تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اسپیکر Google Nest اخبار محلی را برای شما می‌خواند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طبق اعلام کمپانی گوگل، اسپیکر Google Nest می‌توانند اخبار محلی را برای شما بخوانند حتی اگر این اخبار تنها به‌صورت چاپ شده موجود باشند.


علی رغم اینکه محبوبیت پادکست‌های خبری در سراسر دنیا روز به روز در حال افزایش است، اما تمرکز آنها بیشتر بر روی اخبار ملی و بین‌المللی است و اخبار محلی را پوشش نمی‌دهد. در این راستا کمپانی گوگل برای تغییر این محدودیت، امروز در اعلامیه‌ای اعلام کرد که از به بعد قرار است اخبار محلی در اپلیکیشن گوگل پادکست پوشش داده شود و شما می توانید توسط دستیار شخصی گوگل خود به این اخبار گوش کنید. 
اگر شما اشتراک اخبار اپلیکیشن گوگل پادکست خود را فعال کنید، گوگل به شما فهرستی از اخبار کوتاه مبتنی بر علایق، محل سکونت، تاریخچه جستجوها و ترجیحات شخصی شما، آماده کرده و همراه با اخبار بین‌الملل به شما ارائه می‌کند. 
شما همچنین می‌توانید از طریق دستیار شخصی گوگل خود از اخبار کوتاه محل سکونت خود مطلع شوید. فقط کافی است از اسپیکر Google Nest خود بخواهید اخبار محلی یا اخبار ”شهر شما” را برایتان بخواند تا گوگل اخبار را هم به زبان محلی و هم به روش بازخوانی متن به نوشته (text -to-speech) برایتان بازخوانی کند. گوگل از تکنولوژی Text-to speech جدید خود با عنوان ”گوینده‌ی خبر” یاد کرده است و اذعان دارد که این تکنولوژی می‌تواند جای خالی اخبارهای محلی را که توسط گویندگان خبر پوشش داده نمی‌شوند، پر کند.
در اعلامیه‌ی گوگل همچنین آمده است‌: ”این سیستم بازخوانی متن به شیوه‌ای برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند با رعایت آهنگ کلمات، طول جملات و هجاهای کلمات، متن‌های بلندتر را به‌صورت بسیار روان‌تر‌ و پیشرفته‌تر از تنها بازخوانی کلمات نوشته شده، بخواند.” در ادامه این اطللاعیه آمده است که ” با استفاده از این تکنولوژی، ما میتوانیم محتواهای نوشته شده را برای شنونده‌های خود بازخوانی کنیم و در عین حال آن را مشابه با نحوه صحبت انسان‌ها تطبیق دهیم.”
در راستای اهداف جدید Google News، این کمپانی به دنبال راه‌هایی برای حمایت از اخبار محلی است و در تلاش است تا برای کسب و کارهای تولید محتوای محلی مدل‌های کسب و کار پایداری را توسعه دهد. همچنین با هدایت کاربران به سمت اخبارهای موثق محلی پیرامون کووید-۱۹ و ایجاد پایگاه‌های خبر ورزشی به رونق اخبارها محلی کمک کند. هرچند غول‌های تکنولوژی مانند گوگل و فیسبوک دریافتند که دسترسی به اخبار محلی کافی برای تکمیل بخش‌های خبری خود کار سختی است اما همچنان در تلاش برای رسیدن به اهداف خود هستند.
اگر دنبال اسپیکر ایرانی و اورجینال و با قیمت ارزان هستید خرید اسپیکر های تسکو را به شما پیشنهاد می کنیم.