تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آشنایی با باتری های شیاومی مدل mi2 تا mi4
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
باتری اصلی شیائومی Xiaomi Mi 2s مدل BN30
باتری موبایل، یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعاتی است که برای گوشی استفاده می شود، زمانی که می خواهید از موبایل خود استفاده کنید، مهم ترین چیزی که می تواند تامین کننده نیروی مورد نیاز دستگاه شما باید، باطری است. مدل گوشی شیائومی Mi 2S یکی از بهترین مدل هایی است که این روزها فروش بالایی را پیدا کرده است. اگر قصد خرید باتری موبایل شیائومی BN30 را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی رایااستور مراجعه کنید. شما می توانید با خرید این مدل باطری شیائومی، تا حدود زیادی کیفیت و کارایی گوشی شما را افزایش می دهد. در ادامه درمورد کیفیت، کارایی، ظرفیت و قیمت باتری موبایل شیائومی BN30 برای شما توضیح خواهیم داد.

باتری اصلی شیائومی Xiaomi Mi 3 مدل BM31
باتری موبایل شیائومی BM31، نمونه ای از بهترین باتری های شیائومی است که برای مدل گوشی شیائومی Mi 3 استفاده می شود. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این مدل باطری ظرفیت و کیفیتی است که این مدل باتری دارد. شما می توانید این باطری گوشی را با ظرفیت 3050 میلی آمپر خریداری کنید. با توجه به اینکه باتری موبایل، اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند روی عملکرد و کارایی گوشی شما تاثیر داشته باشد، باید از بهترین و با کیفیت ترین باتری برای موبایل خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب از سایت رایااستور درمورد مشخصات، قیمت، کیفیت و شرایط خرید باتری موبایل شیائومی BM31 برای شما توضیح می دهیم.

مشخصات باتری (باطری) گوشی شیائومی Mi 3
باطری موبایل Mi 3 شیائومی از نوع باتری های لیتیوم یونی میباشد . ظرفیت باتری برابر با 3050 میلی آمپر است که در مقایسه با سایر رقبا از عملکرد خوبی برخوردار میباشد .

باتری سونی T2 Ultra 3000 میلی آمپر
باتری سونی M 1750 میلی آمپر

باتری اصلی شیائومی Xiaomi Mi 4 مدل BM32
باتری موبایل یکی از مهم ترین قطعاتی است که برای گوشی استفاده می شود. باتری ها به عنوان یک منبع تغذیه می توانند تامین کننده انرژی و نیروی مورد نیاز گوشی باشند. هر چه قدر کیفیت و ظرفیت باتری گوشی شما بیشتر باشد، می تواند عملکرد و کارایی بهتری از خودش نشان دهد. نمونه ای از بهترین باطری هایی که می توانیم برای موبایل شیائومی مدل Mi4 خریداری کنیم، باتری موبایل شیائومی BM32 می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد مشخصات، کیفیت، ظرفیت، قیمت و شرایط خرید باتری موبایل شیائومی BM32 برای شما توضیح دهیم. شما می توانید این مدل باطری شیائومی را از سایت رایااستور با ضمانت تعویض و گارانتی معتبر خریداری کنید.
[/url]
[url=https://rayastor.ir/xiaomi-battery/mi-2s-battery/]باتری اصلی شیائومی Xiaomi Mi 4C مدل BM35

اگر قصد خرید باتری موبایل شیائومی BM35 را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی رایااستور مراجعه کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت ما بهترین مدل باتری شیائومی را برای گوشی Mi4C خریداری کنید. در نظر داشته باشید که باطری به عنوان منبع تغذیه گوشی اصلی ترین و مهم ترین نقش در گوشی شما را دارد و می تواند تعیین کننده انرژی مورد نیاز موبایل شما باید. هر چه قدر کیفیت و ظرفیت باتری موبایل شما بالاتر باشد، درواقع گوشی شما از کارایی و عملکرد بیشتری برخوردار خواهد بود. در ادامه درمورد مشخصات، کیفیت، قیمت و شرایط خرید باتری موبایل شیائومی BM35 برای شما توضیح خواهیم داد.

مشخصات باتری (باطری) گوشی شیائومی Mi 4C
باطری موبایل Mi 4C شیائومی از نوع باتری های لیتیوم یونی میباشد . ظرفیت باتری برابر با 3080 میلی آمپر است که در مقایسه با سایر رقبا از عملکرد خوبی برخوردار میباشد .

منبع اصلی از سایت: رایااستور