مرگ - خانواده شما ممکن است تحت فشار برای پرداخت وام های شما قرار بگیرند ، یا وام دهنده می تواند به دنبال تصرف در املاک باشد.
ارزیابی وام.
 
در بیشتر موارد وام دهنده وام شما این ارزیابی را ترتیب می دهد که صرفاً به آنها تأیید می کند که ملک ارزش آنچه را که به شما قرض می دهند ارزش دارد. جزئیات وضعیت ملک را بیان نمی کند ، و برای این کار باید یک نظرسنجی از آپارتمان را رزرو کنید. شرکت خواهر ما e.surv می تواند به شما در مورد نظرسنجی مناسب برای ملک مشاوره دهد. بدون نظرسنجی ممکن است از کارهای پرهزینه ای که باید انجام شود آگاهی نداشته باشید.
روند انتقال را آغاز کنید.
 
هنگامی که پیشنهادی را پذیرفتید ، وقت آن است که با راهنمایی وکیل خود ، توپ را به همه موارد پیچیده قانونی بچرخانید.
وکالت فروشنده قرارداد را تنظیم می کند.
 
وکیل فروشنده سند مالکیت را از فروشنده دریافت می کند و قرارداد تنظیم می کند. این برای وکیل شما ارسال می شود.
وکیل شما جزئیات ملک را تأیید می کند. مسکن ایوان مدائن
 
وكیل شما با وكیل فروشنده تماس خواهد گرفت تا دقیقاً آنچه را كه در فروش گنجانده شده است ، تأیید كند. وکیل شما در مورد مواردی مانند مرزها ، اختلافات و تغییراتی که ایجاد شده است پرس و جو خواهد کرد.
وکیل شما جستجو می کند.
 
وکیل شما جستجوی اطلاعات ثبت زمین و مقامات محلی را انجام خواهد داد. آنها تاریخچه برنامه ریزی و هرگونه پیشرفت احتمالی در اطراف جاده ها ، زهکشی و استخراج معدن در نزدیکی ملک را بررسی می کنند.
رهن تأیید شد.
 
در این زمان باید پیشنهاد وام خود را به همراه کلیه شرایط و ضوابط مربوط به رهن خود دریافت کنید. قبل از مبادله قرارداد به این نیاز خواهید داشت.
بیمه شوید
 
شما در آستانه اتمام هستید بنابراین زمان خوبی برای دریافت قیمت برای بیمه ساختمان و محتوا است. دارای یک بخش خدمات بیمه است که طیف وسیعی از محصولات رقابتی را از هیئت بیمه ارائه می دهد. برای سهولت کار ما برای بحث درمورد نیازهای شما با شما در ارتباط خواهیم بود. فراموش نکنید ، شما برای شروع از تاریخ مبادله قرارداد به کلیه بیمه نامه های مربوطه نیاز دارید.
قرارداد را امضا کن.
 
وكیل شما به شما مشاوره می دهد كه وقت آن است كه روی خط نقطه گذاری امضا كنید.
موافقت تاریخ های انتقال.
 مسکن ایوان مدائن
وکیل شما و وکیل فروشنده تاریخی را برای مبادله قراردادها و تکمیل توافق می کنند (یعنی در روز حرکت کنید). زمان خوبی است که شروع به دریافت قیمت برای موارد حذف نیز کنید زیرا می توانید یک روز موقت را تنظیم کنید.
مبادله قرارداد.
 
ودیعه شما همراه با قرارداد امضا شده به وکیل فروشنده ارسال می شود. شما از نظر قانونی ملزم به خرید هستید. اکنون کلیه قراردادهای بیمه مربوطه باید لازم الاجرا شود.
در مورد تغییر آدرس خود به همه توصیه کنید.
 
شما باید به تمام شرکتهای تاسیساتی خود که نیاز به خواندن متر دارند ، اطلاع دهید. و همه افراد دیگری را که باید بدانند فراموش نکنید - بانک ، کارفرمای خود ، خاله مارگارت تا پرش کریسمس را از دست ندهید! در صورت لزوم ، می تواند تغییر مسیر نامه را سازماندهی کند.
حذف ها
 مسکن ایوان مدائن
وقت آن است که برای تأیید حرکت خود با شرکت انتخابی خود تماس بگیرید.
تکمیل.
 
وکیل شما مانده قیمت خرید را به وکیل فروشنده پرداخت می کند. پس از دریافت پول ، وکیل فروشنده به آژانس املاک اطلاع می دهد و کلیدها آزاد می شوند. اکنون مال شماست. بزن قدش!
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо