تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پزشکی که زبان حیوانات را می‌فهمد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رابرت داونی جونیور در فیلم «سفرهای دکتر دولیتل» الهام‌گرفته از داستان دکتری با یک توانایی عجیب، نقش‌آفرینی خواهد کرد.

[تصویر:  17-3-21-11340robert-downey-jr1.jpg]

[font=Nassim, tahoma] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شخصیت دکتر دولیتل ساخته ذهن خلاق نویسنده انگلیسی هیو لافتینگ، در دهه ۲۰ میلادی در یک مجموعه کتاب کودکان پا به عرصه وجود گذاشت. او پزشکی در عصر ویکتوریا است که زبان حیوانات را می‌فهمد و به درمان آن‌ها می‌پردازد.[/font]

کمپانی یونیورسال حق ساخت فیلم را براساس این داستان خریداری کرده است و قصد دارد فیلمی به کارگردان استیون گیگان و بازی رابرت داونی جونیور با اقتباس از آن بسازد.
استیون گیگان چندی پیش فیلم «طلا» با بازی متیو مک‌کانهی بر پرده سینما داشت. او برای نوشتن فیلمنامه «قاچاق» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرده است.
تام شپارد در حال حاضر مشغول نوشتن نسخه اولیه فیلمنامه «سفرهای دکتر دولیتل» است.
 پیش از این نیز شخصیت دکتر دولیتل با بازی رکس هریسون در موزیکال «دکتر دولیتل» سال ۱۹۶۷ به سینما عرضه شده بود، که برنده جوایز اسکار بهترین ترانه و بهترین جلوه‌های ویژه تصویری شد. علاوه بر آن ادی مورفی نیز در دو فیلم «دکتر دولیتل» در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۱ به این شخصیت جان بخشیده بود. بازی ادی مورفی در این نقش به موفقیت تجاری فیلم منجر شد.
رابرت داونی جونیور یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد سینمای جهان است که بازی در فیلم‌هایی چون «مرد آهنی»، «انتقام جویان» و «شرلوک هلمز» را در کارنامه دارد. او تا چندی دیگر در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در قالب شخصیت مرد آهنی به سینما بازخواهد گشت.

منبع : [font=Nassim, tahoma] [font=Nassim, Tahoma, Arial]ورایتی/ ۲۰ مارس[/font][/font]