تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: وردپرس، یک گزینه مناسب در طراحی سایت های شرکتی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
از آنجا که این روز ها طراحی سایت برای شرکت ها به یکی از ابزار های مهم برای بازاریابی و در نهایت رسیدن به سود بیشتر تبدیل شده است، دیگر ادامه ی فعالیت های تجاری فقط از طریق تعاملات حضوری، پاسخگوی نیاز های کاربران و صاحبین مشاغل نمی باشد. از این رو خیلی ها خواهان داشتن وب سایت های شرکتی برای سرپا ماندن در میدان به شدت رقابتی تجارت هستند.

یک راه حل بسیار عالی طراحی سایت های شرکتی با وردپرس است. طراحی وب سایت های شرکتی وردپرس سودمندی ها و قابلیت های زیادی برای شرکت ها به همراه دارد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز و رایگان است که امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی از طریق آن برای مشاغل مختلف وجود دارد.

اهمیت وب سایت برای شرکت ها
شرکت ها با داشتن وب سایت خیلی راحت تر می توانند به کاربران و مشتریان خود اطلاع رسانی داشته باشند. آنها از طریق وب سایت خود می توانند اقدام به تبلیغات آنلاین و بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات خود کنند.

شرکت از طریق وب سایت شرکتی امکان همیشه در دسترس بودن را به کاربران خود می دهند. وب سایت های شرکتی قابلیت این را دارند که درآمد و سود حاصل از فروش را تا حد زیادی افزایش دهند.

مطمئناً شرکت ها با راه اندازی وب سایت های شرکتی خیلی بهتر می توانند به کاربران خود خدمت رسانی کنند.

مشاغل مختلف با وب سایت های شرکتی می توانند در سطح دنیا و با برند های دنیا رقابت کنند و کاربران و مشتریانی از سراسر دنیا جذب کنند.

با وب سایت شرکتی روابط بین سازمانی بهبود خواهد یافت.

با حداقل نیرو های کاری می توان یک کسب و کار بزرگ را چرخاند. زیرا خیلی از بخش ها و فعالیت های کاری توسط وب سایت ها و به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. این می تواند منجر به استخدام نیروهای کمتر و کاهش مخارج شرکت ها شود.

یکی دیگر از قابلیت وب سایت های شرکتی این است که وب همیشه و از هر جایی، در 24 ساعت شبانه روز در دسترس هستند.

چرا وردپرس؟
وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا برای راه اندازی هر نوع وب سایتی از وبلاگ ها گرفته تا وب سایت های شرکتی می باشد. با وردپرس شما علاوه بر ایجاد یک وب سایت می توانید به ویرایش و بروزرسانی وب سایت خود بپردازید.

آموزش نحوه ی کارکرد وب سایت های وردپرس به کاربران آسان است.

هزینه راه اندازی وب سایت های شرکتی با وردپرس در خیلی از موارد رایگان و یا خیلی کم است.

استفاده از وردپرس نیاز به کدنویسی را حل کرده است.

با وردپرس می توان وب سایت هایی زیبا و با کارکردی عالی طراحی کرد که فقط طی چند ثانیه ی اول تأثیر اولیه ی خوبی را برای کاربران ایجاد کند.

قالب ها و افزونه های بی شمار وردپرس، امکان ایجاد انواع طراحی ها را برای کاربران مهیا کرده است.

همچنین جامعه ی بزرگ وردپرس امکان پشتیبانی همه جوره را برای وب سایت های وردپرسی تأمین کرده است.
یادگیری دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید. آموزش جامع به کارگیری ابزارهای کاربردی دیجیتال مارکتینگ به صورت پروژه محور در آکادمی پونک. آموزش مفاهیم مرتبط با دیجیتال مارکتینگ مانند مدیریت موتور های جستجو، سئو، تبلیغات گوگل و شبکه های اجتماعی