تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: معرفی دوربین مداربسته دام
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
معرفی دوربین مداربسته دام
اغلب افرادی که برای اولین بار می خواهند دوربین مداربسته خریداری کنند و اطلاعات کافی در این زمینه ندارد. اغلب به مشکلاتی بر خواهند خورد. امروز در این مقاله قصد داریم دوربین مداربسته مدل دام و پنج دلیل اصلی استفاده از آن را با شما در میان بگذاریم. اگر می خواهید دوربین مدار بسته خریداری کنید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

[تصویر:  Dom-cctv.jpg]
 
 
دوربین مدار بسته دام چیست؟
دوربین مداربسته دام نام خود را از حالت کروی شکل خود گرفته است (Dome در انگلیسی به اجسام کروی شکل اطلاق می شود). این دوربین ها به صورت گسترده ای در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شوند و شما اغلب آن ها را در فروشگاه ها، هتل ها، منازل و بسیاری از مکان های دیگر می توانید ببینید.
به دلیل شکل کروی مانند دوربین مداربسته دام، شما به سختی می توانید تشخیص دهید که دوربین در چه جهتی تصویر برداری می کند. این قابلیت برای جلوگیری از سرقت و ورود های غیر قانونی بسیار مفید است.
 
دوربین مداربسته دام چطور کار می کند؟
دوربین مداربسته دام با قابلیت دید در شب یا همان اینفرارد (Infrared) برای استفاده در شب و محیط هایی با نور کم و یا بدون هیچ نوری بسیار مناسب هستند. این دوربین ها می توانند به تصویر برداری تا فاصله 31 متری، بدون هیچ مشکلی در محیط هایی که نور به آن ها نفوذ نمی کند بپردازند.
در دوربین مداربسته دام به صورت سیمی، شما می توانید اطلاعات را توسط کابل های cat5 و cat6 به سادگی ذخیره کنید و از طریق اینترنت هر زمان که مایل بودید، تصاویر ضبط شده را به صورت آنلاین تماشا کنید.اما در مدل بیسیم این دوربین ها شما زحمات و هزینه کابل های پر پیچ و خم را نخواهید داشت و سیگنال ها به سادگی از طریق وای فای ارسال می شوند.
 
پنج مزیت اصلی دوربین های دام
کدام دوربین مداربسته انتخاب بهتری است؟ برای استفاده از دوربین های مدار بسته خارجی، مدل دام مناسب تر است یا مدل بولت؟
در ادامه به پنج مزیت اصلی دوربین های دام می پردازیم که انتخاب را برای شما ساده تر کنیم:
تنوع
دوربین مداربسته دام دارای انواع و اشکال مختلفی است که می توانید آن ها را در مدل های دیجیتال و یا آنالوگ خریداری کنید. این مدل دوربین ها با قابلیت های بیشتری نیز در دسترس شما خواهند بود که طبیعتا قیمت دوربین دام را بالا تر خواهند برد. این امکانات شامل زوم های متفاوت، حسگر های حرکتی و حسگر های گرمایی می باشند.
از نظر ظاهری دوربین دام شامل دو مدل ثابت و متحرک (اسپید دام)  می باشد. دوربین های مدل دام نه تنها از نظر ظاهری که پیش تر به آن اشاره شد، بلکه از نظر تنوع استفاده نیز بسیار گسترده می باشند. این انواع برای مثال شامل دوربین های چهار راه ها، دوربین های پارکینگ ها، سوپر مارکت، حیاط و غیره می شوند.
زاویه دید گسترده
المان اصلی دوربین مداربسته دام این است که می تواند بر خلاف دوربین های مدل بولت که بخش کوچک تری را پوشش می دهند، بخش وسیعی را پوشش داده و به ضبط تصاویر بپردازد. دلیل شکل کروی مانند دوربین های دام نیز همین است.دوربین های مدل دام، حال چه داخلی و چه برای محیط های خارجی، می توانند به حالت پانورماتیک برای ضبط 180 درجه استفاده شوند.
[تصویر:  Dom-cctv1.jpg]
دوربین های دام مدل PTZ یا به صورت عامیانه تر ، دوربین دام سرعتی می تواند تا زاویه 360 درجه را نیز پوشش دهد که در این امر از دوربین های مدل بولت بسیار پیشی گرفته است.
ضد خرابی
قطعا مواردی در رابطه با ضعف دوربین مداربسته دام، مخصوصا مدل هایی که برای محیط های خارجی استفاده می شوند وجود دارد. تمامی این موارد نیز با دقت و اطلاعات کافی به سادگی بر طرف می شوند. به عنوان مثال یکی از همین موارد آسیب پذیری این دوربین ها می باشد که به هنگام خرید دوربین دام باید به آن دقت کنید.
دوربین دام مدل IK 10 ضد خرابی، رطوبت و مقاوم در برابر گرما می باشد. به هنگام خرید دوربین دام دقت کنید که این استاندارد را از فروشنده بخواهید.
غیر قابل دید
یکی دیگر از دلایل محبوبیت دوربین دام این است که دوربین به سرعت قابل تشخیص نیست و انتخابی عالی برای مصرف کنندگانی به شمار می رود که نمی خواهند عابرین به سرعت متوجه وجود دوربین مداربسته در محل شوند.
نصب
نحوه نصب هر دو مدل دوربین ها، یعنی دام و بولت بسیار شبیه به هم می باشد. به این صورت که هر دو بر پایه ای بر روی سطح که با پیچ محکم می شود، سوار می شوند. اما مدل با سیم دوربین دام به ایجاد جای پیچ با استفاده از دریل و سیم کشی های بسیار نیاز دارد.اگر قیمت دوربین برای شما مسئله ای نیست، قطعا دوربین مدار بسته دام مدل بیسیم را انتخاب کنید. چرا که در نصب بسیار ساده تر و و ظاهری بسیار شکیل تر بنا به نبود سیم های بسیار خواهد داشت.در نظر داشته باشید که بر خلاف دوربین های مدل بولت، دوربین مدل دام می بایست به هنگام نصب تنظیم شده و پس از نصب شما قابلیت تنظیم چندانی برای آن نخواهید داشت.
در نهایت در زمینه نگهداری این دوربین های مدار بسته باید گفت که هر دوربینی نیاز به نگهداری و نظافت دارد. چرا که به دلیل دور از دسترس بودن پس از مدتی ممکن است گرد و غبار بردارد و به محل مناسبی برای زندگی عنکبوت ها تبدیل شود. در نظر داشته باشید که کثیفی و گرد و غبار طبیعتا بر روی کیفیت تصاویر ضبط شده تاثیر خواهد داشت.
 
خرید و قیمت دوربین مدار بسته دام
شرکت مفتاح رایانه افزار به عنوان برترین وارد کننده و فروشنده برتر انواع دوربین مدار بسته در کشور می باشد که با پشتوانه چند ساله در زمینه فروش انواع تجهیزات شبکه توانسته به قطبی برتر در زمینه مشاوره و فروش تجهیزات شبکه و دوربین های مدار بسته تبدیل شود. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع دوربین مدار بسته دام می توانید با شماره 02142922 در تماس باشید و از مشاوره کارشناسان فروش مجموعه برخوردار شوید.
 
http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ruhttp://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ruhttp://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ru
http://geartreating.ruhttp://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ruhttp://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ruhttp://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ru
http://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ruhttp://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ruhttp://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ruhttp://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ru
http://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ruhttp://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ruhttp://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ruhttp://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ruhttp://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ru
http://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ruhttp://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ruhttp://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ruhttp://landuseratio.ru
http://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ruhttp://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ruhttp://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ruhttp://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ruhttp://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ru
http://papercoating.ruhttp://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ruhttp://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ruhttp://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ruhttp://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ru
http://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ruhttp://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ruhttp://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ruhttp://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ru
http://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ruhttp://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.rutuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru