تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رقابت سخت مهران غفوریان و امیرعلی نبویان در «خندوانه»
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شب گذشته در لیگ پانتومیم خندوانه دو گروه امیرعلی نبویان و مهران غفوریان رقابت تنگاتنگی با هم داشتند.

[تصویر:  17-3-21-957115999182_455.jpg]

[font=Nassim, tahoma]به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با اولین شب عید نوروز برنامه «خندوانه» با حال و هوایی متفاوت روی آنتن رفت تا مخاطبان این برنامه شاهد لحظات شادی از «خندوانه» با اجرای رامبد جوان باشند.
[/font]

رامبد جوان در ابتدا درباره مسابقه این سری برنامه توضیح داد: «مسابقه خنداننده شو در مرحله انتخابی صد نفر قرار دارد و نهایتا بعد از ارزیابی داوران، بیست نفر در  مسابقه شرکت می کنند. اما در بخش اول برنامه، آیتم خنداننده شو با داوری آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش و کمال تبریزی پخش  شد.»

در ادامه علیرضا خمسه که به عنوان داور بخش پانتومیم در برنامه حضور داشت با تبریک سال نو گفت:  «سال خروس سمبل حرکت، پویایی و سحرخیزی است. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.»


سپس امیر علی نبویان و محمد حسین میثاقی (شاخ های خندوانه) و مهران غفوریان و سپند امیرسلیمانی (گل‌های داودی) به عنوان تیم های مقابل، لیگ پانتومیم (ادا بازی) را آغاز کردند.

محمد حسین میثاقی در ابتدا هیجان خاصی را در برنامه خندوانه ایجاد کرد و کل کل و کری خوانی را شروع کرد. خمسه نیز عنوان مسابقه را از پانتومیم  به ادابازی تغییر داد. بعد از سپری چهار مرحله با  تفاوت اندکی گروه گل های داوودی با 42 و گروه شاخ های خندوانه با 39 امتیاز اولین مسابقه را به پایان بردند.
[font=Nassim, tahoma]هشت گروه لیگ پانتومیم عبارتند از؛
نصر الله رادش و محمد نادری (گروه برادران رجبی بجز گودرز)حامد آهنگی و مهرداد میناوند (تیم ملی پانتومیم ایران) احسان کرمی و سام نوری (شاختار دونتسک)برادران بنفشه خواه (خوشگلای بابا) رامبد جوان و نیما شعبان نژاد (فرشته های مامانی) غفارزاده و شهریار خلدی ( تیم پلنگ‌های خسته)امیر علی نبویان و محمد حسین میثاقی (شاخ های خندوانه) مهران غفوریان و سپند امیرسلیمانی (گل‌های داوودی).
[/font]