تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Virtual-interview-for-Azad-University-PhD.jpg]
نقل‌قول: سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
استان تهران: 9092305538 سراسر کشور: 9099071647

 
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بها کلیک نمایید
یکی از آزمون های پرطرفدار که هر ساله متقاضیان زیادی به منظور شرکت در آن به رقابت می پردازند، آزمون مقطع دکتری می باشد که دانشگاه های متقاضی جذب دانشجو در این مقطع تحصیلی، به دو دسته دانشگاه های سراسری و دانشگاه های آزاد تقسیم بندی می شوند.
پس از شرکت در آزمون دکتری و در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد، از طریق سایت رسمی این دانشگاه، دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد منتشر می شود و داوطلبان در همین زمان است که مشغول تکمیل و ثبت کد رشته های مورد نظر خود هستند. عموما چند روز پس از اعلام نتایج انتخاب رشته مقطع مربوطه، مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد انجام می شود و لازم است داوطلبان برای کسب آمادگی از زمان و نحوه برگزاری آن اطلاع یابند.
در سال 99 به دلیل شرایط ایجاد شده حاصل از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از ارگان ها، مشاغل، زمان و نحوه برگزاری آزمون ها دچار تغییر و تحولاتی گشته اند که مصاحبه آزمون دکتری آزاد نیز از این قاعده مستثنی نبود و بنا به شرایط موجود، تصمیماتی جهت برگزاری مصاحبه این آزمون به صورت مجازی اخذ گردید.
مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد، طبق اطلاعیه های منتشر شده در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، به احتمال زیاد در هفته سوم شهریور ماه انجام می شود.
زمان مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد 99
با توجه به ظرفیت ۱۰ هزار نفری برای پذیرش دانشجوی دکتری، برگزاری مصاحبه دکتری آزاد به صورت مجازی و غیرحضوری در جلسه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تصویب گردید. لازم به ذکر است که این مصاحبه به احتمال زیاد در هفته سوم شهریور ماه 99 صورت می گیرد و لازم است دانشجویان در اسرع وقت اقدامات لازم را جهت آمادگی خود انجام دهند.
در صورتی که بنا بر مصاحبه مجازی باشد، بر اساس یک تقویم زمانی که از طریق سامانه azmoon.org منتشر می گردد، تاریخ مشخصی برای هر داوطلب اعلام خواهد شد که مطابق با آن، در جلسه مصاحبه مجازی حضور یابند. همچنین علاقه مندان می توانند با عضویت درکانال تلگرام دکتری ایران مشاوره، از جدیدترین و آخرین اخبار در این حیطه اطلاع یابند.
نحوه برگزاری مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد 99
به دلیل شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا در کشور و تصویب برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به صورت مجازی، سامانه ای برای بارگذاری سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان در نظر گرفته شده است که بدین ترتیب، داوران بتوانند این سوابق را از طریق سامانه مذکور بررسی نمایند.
با تمامی این تفاسر، تا کنون اطلاعیه دقیقی در خصوص جزئیات نحوه برگزاری مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد منتشر نشده است و با اعلام شیوه اجرای آن، در اسرع وقت اطلاعات لازم در سایت ایران مشاوره به اطلاع شما کاربران عزیز خواهد رسید.
توجه داشته باشید که آماده کردن نسخه های فیزیکی و الکترونیکی مدارک و سوابق خود برای حضور در جلسه مصاحبه مجازی بسیار حائز اهمیت است. همچنین داوطلبان بایستی رزومه علمی خود را هر چه زودتر تکمیل کرده و آماده نمایند. به طور مثال، اگر قرار است داوطلبان سوابق خود را از واحدهای دانشگاهی و یا نشریات دریافت نمایند، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به انجام امور مربوطه اقدام کنند.
لازم به ذکر است که مطابق سخنان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره آمار ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برای سال تحصیلی جدید، امسال ظرفیت پذیرش دوره دکتری حدود ۱۰ هزار نفر در رشته گرایش های مختلف است که با سال های قبل تفاوت قابل ملاحظه ای در آمار پذیرش نداریم.
پس از سپری کردن جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، شما کاربران عزیز برای کسب آگاهی لازم از زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، می توانید بر لینک مربوطه کلیک نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
برای عضویت در کانال (دکتری) کلیک کنید
آخرین اخبار آزمون دکتری وزارت علوم و بهداشت

 ورود به کانال
نقل‌قول: سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید
تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
استان تهران: 9092305538 سراسر کشور: 9099071647

 
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بها کلیک نمایید
سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

منبع: مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد