تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: چقدر زمان برای یادگیری طراحی سایت نیاز است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروزه تجارت های اینترنتی جا افتاده است و جای خود را به تجارت سنتی داده است؛ خصوصاً اینکه ویروس کرونا باعث شده تا افراد اجباراً به تجارت های مبتنی بر وب روی آورند. تقاضا برای متخصصین وب رو به افزایش است و بازار کار طراحی وب پررونق تر از گذشته شده است.

طراحان و توسعه دهندگان وب امروزه می توانند درآمد های زیادی کسب کنند. اما سؤالی که برای خیلی از افرادی که در این زمینه مشغول یادگیری هستند این است که چه مدت طول می کشد تا به یک طراح و یا توسعه دهنده ی وب تبدیل شوند؟!

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، برای اینکه بتوانید به یک طراح وب تبدیل شوید که می تواند هر نوع وب سایتی را راه اندازی کند، بایستی تمام وقت خود را به یادگیری اختصاص دهید و این امر به 1 تا 3 سال زمان نیاز دارید.

اگر با سرعت بیشتری به یادگیری طراحی سایت بپردازید، می توانید تا کمتر از یک سال هم به یک طراح سایت تبدیل شوید اما اگر سرعت یادگیری را کمتر کنید مدت زمان آن افزایش می یابد و شما به 2 تا 6 سال زمان نیاز خواهید داشت.

تمام اینها به خود شما بستگی دارد که چقدر وقت بگذارید و مطالب طراحی سایت را چقدر سریع یاد بگیرید. برای برخی افراد ممکن است تنها چند ماه زمان کافی باشد تا به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوند، در حالیکه برخی دیگر ممکن است به سال ها زمان نیاز داشته باشند.

تمام این مدت زمان ها نسبی هستند و فاکتور های زیادی در کاهش یا افزایش این مدت زمان دخیل هستند.

نکته مهم این است که زمان انعطاف پذیر است و اگر شما بدانید که هدفتان از یادگیری طراحی سایت رسیدن به چه چیزی می باشد، یا به عبارت دیگر هدفتان از یادگیری طراحی سایت مشخص باشد، سریعتر و راحتتر می توانید به یک طراح سایت تبدیل شوید.

پاسخ به سؤالات ذیل می تواند روند یادگیری شما را سرعت ببخشد.

هدف نهایی شما از یادگیری طراحی سایت چیست؟
آیا می خواهید یک طراح سایت حرفه ای شوید؟
آیا صرفاً می خواهید مدرک طراحی سایت داشته باشید؟
در زمینه ی طراحی وب مسائل خوشایندی وجود دارد. مانند اینکه: شما پیش از ماهر و خبره شدن و تنها با یادگیری اساس طراحی سایت می توانید کسب درآمد داشته باشید.

در حوزه ی طراحی وب هر چه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر می توانید کسب درآمد کنید.

واقعیت این است که یادگیری طراحی وب سایت می تواند بسیار سریع اتفاق بیفتد و کسب درآمد خوب از ابتدای امر یادگیری امکان پذیر است. مهم اینست که شما بدانید چگونه و از کجا شروع به یادگیری طراحی سایت کنید. بدانید که کجا می توانید به حداکثر درآمدزایی خود برسید و کجا می توانید بیشترین پروژه های طراحی سایت را دریافت کنید.

هدف نهایی شما از یادگیری طراحی سایت چیست؟
جواب این سؤال برای افراد مختلف، متفاوت است. اما رایج ترین پاسخ ها اینست که: بسیاری از افراد به منظور یافتن فرصت های شغلی اقدام به یادگیری طراحی سایت می کنند. خیلی از افراد نیز به دنبال راه اندازی یک شرکت طراحی سایت برای خود هستند.

اما اگر به دنبال یافتن شغلی در زمینه ی طراحی وب هستید، تا می توانید بایستی جنبه های مختلف طراحی سایت را به خوبی یاد یگرید.

زیرا اغلب کارفرمایان به دنبال افراد حرفه ای و با سابقه ی کاری خوب هستند تا بتوانند به آنها برای واگذاری پروژه های طراحی وب مشتریان خود، اعتماد کنند.
خیلیها هم هستند که سایت رو میدن فریلنسرها. انجام میدن تو سایتهای مختلف مثلا اولین پلتفرم دیجیتال مارکتینگ بومران خودش یه سایت فریلنسر دورکار هست که میشه اونجا عضو شد و پروژه گرفت