تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چند ایده برای تبلیغات رایگان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تبلیغات رایگان هم می تواند تاثیر بسیاری بر افزایش فروش محصولات شما داشته باشد. چند مورد از مواردی که می توان تبلیغات رایگان موثری داشت را بیان می کنیم:

۱- از لیست کسب و کار من در Google استفاده کنید
اگر شرکت شما مکان فیزیکی دارد، راه اندازی  لیست Google برای کسب و کار من یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ رایگان کالا برای تجارت شما است.

این نه تنها به تلاش شما در جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) کمک می کند بلکه به شما کمک می کند در جستجوهای Google و در Google Maps برجسته شوید، همچنین به شما این امکان را می دهد که تصویر قابل اعتماد تری ارائه دهید.

لیست Google My Business شما باید دارای آدرس، ساعات کار، شماره تلفن، URL وب سایت و سایر اطلاعاتی باشد که مشتریان ممکن است آن را لازم بدانند.

۲- کسب و کار خود را در سایر وب سایت های لیست قرار دهید
علاوه بر گوگل، وب سایت های دیگری نیز وجود دارند که می توانید تجارت خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. Yelp ،TripAdvisor ،Angie’s List و The Business Journals تنها برخی از آن ها هستند.

مواردی را که بیش تر با کسب و کار شما سازگار است پیدا کنید و احتمال کشف آنلاین را به حداکثر برسانید.

۳- حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید
همه از رسانه های اجتماعی به یک شکل یا شکل دیگر استفاده می کنند، شما باید متناسب با اهداف تجاری خود به خوبی از آن ها استفاده کنید. شبکه های اجتماعی بسیاری از LinkedIn گرفته تا Instagram وجود دارند. برای اینکه نتایج تبلیغات رایگان شما در شبکه های اجتماعی تأثیر مطلوبی داشته باشد، مواردی را انتخاب کنید که بیش تر مورد توجه مخاطبان شما قرار بگیرند.

تعداد دفعات ارسال شما به شبکه ای که استفاده می کنید بستگی دارد. اما برای اینکه مخاطب خود را از خود دور نکنید، مطمئن شوید که فقط محتوای تبلیغاتی را به اشتراک نمی گذارید. ترکیبی از خلاقیت و مراقبت راهی است که باید طی شود.

۴- از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید 
محتوای تولید شده توسط کاربر به مشتریان بالقوه نشان می دهد که دیگران از خرید آنلاین خود راضی هستند و به شما کمک می کند محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهید.

مشتریان خود را تشویق کنید تا عکس ها و فیلم های آن ها را با استفاده از محصولات شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سپس می توانید این محتوا را در حساب های رسانه های اجتماعی خود مجدداً پست کنید، آن را در وب سایت و خبرنامه خود قرار دهید و در واقع یک تبلیغ رایگان کالا توسط مشتریان خود ایجاد کنید.

همچنین در این راستا سعی کنید هشتگی را برای نام تجاری خود ایجاد کنید.