تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: خانه هوشمند تپ لایف ، تجربه‌ی هوشمند سازی مدرن و یکپارچه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تپ‌لایف یک شرکت سبک زندگی هوشمند است که در کنار تولید و ارائه‌ی پیشرفته ترین فناوری‌های هوشمند سازی ، به راهکارهایی هوشمند برای خلق آرامش، راحتی و ایمنی بیشتر شما در یک خانه هوشمند می‌اندیشد. با بهره گیری از هوشمند سازی تپ‌لایف، حتی زمانی که در خانه نیستید می‌توانید با آسایش و اطمینان، مراقب خانه هوشمند خود باشید و کنترلش کنید. تپ لایف می‌کوشد تا آرزوهای دیجیتال شما را با خلق مدرن ترین ساختمان های هوشمند برآورده سازد.

تپ لایف خانه یا محل کار شما را بدون خرابی و تعویض تاسیسات برقی با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی هوشمند می‌کند و در این راه، با تامین و ارائه برندهای مطمئن و به روز، علاوه بر تضمین کیفیت، هزینه شما را نیز کاهش می‌دهد.



صرفه‌جویی در مصرف انرژی
سیستم‌های هوشمند با عملکرد خودکار خود، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها می‌شوند.

افزایش امنیت خانه
از اهداف اصلی خانه هوشمند، تامین همه جانبه امنیت است که به لطف درب و پنجره‌های هوشمند، دوربین‌ها و سنسورها به خوبی محقق شده.

افزایش سطح رفاه و آسایش افراد
وجود سنسورهای مختلف باعث خودکارسازی بسیاری از کارها شده و این امر باعث راحتی و آسایش بیشتر افراد می‌شود. راهکارهای خانه هوشمند برای نگهداری و مراقبت از عزیزانتان، باعث آرامش بیشتر شما و آسایش آن‌ها خواهد شد.

کنترل خانه از راه دور
می‌توانید حتی زمانی که کیلومترها از خانه دور هستید، از دوربین‌های مداربسته گرفته تا باز و بسته کردن پرده‌ها را با تلفن همراهتان کنترل کنید.

تجربه زندگی رویایی در خانه‌ای مدرن
هوشمندسازی باعث زیبایی خانه شده و ظاهری مدرن به آن می‌دهد و در این خانه همه وسایل گوش به فرمان شما هستند.

اجرای سناریوهای مختلف و خودکار
با تعریف سناریوهای مختلف برای خانه، دیگر حتی لازم نیست برای انجام کارها از تلفن خود استفاده کنید. خانه هوشمند خودش همه وظایف را انجام خواهد داد.


منبع: تپ لایف