تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رونق آموزش طراحی سایت در دوران کرونا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حال که به دلیل شیوع کرونا، بسیاری از افراد به دنبال مجازی کردن کسب و کار خود هستند، بسیاری از افراد نیز تمایل دارند خودشان سایت خود را طراحی کنند. از طرفی بسیاری از افراد نیز طراحی سایت را یاد می گیرند تا برای دیگران، سایت طراحی کنند و از این طریق کسب درآمد نمایند.

توسعه زیر ساخت های اینترنت و بانکداری الکترونیک بخصوص افزایش کاربران از طریق تلفن های همراه فرصت های جدید و فوق العاده ایی برای شیوه های کسب و کار نوین به وجود آورده است.

نه تنها در این فضا وب سایت ها فرصت های شغلی جدیدی را که پیش از این وجود نداشته برای بازار کار به ارمغان آورده است. بلکه کسب و کار های سنتی نیز این محیط را فرصتی یافته اند برای بهینه سازی فرآیند های خود چه در عرصه فروش، خدمات، بازاریابی و غیره.

امروز یک وب سایت می تواند با سئو و شبکه های اجتماعی مسیر دسترسی مشتریان و مصرف کنندگان را به ارائه دهندگان کالا و خدمات کوتاه و سریع تر کند. یک وب سایت امروز حکم محل فیزیکی یک کسب و کار را در یک گذر پر رفت و آمد و یا بازار را دارد. جایی که مشتریان می توانند نیاز های خود را از آن تهیه کنند. پس سرمایه گذاری در توسعه وب سایت امروز بیش از هر چیزی در بازار ایران رونق دارد و فرصت های شغلی زیادی را برای علاقه مندان فراهم کرده است.

چرا آموزش سئو:
در کنار وب سایت به عنوان پایگاه اصلی یک کسب و کار، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو به وجود آمد. سئو اقداماتی است که ما برای بهبود رتبه یک وب سایت در صفحه نتایج جستجو انجام می دهیم. این بهینه سازی ها به حدی اهمیت دارند که داشتن وب سایت بدون آن بی معنی است. بدون یک سایت با رتبه مناسب در صفحه نتایج جستجو برای عبارات جستجو شده مرتبط به آن کسب و کار، کاربران نمی توانند سایت ما را در انبوه وب سایت های موجود در اینترنت بیابند.

چون تنها درصد کمی از مشتریان و کاربران با وارد کردن آدرس وب سایت یک کسب و کار وارد یک وب سایت می شوند. برای همین است که سئو به عنوان یکی از قویترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی شناخته می شود. سئو جدا از طراحی وب سایت نیست. برای همین علاقه مندان به توسعه وب سایت باید از زمان توسعه وب سایت به فکر سئو باشند.

آموزش طراحی سایت