تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خرید باتری موبایل اصلی که ممکنه کاریش داشته باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 را با [font=IRANSansWeb_Light, Arial, sans-serif]فروشگاه رایااستور تجربه کنید. باتری گوشی همواره یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران و مجموعه رایااستور است، زیرا بالا بردن کارایی و افزایش نگه‌داری شارژ به وسیله باتری موبایل بسیار مهم است و همچنین مشتریان میزان شارژدهی مناسب را به‌عنوان یکی از برترین مقوله ها در هنگام خرید در نظر می‌گیرند. زیرا باتری گوشی بعد از مدتی فرسوده می‌شود و نیاز به تعویض دارد. در مدل‌های مختلف موبایل زمان تعویض باتری باتوجه‌به نوع و دستگاه مدنظر و همین‌طور میزان استفاده کاربر از دستگاه بسیار متفاوت است.[/font]
باتری های تلفن همراه در انواع مختلفی وجود دارند مانند:
[list]

[*]لیتیوم پلیمری

[*]یون لیتیومی

[*]نیکل کادمیوم
[/list]
مدل باتری های نیکل کادمیوم اولین نسل از باتری های گوشی موبایل هستند که نیاز به ۱۲ ساعت شارژ اولیه دارند. اما به‌روزترین باتری‌های موجود در بازار، لیتیومی هستند. با خرید باتری اصلی موبایل از رایااستور می‌توانید بهترین بهره‌وری را برای گوشی خود به‌همراه داشته باشید.
تعویض باتری موبایل
یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که افراد در هنگام عوض کردن باتری گوشی با آن رو‌به‌رو می‌شوند؛ خرید باتری تقلبی به‌جای باتری اورجینال است. تعویض باتری گوشی معمولا یک فرایند مهم و دشواری است که اگر به درستی انجام نشود ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری برای تلفن همراه به‌دنبال داشته باشد.
عوض کردن باتری گوشی برای موبایل‌های قدیمی کار بسیار راحتی بود، زیرا باتری به‌سادگی از دستگاه جدا می‌شد. اما باتری گوشی‌های هوشمند به آسانی قابل تعویض نیستند. کنار گذاشتن باتری های قابل تعویض به شرکت سازنده ای مانند رایااستور این امکان را می‌دهد که فضای داخلی دستگاه را بهتر مدیریت کند.
تشخیص باتری اورجینال و تقلبی کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست. به همین علت بهترین راه برای تعویض باتری گوشی، مراجعه به مرکز فروش باتری موبایل رایااستور و خرید یک باتری اصل است. بهتر است بدانید که خرید باتری لیتیوم پلیمری و یون لیتیومی بدون توجه به داشتن گارانتی و اصالت اشتباه بزرگی است، زیرا اورجینال بودن و کیفیت داشتن باتری مسئله مهمی است. استفاده از باتری‌های تقلبی به مرور زمان عمر دستگاه گوشی را کاهش می‌دهد و در مدت کوتاهی موبایل از کار می‌افتد.
علائم اصلی خرابی باتری گوشی
[list]

[*]هنگ کردن

[*]خالی شدن سریع باتری

[*]ریسیت کردن متوالی موبایل

[*]خاموش شدن گوشی زمانی‌که شارژ کمتری دارد.
[/list]