تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پس از عمل شکم چه چیزی در انتظارم است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عمل شکم معمولا،  با بیهوشی عمومی انجام می گیرد. ماندن یک شب در بیمارستان یا مرکز مخصوص ریکاوری با توجه به حجم جراحی شکم بررسی می‌شود در اغلب می‌توان عمل جراحی شکم را در مرکز جراحی معتبر یا اتاق عمل بیمارستان انجام داد. در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از به هوش آمدن، بسته به حجم جراحی شکم حتماً باید بزرگسال مسئول و هوشیار یا یکی از اعضای خانواده یا یک فرد بالغ در تمام مدت همراهتان باشد. احتمالا در ناحیه شکم و نیز محل برش ها شما احساس کشیدگی و خواهید کرد که طبیعی است و با دارو می توان آن را کنترل کرد.
اغلب جراح پلاستیک تان به شما توصیه می‌کند که معمولا یک تا دو هفته پس از جراحی شکم هنگام ایستادن بدنتان را کاملاً صاف نگه ندارید و فقط به صورت نیمه درازکش بخوابید و زیر زانو هایتان از بالش استفاده کنید.  ممکن است برای برخی از کارهای ابتدایی مثل لباس پوشیدن و رفتن به دستشویی در چند روز اول به کمک نیاز داشته باشید. در اسرع وقت راه رفتن را شروع کنید تا احتمال ایجاد لخته های خونی در بدن تان کم شود.
برای دیدن فیلم عمل شکم روی عمل شکم کلیک کنید همچنین برای نمونه کارها و اطلاعات بیشتر به   (@jarahezibai) اینستاگرام جراحی زیبایی ما مراجعه کنید
[تصویر:  -جراح-شکم-300x200.jpg]
منبع
http://jarahezibai.ir/fa/