تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چند روش پر بازده تبلیغات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید:
درج تبلیغات بنری در وب سایت های پر بازدید یکی از روش های پر بازده تبلیغاتی است. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که بنر باید در طراحی خود حاوی آدرس وب سایت و شماره تماس شما باشد. در ضمن وب سایتی که برای تبلیغ در نظر می گیرید باید پر بازدید باشد اما در عین حال نباید بنر شما، در بین سایر تبلیغات گم شود و باید به وضوح در معرض دید بازدید کنندگان قرار بگیرد. البته این روش کمی پر هزینه است.

تبلیغات در وب سایت های پر بازدید کلیکی:
تبلیغات در وب سایت های پر بازدید کلیکی هم روشی پر بازده می باشد. یادتان باشد که در این نوع تبلیغات، وب سایت ها به ازای هر کلیک، از طرف مخاطب، از شما پول دریافت می کنند. با این وجود، این روش یکی از روش های پر بازده تبلیغات به شمار می آید.

تبلیغات در گوگل:
تبلیغات گوگل (Google AdWords) هم یکی از روش های پر بازده تبلیغاتی و در حقیقت موثر ترین روش تبلیغاتی است که در کشور ایران، به دلیل اعمال برخی از محدودیت ها، فیلتر است. از آنجایی که برای استفاده از این سیستم بایستی حسابی بر اساس دلار یا لیر و … ( شارژ حساب ریالی و تومانی امکان پذیر نمی باشد) افتتاج شود، در نتیجه با افزایش قیمت دلار و لیر و … ممکن است تبلیغات به قدری پر هزینه شوند که برای هر صاحب کسب و کاری توصیه نمی شود.

استفاده از تیزر های خلاقانه:
استفاده از تیزر های خلاقانه و نمایش آن ها در شبکه های ویدئو آنلاین یکی از جدید ترین و بهترین روش هاست و می توان گفت، کم ترین هزینه را دارد. در این روش پر بازده تبلیغات، باید در نظر داشته باشید که ویدئو ها کوتاه مدت بوده و در ابتدا یا اواسط یک فیلم پر مخاطب، در وب سایت ها به اشتراک گذاشته شود. به عنوان مثال می توانید از وب سایت های یوتیوب و یا آپارات استفاده کنید.

ایمیل مارکتینگ :
ایمیل مارکتینگ هم یک روش پر بازده تبلیغاتی است که تبلیغات در آن به صورت هدفمند بوده و به سرعت می توان از آن نتیجه گرفت. اما باید برای استفاده از این روش، به خاطر داشته باشید که در این روش باید به نوعی، آدرس ایمیل مخاطبان را دریافت کنید تا در فصل های مشخص یا در مواقع حراج به آن ها ایمیل بزنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی :
تبلیغات در شبکه های اجتماعی از هدف مند ترین و موثر ترین روش های آنلاین مارکتینگ است. این روش در حال حاضر ارزان ترین روش تبلیغاتی است و گاهی اوقات حتی بعضی از کاربران خودشان به علت راضی بودن از محصولات شما حاضر اند به طور رایگان، محصولات تان را به دیگران معرفی کنند.

تبلیغات پیامکی :
از تبلیغات پیامکی هم می توان در تبلیغ برای کسب و کار های نسبتاً کوچک استفاده کرد.

تبلیغات اپلیکیشنی :
تبلیغات در برنامه های اندروید و ios برای شرکت هایی که اپلیکیشن موبایل یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند، روش بسیار خوبی است و می تواند گروه وسیعی از مخاطبان را پوشش دهد.

رپورتاژ آگهی :
رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و وب سایت های خبری با لینک سایت خود تان هم یکی از روش های پر بازده تبلیغاتی است. درج آگهی رایگان لینک دار در وب سایت های نیازمندی ها، برای بهتر سازی سایت تان در نتایج گوگل هم یک روش سنتی و موثر تبلیغاتی است.
با گوگل ادورز هم میشه تبلیغ کرد و یا بدین شرکتهای مختلف مثلا من دادم آژانس دیجیتال مارکتینگ آوید سایتمو برای سئو و راضی م هستم