تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: باتری گوشی ال جی سری k را بهتر بشناسیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
باتری اصلی ال جی LG K8 2017 
 یکی دیگر از مدل های محبوب میباشد که توانست به خوبی خود را در دل کاربران جای دهد . گوشی k8 دارای نمایشگر 5.0 اینچ با رزولوشن 1280*720 میباشد . ظرفیت باتری ال جی K8 2017 برابر با 2410 میلی آمپر میباشد. یکی از نکات مثبتی که در مورد K8 وجود دارد مربوط به باتری گوشی ال جی K8 میباشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت . اگر قصد دارید باتری اورجینال ال جی K8 2017 بخرید متن را تا انتها بخوانید تا قیمت باتری گوشی ال جی کا 8 (K8) واقعی را بدانید .

عملکرد باتری گوشی ال جی کی 8
طبق آزمایشی که توسط وب سایت Gsmarena روی باتری ال جی کا 8 2017 صورت گرفته است ، نتایج زیر بدست آمده اند که به اطلاع شما خواهیم رساند .

یکی از مواردی که در مورد باتری ال جی K8 مورد بررسی قرار گرفته است ، مربوط به حالت Standby (آماده باش) باتری K8 میباشد . باتری ال جی کی 8 قادر است تا به مدت 17 ساعت در حالت آماده باش بماند . باتری گوشی ال جی K10 2017 با ظرفیت 2300 میلی امپر قادر است تا در حالت آماده باش به مدت 80 ساعت باقی بماند .
 

کیفیت باتری موبایل ال جی K2 
شاید مهمترین سوال تمامی شما کاربران ، کیفیت باتری گوشی الجی کا 2 باشد . باید خدمت شما عرض کنیم که باتری LG K2 جزء با کیفیت ترین باتری های موجود در بازار میباشد . شما با تهیه باطری Optimus K2 ال جی می توانید از گوشی خود این انتظار را داشته باشید که همانند روز های اول به خوبی کار کند . ما در فروشگاه آنلاین رایااستور به شما تضمین می دهیم که باتری موبایل کا 2 الجی با کیفیت ترین باتری هست که خریداری می کنید .

مشخصات باتری ال جی کا 10
باطری اورجینال الجی کا 10 دارای ظرفیت 2300 میلی آمپر است. ولتاژ آن 7/3 ولت است. و از نوع باتری های لیتیوم یونی که از نظر ساخت کیفیت بسیارر بالایی دارد اگر به دنبال علت خالی شدن باتری، علت شارژ نشدن،علت ریست شدن، دیر شارژ شدن، زود خالی شدن و خالی شدن ناگهانی باتری ال جی K10 هستید؟بدانید که باتری شما طول عمر خود را از دست داده و باید به فکر یک باتری جدید باشید.

 قیمت باطری ال جی کا 10
اگر شما فکر می کنید که باتری شما خراب شده، به دنبال راهی برای فهمیدن بالا نیامدن گوشی یا روشن نشدن LG K10 و حتی داغ شدن ال جی کا 10 هستید. باید باتری خود را به باتری اورجینال و اصل تبدیل کنید. برای خرید جنس اصل باتری سایت رایااستور قسمت فروشگا باتری مراجعه و با تخفیف های ویژه خریداری کنید.


باتری اصل ال جی LG K10 2016

مورد بعدی که باتری ال جی K10 از آن سر بلند بیرون آمده است ، مدت زمان مکالمه میباشد . اگر جزء افرادی هستید که زیاد با گوشی موبایل LG K10 خود مکالمه می کنید باید یک خبر خوب به شما دهیم ، چرا که با باتری ال جی کا 10 می توانید بیشتر از نیمی از روز را مکالمه داشته باشید . باتری ال جی K10 قادر است تا به مدت 13 ساعت و 40 دقیقه امکان مکالمه کردن را برای شما فراهم کند .

از دیگر آمار هایی که باتری گوشی موبایل ال جی کا 10 برای خود به ثبت رسانده است و توانسته است رتبه قابل قبولی را برای خود ثبت کند ، مربوط به بحث گوش دادن به موسیقی میباشد . باتری گوشی موبایل ال جی K10 امکان 80 ساعت گوش دادن به موسیقی بدون توقف را برای شما به ارمغان خواهد آورد که در مقایسه باتری گوشی گلکسی s4 و باتری آیفون 4s به ترتیب 56 و 40 ساعت را برای گوش دادن به موسیقی برای خود ثبت کرده اند .

در کل اگر بخواهیم عملکرد باتری اصلی گوشی ال جی K10 را مورد ارزیابی قرار دهیم باید باتری ال جی کا 10 را یک باتری خوب ارزیابی کنیم و عملکرد آن را مثبت بخوانیم .
من این محتوا رو خیلی به دردم خورد دوست داشتم شما هم از استفاده کنید. منبع: سایت رایااستور