تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آموزش رایگان طراحی سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به عصر حاضر که تکنولوژی پیشرفت کرده و خصوصاً ماه های اخیر که به دلیل شیوع کرونا، مشاغل به سمت مجازی شدن پیش می روند، یکی از بهترین و بروز ترین آموزش ها، آموزش طراحی وب سایت است.

حتی با آموزش رایگان طراحی سایت قادر به طراحی وب سایت های گوناگون خواهید بود. این آموزش ها بسیار در دسترس هستند و دیگر مانند گذشته نیاز به صرف زمان زیاد برای رفت و آمد به کلاس های حضوری نیست. شما بسیاری از این آموزش ها را می توانید به صورت آنلاین و رایگان دریافت کنید.

این آموزش ها نه تنها به ذخیره ی زمان و کاهش هزینه های شما کمک زیادی می کنند، بلکه آنقدر خوب و مفید هستند که می توانند شما را به یک متخصص و حرفه ای در این حوزه تبدیل کنند. خبر خوب اینست که بازار طراحی وبسایت بسیار پر رونق است و با دریافت آموزش های مفید و لازم طراحی وب سایت می توانید شغل و کسب درآمد زیاد خود در آینده را تضمین کنید.

لزوم داشتن وب سایت چیست؟
با داشتن وب سایت همیشه و از هر جایی در دسترس خواهید بود
شاید این مهمترین مزیت های داشتن وب سایت می باشد. با داشتن یک وب سایت می توانید از هر جایی و در 24 ساعت شبانه روز در دسترس کاربران خود باشید. کاربران شما با استفاده از وب سایت شما می توانند از هر جا و در هر زمانی با محصولات و خدمات شما آشنا شوند و اقدام به خرید کنند.

با داشتن وب سایت می توانید خیلی از کار ها را اتوماتیک انجام دهید
به طور مثال می توانید وب سایت خود را بگونه ای طراحی کنید که به صورت خودکار سفارشات و دریافت وجوه نقدی را انجام و به شما گزارش دهد.

با طراحی وب سایت می توانید کسب درآمد کنید
با راه اندازی یک وب سایت کارآمد و عالی قادر خواهید بود محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید و کسب درآمد کنید. حتی می توانید با انجام تبلیغات در وب سایت خود مشتریان جدید کسب کنید.

با داشتن وب سایت می توانید سالم تر بمانید
با راه اندازی یک وب سایت عالی می توانید از محیط های پر استرس و ترافیک های سنگین شهری به منظور رسیدن به محل کار خود فاصله بگیرید. این می تواند برای سلامت شما مفید باشد. این موضوع برای افرادی که از ناتوانی خاصی رنج می برند حتی می تواند پررنگ تر باشد.

حال که به راه اندازی و طراحی وب سایت از جهات مختلف در زندگی خود پی بردیم، اهمیت یادگیری طراحی سایت بایستی روشن تر شده باشد.

دنیای امروز با گذشته خیلی فرق دارد و یادگیری طراحی سایت می تواند گامی مهم برای جهش در این وادی باشد.

روش های مختلف آموزش طراحی سایت
طراحی سایت به طرق مختلفی انجام می شود. شما می توانید یا با آموزش کدنویسی اقدام به طراحی سایت کنید و یا با استفاده از وب سایت ساز های مختلف این کار را انجام دهید.

آموزش طراحی سایت با استفاده از کد نویسی
برخی از زبان های برنامه نویسی که در طراحی سایت کاربرد دارند عبارتند از HTML، CSS، PHP. همچنین نرم افزار فتوشاپ برای طراحی قالب ها استفاده می شود. برای اینکه بتوانید در این حوزه متخصص شوید و حرفی برای زدن داشته باشید، حداقل بایستی 2 سال فعالیت طراحی سایت کنید. بعد از آن قادر خواهید بود هر نوع وب سایتی را ایجاد کنید.

اگرچه گاهی دریافت این آموزش ها می تواند گران باشد. اما جای نگرانی نیست. آموزش های آنلاین طراحی سایت می تواند کاهش هزینه ی زیادی را برای داوطلبان این رشته به همراه داشته باشد.

این آموزش ها را می توانید به صورت رایگان با استفاده از ویدئو و مقاله های موجود در اینترنت دریافت کنید.

بهتر است با کدنویسی وب سایت ها و قالب های ساده شروع کنید و به تدریج سطح دانش خود را بالا ببرید و به طراحی های پیچیده تر بپردازید.

به طور حتم اینترنت پر از اطلاعات گوناگون می باشد. آن دسته از اطلاعات مربوط به حرفه ی و حوزه ی آموزشی خود را بیابید و مورد مطالعه قرار دهید.

راه اندازی وب سایت با استفاده از سایت ساز ها
یکی دیگر از روش های طراحی سایت، استفاده از سایت ساز ها می باشد. اگرچه استفاده از سایت ساز ها محدودیت هایی را دارد اما با استفاده از آنها می توانید به سرعت یک وب سایت راه اندازی کنید.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوا
روش سوم برای ایجاد یک وب سایت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا می باشد. سیستم های مدیریت محتوای گوناگونی در بازار وجود دارد. یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین آنها سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. با وردپرس قادر خواهید بود به طور رایگان یک وب سایت راه اندازی کنید و مدیریت و ویرایش محتوای آن را خود به عهده بگیرید. قالب های فراوان موجود در وردپرس دست شما را برای طراحی انواع مختلف وب سایت باز می گذارد.

آموزش های گوناگونی برای هر کدام از روش های ذکر شده وجود دارد. اما شاید برای افراد مبتدی که تجربه ی کاری خاصی در حوزه طراحی سایت ندارند، شروع از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهتر باشد. وردپرس یک سیستم منبع باز است که در دسترس همگان می باشد. با وردپرس امکان طراحی هر نوع طراحی سایتی به طور رایگان را می باشد.

مقالات آموزشی وردپرس می تواند فرآیند آموزش شما را آسانتر کنند.

یک شروع آسان و خوب می تواند یک محرک قوی برای ادامه راه آموزش باشد. دیگر مانند گذشته لازم نیست برای حرفه ای شدن پیچ و خم های زیادی را بگذرانید. با آموزش های رایگان و آنلاین می توانید راه متخصص شدن را با سرعت بیشتری طی کنید. این می تواند احساس خوب و شیرین آموزش را به شما القاء کند.

در دوره های آموزشی رایگان و آنلاین می توانید از ابتدا تا انتهای طراحی وب را دریافت کنید.
طراحی سایت را میشه هم یاد گرفت خودمون انجام بدیم از یه طرف بدیم شرکتهای مختلف انجام بدن مثلا آژانسهای بازاریابی دیجیتال مثلا من دادم آژانس دیجیتال مارکتینگ آوید برام سایت طراحی کرد یا حتی شرکتهای دیگه هم هستن