تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید زمین در کردان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
خواص و خطراتی که باید هنگام خرید زمین در نظر گرفت
تصویری از خطرات خرید زمین خرید ویلا در کوهسار
روش های بی شماری برای کسب درآمد در سرمایه گذاری در ملک وجود دارد. یک رویکرد سرمایه گذاری در واقع به هیچ وجه ملک را شامل نمی شود ، حداقل در زمان خرید نیست. در این نوع سرمایه گذاری ، شما زمینی را خریداری خواهید کرد که ملک آینده در آن مستقر خواهد شد. پنج ریسکی را که می توانید هنگام سرمایه گذاری در ملک با آن روبرو شوید بیاموزید.
چه چیزی می تواند در خشکی توسعه یابد؟
 
امکانات استفاده از زمین بی پایان است. در حالی که الزامات منطقه بندی آنچه را می توان در یک قطعه خاص زمین احداث کرد ، محدود می کند ، اما به طور کلی می توان همه چیز را در یک قطعه زمین خام توسعه داد ، از جمله موارد زیر:
 
    ویلا های تک خانواده
    ویلا چند خانوادگی
    فضای اداری
    فضای خرده فروشی
    فضای خرده فروشی و مسکونی مختلط
    هتل
    رفت و آمد مکرر
    مرکز استریپ
    بیمارستان
    مرکز خرید
    مزرعه
    محوطه پارکینگ
 خرید ویلا در کوهسار
هدف شما از خرید زمین چیست؟
 
قبل از خرید واقعی یک قطعه زمین ، باید تصمیم بگیرید که هدف شما برای سرمایه گذاری چیست. چندین استراتژی مختلف وجود دارد که باید در نظر گرفت و این یک روش مناسب برای همه نیست. دو سرمایه گذار متفاوت می توانند دو رویکرد کاملاً متفاوت نسبت به یک قطعه زمین داشته باشند. علاوه بر این ، یک سرمایه گذار ممکن است برای دو قطعه مختلف زمین دو رویکرد متفاوت داشته باشد.
این هفت استراتژی را در نظر بگیرید که باید هنگام خرید زمین در نظر بگیرید:
 
    خرید و فروش: در این روش ، شما اساساً در حال ورق زدن زمین هستید. شما فکر می کنید زمین زیر ارزش بازار را خریداری کرده اید و امیدوارید که بتوانید خریدار دیگری پیدا کنید که مایل به پرداخت بیش از ارزش بازار باشد. شما امیدوارید که یک فروش سریع داشته باشید ، بدون اینکه کار اضافی در زمین شما انجام شود.
    خرید و نگهداری: در این روش زمین را خریداری می کنید و برای مدتی آن را نگه می دارید. شما معتقدید که زمین از نظر ارزش قدردانی خواهد کرد. در این مدت همچنان باید مالیات بر روی زمین و همچنین هزینه های اضافی را برای نگهداری زمین پرداخت کنید. این یک رویکرد معمول در مناطقی است که در حال تعدیل مجدد هستند. سرمایه گذار زمین را خریداری می کند به این امید که در آینده با محبوبیت بیشتر منطقه بتواند آن را به سازنده بفروشد.خرید ویلا در کوهسار
    خرید ، توسعه و نگهداری: در این روش ، شما یک قطعه زمین خام را خریداری می کنید به این قصد که خود زمین را توسعه دهید. به عنوان مثال ، شما می توانید مجموعه ای از ویلا های شهر را بسازید که به مستاجر مسکونی اجاره خواهید داد. شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که یک مرکز خرید نواری ایجاد کنید ، که می توانید آن را به مستاجر خرده فروشی اجاره دهید. گزینه دیگر می تواند تهیه یک تختخواب و صبحانه باشد که شما آن را اداره کرده و مدیریت خواهید کرد.
    خرید ، زراعت و نگهداری: در این روش ، شما بیشتر از ساختن ملک در زمین ، به استفاده از زمین واقعی علاقه دارید. به عنوان مثال ، شما ممکن است بخواهید در زمین زراعت کنید ، خرید ویلا در کوهساراز آن برای دام استفاده کنید ، یک مزرعه درخت کریسمس ایجاد کنید یا یک تاکستان راه اندازی کنید. شما به طور فعال زمین را مدیریت خواهید کرد و امیدوارید از آنچه زمین می تواند تولید کنید سود کسب کنید.
    خرید کنید ، مراحل استحقاق را طی کنید و بفروشید: در این سناریو ، زمین را خریداری می کنید و سپس مراحل منطقه بندی املاک را برای یک کاربری خاص طی می کنید. به عنوان مثال ، ممکن است یک قطعه زمین وجود داشته باشد که برای استفاده تجاری منطقه بندی شده بود ، اما اکنون که منطقه توسعه یافته است ، می تواند یک مکان عالی برای یک ساختمان مسکونی جدید باشد. اگر بتوانید زمینی را برای استفاده مسکونی تغییر مکان دهید ، این زمین را برای توسعه دهندگان بالقوه با ارزش تر و مطلوب تر می کند ، زیرا این یک مرحله اضافی است که آنها خودشان مجبور به انجام آن نیستند.خرید ویلا در کوهسار
خرید ، توسعه و فروش: در این حالت ، زمین را می خواهید بخرید که خود زمین را توسعه دهید و سپس آن را به کاربر نهایی بفروشید. به عنوان مثال ، شما زمین را خریداری می کنید ، یک ویلا جدید ساخت و ساز می کنید و سپس آن را به خریدار می خواهید در آن زندگی کند. به عنوان مثال دیگر ، شما یک تاکستان دایر می کنید و آن را به خریدار فروش و فروش تاکستان می فروشید.
    خرید ، توسعه و اجاره: سرانجام ، شما می توانید زمین را توسعه دهید و سپس زمین را به شخص دیگری اجاره دهید. به عنوان مثال ، ممکن است زمین بخرید و تصمیم بگیرید که در آن پارکینگ بگذارید زیرا در این منطقه پارکینگ کافی وجود ندارد. صاحب یک ملک چند خانوادگی در این نزدیکی می پرسد آیا آنها می توانند از شما اجاره زیادی بگیرند زیرا پارکینگ کافی برای مستاجر خود ندارند.
 
خطرات قابل توجه هنگام خرید زمین
 
به نظر می رسد یک قطعه زمین توسعه نیافته دارای امکانات بی پایان است. با این حال ، به زودی خواهید فهمید که محدودیت ها و چالش های بسیاری وجود دارد که هنگام توسعه یا فروش این زمین با آنها روبرو خواهید شد. دولت ممکن است نوع ملک قابل ساخت و یا نحوه استفاده از زمین را محدود کند. ممکن است با مشکلات محیطی مانند سیلاب یا آلودگی ها روبرو شوید.
پنج خطر برای خرید زمین برای آگاهی از آنها خرید ویلا در کوهسار
طبقه بندی منطقه بندی
 
یک مشکل عمده که می توانید هنگام خرید زمین با آن روبرو شوید ، مربوط به منطقه بندی با نحوه استفاده از زمین است. هر شهر یک نقشه استفاده از زمین دارد. این اساساً شهر را به مناطق مختلفی از جمله تجاری ، مسکونی ، کشاورزی ، صنعتی ، تاریخی یا حتی کاربری مختلط تقسیم می کند.
استفاده از زمین: اولین مسئله ای که باید با آن کنار بیایید ، روش استفاده از زمین است. اگر زمین برای استفاده مسکونی منطقه بندی شده باشد و قصد ساخت یک ملک مسکونی در زمین را دارید ، مشکلی ندارید.
 خرید ویلا در کوهسار
با این حال ، اگر می خواهید نحوه منطقه بندی زمین را تغییر دهید ، ممکن است نبردی بر سر شما باشد. به عنوان مثال ، زمین برای استفاده مسکونی منطقه بندی شده است و شما می خواهید یک ملک تجاری در سایت بسازید. برخی از این طبقه بندی های منطقه بندی ده ها سال قدمت دارند ، بنابراین اگر عملکرد جدید با طرح کنونی شهر منطقی باشد ، ممکن است این شهر به طبقه بندی مجدد زمین باز باشد. در مواقع دیگر خیلی آسان نیست.
 
برای بدست آوردن طبقه بندی مجدد زمین ، باید از شهر درخواست کنید. بسیاری از شهرها از شما می خواهند نشان دهید که تغییر اساسی در محله ایجاد شده است که حکم تغییر منطقه بندی را دارد. شما باید پیشنهادی را که در سایت ایجاد خواهید کرد ارائه دهید. شما باید نشان دهید که توسعه شما با طرح توسعه زمین موجود شهر سازگار است و هیچ تأثیر منفی مانند سیلاب شدن مناطق نزدیک یا افزایش ترافیک نخواهد داشت.
 
احتمالاً دادرسی عمومی وجود خواهد داشت. حتی اگر بتوانید شورای شهر را به عنوان هیئت مدیره درگیر کنید ، ممکن است با همسایگان خود جداگانه درگیر شوید که برای جلوگیری از توانایی ساخت و ساز شما درخواست می کنند.
محدودیت های منطقه بندی
 
دومین عاملی که هنگام خرید زمین باید در نظر گرفت ، اندازه توسعه ای است که مجاز به ساخت آن هستید. هنگام ساختن یا بهسازی یک ملک تجاری ، احتمالاً شرایط منطقه بندی نسبت زمین به ساختمان یا اندازه یک ساختمان یا ساختمان دیگر می توانید داشته باشید. ملاحظات دیگر عبارتند از:
 خرید ویلا در کوهسار
    نیازهای عقب نشینی: معمولاً کدی وجود دارد که ملزم می شود ملک شما در فاصله مشخصی از خطوط ملک همسایه ساخته شود. این شامل قسمت جلویی است که احتمالاً خیابان ، دو طرف و عقب است. سازه های دائمی مانند ویلا ، گاراژ یا عرشه باید در فاصله مشخصی از خطوط ملک ساخته شوند. بسته به اندازه قطعه موردنظر ، این امر می تواند بر اندازه سازه قابل ساخت تأثیر بگذارد و به طور بالقوه ارزش سرمایه گذاری را ندارد.
میزان پوشش دهی: این کد برای جلوگیری از بروز مشکلات سیل موجود است. باید یک درصد مشخص از قسمتهای پوشیده نشده وجود داشته باشد ، جایی که باران توانایی نفوذ به خاک را دارد تا باعث غرق شدن خصوصیات همسایه نشود.خرید ویلا در کوهسار
    نسبت سطح کف: متراژ مربع هر طبقه از ملک (برخی از شهرها شامل زیرزمین هستند ، بعضی دیگر از این موارد را شامل نمی شوند) با هم جمع می شوند و سپس به اندازه قسمت تقسیم می شوند. مساحت کل کف فقط می تواند درصد مشخصی از اندازه لات باشد که هر شهر تعیین می کند.
    قد: باید از بلندی سازه ای که می توانید بسازید مطلع شوید. اگر قصد ساخت یک ساختمان سه خانواری را داشتید ، اما شهر بیش از دو طبقه در آن مکان اجازه نمی دهد ، سرمایه گذاری برای شما منطقی نخواهد بود.
    ساختمانهای لوازم جانبی: محدودیت کد در اندازه و محل قرارگیری سازه ها مانند گاراژها و سوله ها وجود خواهد داشت. ممکن است این نیاز وجود داشته باشد که تعداد پارکینگ برای اندازه ملک مورد نیاز است. حتی ممکن است برخی از شهرها تحت پوشش این فضاها باشند.
 خرید ویلا در کوهسار
مسائل زیست محیطی
 
سومین خطر خرید زمین خام این است که شما نمی دانید چه چیزی در زیر خاک قرار دارد. شما می توانید با سطح بالایی از رادون یا آزبست روبرو شوید. خاک می تواند ناپایدار و برای ساختن نامناسب باشد. اگر روی خاکی بنا کنید که پایدار نباشد ، می تواند باعث ترک خوردن پایه و اساس دارایی شما شود.
 
زمین می تواند در منطقه سیل واقع شود. اگر بتوانید خاصیت را بالا ببرید یا درجه بندی خاک را تغییر دهید تا از طغیان جلوگیری کند ، این پایان جهان نخواهد بود. بیمه سیل بسیار گران است و می تواند برای خریداران بالقوه یک معامله باشد.
 خرید ویلا در کوهسار
استثناهایی وجود دارد ، با این حال. قسمت عمده ای از هوبوکن ، نیوجرسی ، در منطقه سیل واقع شده است ، اما به دلیل همجواری با شهر نیویورک ، زمین در آن منطقه بسیار با ارزش ارزیابی می شود.
دسترسی به برنامه های کمکی
 
دستیابی به خدمات آب و برق در محل چقدر آسان است؟ این شامل فاضلاب ، آب جاری ، برق ، گاز ، تلفن ، کابل و اینترنت است. آیا املاک همسایه این خدمات را دارند یا اینکه زمین شما در وسط ناکجا آباد است.
 
اگر ملک شما در وسط ناکجا آباد است و به خط لوله فاضلاب دسترسی ندارد ، می توانید آزمایش خاکبرداری را بر روی خاک انجام دهید تا مشخص شود آیا می توان سیستم عفونی بر روی آن نصب کرد یا خیر. این آزمایش تعیین می کند که آب به چه سرعت از طریق خاک تخلیه می شود. با فرض اینکه زمین از آزمایش تراوش عبور کند ، باید چاه آب آشامیدنی نیز حفر کنید که به راحتی پنج رقم هزینه می شود.
 
وارد کردن این سرویس ها به ملک شما می تواند هزینه قابل توجهی داشته باشد. اگر قادر به دسترسی به سرویس های ضروری نیستید ، برای هر توسعه بالقوه ای که در نظر داشتید یک فاجعه است.خرید ویلا در کوهسار
بدون درآمد ، اما هزینه
 
هنگام خرید زمین خام ، هیچ چیز در زمین وجود ندارد ، بنابراین درآمدزا نیست. گرفتن وام در زمین های خالی بسیار دشوار است ، بنابراین شما احتمالاً باید پول نقدی را برای زمین بپردازید ، و مقدار زیادی پول را در سرمایه گذاری ببندید.
 
هیچ درآمدی حاصل نمی شود ، اما با این وجود هزینه های زمین را بر عهده خودتان خواهید داشت. هزینه اصلی مالیات خواهد بود. همچنین ممکن است مجبور شوید برای نگهداری از زمین هزینه کنید ، مانند اینکه مرتبا چمن بزنید

خرید ویلا در کوهسار