تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: با سری j باتری موبایل سامسونگ بیشتر اشنا شوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
باتری گوشی سامسونگ Samsung J7 Core اصل، یکی از پر فروش ترین مدل های باتری است که این روزها وارد بازار شده است. این مدل گوشی یکی از بهترین های شرکت سامسونگ است که تا به الان توانسته است مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. اگر شما هم یکی از کاربران Samsung J7  هستید و فکر می کنید کارایی گوشی تان کاهش پیدا کرده است، پیشنهاد می کنیم برای خرید باطری موبایل سامسونگ Samsung J7 Core اورجینال به سایت رایااستور مراجعه کنید. در ادامه درمورد مشخصات این باتری بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

باتری سامسونگ j7  اصل
باتری سامسونگ j7  یکی دیگر از انواع باطری های سامسونگ می باشد که در سایت رایااستور با بهترین کیفیت و قیمت ارائه شده است. ظرفیت باتری j7، 3000 میلی آمپر می باشد و از نوع باتری های لیتیومی است که توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد. قیمت باتری سامسونگ j7  در این سایت بسیار مناسب می باشد. ما در این قسمت از سایت شما را با تمامی مشخصات باتری Samsung j7  را برایتان شرح داده ایم تا در هنگام خرید باتری اصل سامسونگ j7  بتوانید آشنایی کامل را با این قطعه الکتریکی داشته باشید؛ همچنین در نظر داشته باشید که قیمت باتری اصل سامسونگ j7  ارزان تر از سایر مراکز فروش باتری باطری است.


باتری سامسونگ J2
کیفیت و کارایی باطری Samsung J2
باتری سامسونگ J2 کیفیت بسیار بالایی دارد و از بهترین باتری های سامسونگ در نسل خود است. این باطری در تست های سلامت و عمر باتری نیز نمرات خوبی دارد.

این باتری در تست مکالمه بی وقفه نزدیک به 15 ساعت، در تست وبگردی 9 ساعت، در تست پخش ویدیو 10 ساعت و نیم و در تست پخش موسیقی نیز 41 ساعت دوام داشته است. این نمرات استقامت کلی این گوشی را به 67 ساعت رسانده است. این باطری در وضعیت دو سیم کارت نیز استقامت کلی 64 ساعته دارد.

شما نیز می توانید با انجام چند کار آسان و ساده در افزایش طول عمر باطری خود تاثیر گذار باشید که این کار ها عبارت اند از:

آپدیت نگه داشتن اپلیکیشن های گوشی
عدم ماندن بیش از حد گوشی در شارژ
عدم استفاده از گوشی در هنگام شارژ شدن
زدن گوشی به شارژ قبل از رسیدن به 15% یا پایین تر
بستن کامل برنامه های در حال اجرا
عدم استفاده از پس زمینه های متحرک
نگه داری گوشی در دمای مناسب بین 20 تا 26 درجه سانتی گراد
قطع اتصالات بیرونی غیر ضروری تلفن همراه مثل وای-فای، بلوتوث یا GPS
تنظیم نور گوشی روی حالت اتوماتیک

 باتری گوشی سامسونگ J3
قیمت باتری گوشی سامسونگ J3
یکی از مهمترین معیار های همه افراد در خرید هر جنسی؛ قیمت مناسب آن است. شما می توانید باتری Samsung J3 یا هر باتری سامسونگ دیگری را به بهترین قیمت ممکن از مرکز تخصصی باتری رایااستور خریداری کنید و از هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.

 

تعویض باطری های Samsung j3
این باتری نیز مانند بسیاری دیگر از باطری های سامسونگ قابل تعویض است و کابران سامسونگ می توانند به راحتی تعویض باتری سامسونگ را انجام دهند. اما نکته ای بسیار مهم درباره تعویض باتری تلفن همراه این است که تعویض چند باره آن می تواند باعث خراب شدن باتری یا حتی بدتر، سبب خراب شدن گوشی موبایل شما شود. شما بهتر است قبل از تعویض باطری از خرابی کامل آن، مطلع شوید. شما می توانید برای اطمینان از خرابی کامل باتری از تست های سلامت باتری سامسونگ استفاده کنید 


باتری سامسونگ j5
فروش آنلاین باتری اصل Samsung j5
اگر قصد دارید تا باطری مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. می توانید با مراجعه به سایت رایااستور خرید خود را با خیال راحت و در منزل از مرکز خرید باطری موبایل رایااستور انجام دهید و نگرانی سلامت و کیفیت باطری خود نباشید. قیمت باتری گوشی سامسونگ j5 prime  با توجه به مزایایی که دارد بسیار مناسب است. تمامی باطری های موجود در این سایت از میزان شارژدهی بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید در مدت طولانی تری از آن برای کارهای مورد نیاز خود استفاده کنید. فروش باتری اصل سامسونگ j5 در سایت رایااستور با خدمات منحصر به فردی ارائه میشود و شما می توانید این قطعه الکتریکی را با شرایط فوق العاده ای سفارش دهید.

تشخیص اصل بودن باتری سامسونگ j5
خرابی باتری ها می تواند بر اثر استفاده نادرست و یا بر اثر کارکرد طولانی باشد ک در هر صورت باید باطری خراب را جایگزین باطری اصل و سالم کرد. البته باید عملکرد تلفن همراه خود را زیر نظر داشته باشید و به محض مشاهده اولین علائم خرابی مانند: تخلیه شارژ، افت ناگهانی شارژ و یا خاموش شدن های بی مورد با متخصصان در این زمینه مراجعه کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله “تشخیص اصل بودن باتری سامسونگ j5” را بخوانید. همانطور که می دانید باطری خوب نقش مهمی در ذخیره انرژی الکتریکی دارد و خرید باتری اورجینال سامسونگ j5 می تواند بهترین عملکرد را برای دستگاه شما داشته باشد. شما می توانید برای تهیه باتری سامسونگ j5  در این صفحه از سایت رایااستور اقدام به خرید کنید.
منبع محتوا و تحقیق : https://rayastor.ir/