تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چند کتاب آموزش وردپرس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
موارد زیر جزو بهترین کتاب های فارسی آموزش وردپرس هستند:

کتاب آموزش سئو وردپرس برای مبتدیان
اگر تازه کار بوده و به دنبال یادگیری اصول و قواعد سئو وردپرس می باشید، می توانید از کتاب آموزش سئو وردپرس برای مبتدیان نوشته احمد کلهری استفاده نمایید. بسیاری از کتاب های موجود در بازار که آموزش سئو وردپرس می پردازند، پیشرفته بوده  و درک مفاهیم بازگو شده در آنها برای مبتدیان دشوار است این در حالی است که کتاب نام برده شده با زبانی ساده به توضیح مفاهیم و اصول اولیه سئو وردپرس می پردازد.
با کمک این کتاب می توانید به سادگی ترافیک وب سایت وردپرسی خود را افزایش دهید.

کتاب آموزش و راهنمای کار با وردپرس
سیستم مدیریت محتوای وردپرس رایگان بوده و همه ی افراد می توانند به راحتی فایل های مربوط به طراحی سایت از طریق وردپرس را دانلود نمایند اما با این حال برای اینکه بتوانید بر وردپرس به خوبی مسلط شده و نیازهای خود را برطرف نمایید، نیاز است تا آموزش دیده و نکات اصلی و کلیدی برای شما بازگو گردد.

از دیگر کتاب های مفید و پرفروش در زمینه آموزش وردپرس کتاب آموزش و راهنمای کار با وردپرس به قلم رضا توکلی بوده که دارای 29 صفحه می باشد. افرادی که مایل به یادگیری وردپرس از طریق مطالعه کتاب می باشند، می تواند این کتاب الکترونیکی را به سادگی دانلود کرده و آموزش خود را آغاز نمایند.

کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس
کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس نوشته مایا دارای 282 صفحه بوده که به صورت الکترونیکی به انتشار رسیده است و به توضیح کاملی درباره نحوه کار با وردپرس می پردازد. تمام مباحث اصلی وردپرس در 4 بخش شامل معرفی، کار با وردپرس، قالب ها و افزونه ها گردآوری شده است.

به دلیل جامعیت در مباحث مطرح شده در این کتاب، کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس به عنوان یکی از بهترین کتاب های آموزش وردپرس شناخته می شود.

کتاب آموزش صفر تا صد وردپرس
همانطور که از نام  این کتاب پیداست، یکی از بهترین منابع موجود برای آموزش وردپرس با کتاب می باشد. در این منبع از ابتدا نحوه کار با وردپرس و اینترنت آموزش داده شده و قدم به قدم و اصولی مسائل پیشرفته تر مطرح شده است.  

بنابراین پس از مطالعه این کتاب می توانید بدون کدنویسی وب سایت خود را طراحی کرده و در فضای اینترنت منتشر نمایید. از سرفصل های مطرح شده در این کتاب می توان به سازماندهی و مدیریت، تنظیمات وردپرس، ساخت برگه ها در وردپرس و بسیاری از مباحث مفید دیگر اشاره نمود.

آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی
ممکن است در ذهن شما نیز سوالات متفاوتی درباره وردپرس بی جواب مانده باشد. در کتاب آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی، تمامی نکات وردپرس گام به گام آموزش داده شده است به نحوی که با خواندن آن تمام سوالات و ابهامات شما در این زمینه از بین خواهد رفت.
این کتاب جامع توسط آقایان امین امانپور و محمد حاجی نیا در 160 صفحه تهیه و توزیع شده است.